Ervaringen met NUUD deodorant
Geplaatst: 28 nov 2017 14:14
In een video op Facebook kwam een reclame van Nuud voorbij, waarbij ik op hun website terecht kwam.
Laten we zeggen dat hun website op z'n minst opmerkelijke statements maakt. Mijn huidige deodorant zou mij (borst)kanker en Alzheimer geven.
Volgens het KWF is dit niet het geval, maar Nuud wijst naar deze blog van een online webshop: http://blog.greenjump.nl/post/2017/03/2 ... -echt.aspx
Opmerkelijk, verontrustend misschien, maar nog niet ernstig. Ik zag door deze claims, want reclame is vaker dubieus en misschien werkte het middel wel heel goed tegen mijn zweten, waar ik last van heb gekregen na het Guillain-Barré Syndroom. Dus ik heb voor tien euro (!) 15 ml deodorantcrème besteld.
In het kort: het werkte niet. Prima, ik zou mijn geld terug krijgen en ik wou meteen een eerlijke beoordeling achterlaten.
Mijn geld heb ik nooit terug gekregen (ondanks meerdere toezeggingen).
Mijn beoordeling is nooit geplaatst/verwijderd, ondanks dat het in normaal taalgebruik geschreven was.
Wél kreeg ik binnen tien minuten, om 22.17, een mailtje terug. Zonder aanhef betrof de letterlijke tekst:
Veel dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.
Vraag alleen: waarom heb je het gekocht, als je er zo boos van wordt?
Ik krijg toch sterk de indruk als ik dit lees dat je het niet echt geprobeerd hebt, en dat er al een hoop boosheid bij je zit.
Je geloofde onze kostprijs niet, onze 10.000 oksels actie niet (die is gewoon zichtbaar op de website overigens).
Je gelooft het alzheimers verhaal niet.
En toch heb je Nuud gekocht.
Dat snap ik dan weer niet helemaal.
Je kreeg om 22u een mailtje terug omdat we toch iets van ons wilden laten horen.
Op onze facebook pagina kun je gewoon met je negatieve review terecht. Geen probleem!
Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? Het doet mij overkomen als een schimmig zaakje (duur, reviews censureren, dubieuze claims, etc.).
Laten we zeggen dat hun website op z'n minst opmerkelijke statements maakt. Mijn huidige deodorant zou mij (borst)kanker en Alzheimer geven.
Volgens het KWF is dit niet het geval, maar Nuud wijst naar deze blog van een online webshop: http://blog.greenjump.nl/post/2017/03/2 ... -echt.aspx
Opmerkelijk, verontrustend misschien, maar nog niet ernstig. Ik zag door deze claims, want reclame is vaker dubieus en misschien werkte het middel wel heel goed tegen mijn zweten, waar ik last van heb gekregen na het Guillain-Barré Syndroom. Dus ik heb voor tien euro (!) 15 ml deodorantcrème besteld.
In het kort: het werkte niet. Prima, ik zou mijn geld terug krijgen en ik wou meteen een eerlijke beoordeling achterlaten.
Mijn geld heb ik nooit terug gekregen (ondanks meerdere toezeggingen).
Mijn beoordeling is nooit geplaatst/verwijderd, ondanks dat het in normaal taalgebruik geschreven was.
Wél kreeg ik binnen tien minuten, om 22.17, een mailtje terug. Zonder aanhef betrof de letterlijke tekst:
Veel dank dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven.
Vraag alleen: waarom heb je het gekocht, als je er zo boos van wordt?
Ik krijg toch sterk de indruk als ik dit lees dat je het niet echt geprobeerd hebt, en dat er al een hoop boosheid bij je zit.
Je geloofde onze kostprijs niet, onze 10.000 oksels actie niet (die is gewoon zichtbaar op de website overigens).
Je gelooft het alzheimers verhaal niet.
En toch heb je Nuud gekocht.
Dat snap ik dan weer niet helemaal.
Je kreeg om 22u een mailtje terug omdat we toch iets van ons wilden laten horen.
Op onze facebook pagina kun je gewoon met je negatieve review terecht. Geen probleem!
Zijn er mensen met dezelfde ervaringen? Het doet mij overkomen als een schimmig zaakje (duur, reviews censureren, dubieuze claims, etc.).