Staatsloterij betaald, lot nooit ontvangen
Geplaatst: 29 nov 2017 16:07
Hallo Radar,
Ik heb u hierbij de praktijken van de staatsloterij gestuurd, zo wil je toch niet behandeld worden. Misschien heeft uw team een idee hoe ik het moet oplossen.
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
staatslot van 10 oktober
adrie scheltens <[email protected]>
4 nov.
aan klantenservice
Klanten service,
Ik heb op 10 oktober een staatslot betaald via mijn bank, maar tot op heden nog nooit een staatslot nummer mogen ontvangen, hoe kunnen we dit oplossen.
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
adrie scheltens <[email protected]>
16 nov. (13 dagen geleden)
aan klantenservice
Hallo staatsloterij,
Waarom krijg ik geen antwoord van jullie, zoals geschreven ik heb een lot gekocht en nooit een staatslot nummer gehad, hoe zit dit nou ????
Hoop op een snel antwoord. En als u een bankafschrift nodig hebt stuur ik u die graag.
Groet Adrie Scheltens
Op 4 november 2017 om 14:34 schreef adrie scheltens <[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]>:
adrie scheltens <[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]>
17 nov. (12 dagen geleden)
aan klantenservice
10-10-2017
iDEAL
EUR -17,50
[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
Rabo DirectRekening
EUR
Tegenrekening/[Gegevens verwijderd door Moderator]Ten name vanStichting Derdengelden BuckarooOmschrijving[Gegevens verwijderd door Moderator]
BVRentedatum10-10-2017Verwerkingsdatum10-10-2017Transactiereferentie10-10-2017 08:03 [Gegevens verwijderd door Moderator]Doel van overschrijvingEPAY
Hierbij stuur ik u een bank afschrift. Heb nooit een lotnummer mogen ontvangen. Moet vast de hoofd prijs zijn geweest. Misschien moet ik dan toch maar een schade claim in dienen
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
Ik heb u hierbij de praktijken van de staatsloterij gestuurd, zo wil je toch niet behandeld worden. Misschien heeft uw team een idee hoe ik het moet oplossen.
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
staatslot van 10 oktober
adrie scheltens <[email protected]>
4 nov.
aan klantenservice
Klanten service,
Ik heb op 10 oktober een staatslot betaald via mijn bank, maar tot op heden nog nooit een staatslot nummer mogen ontvangen, hoe kunnen we dit oplossen.
Vriendelijke groet Adrie Scheltens
adrie scheltens <[email protected]>
16 nov. (13 dagen geleden)
aan klantenservice
Hallo staatsloterij,
Waarom krijg ik geen antwoord van jullie, zoals geschreven ik heb een lot gekocht en nooit een staatslot nummer gehad, hoe zit dit nou ????
Hoop op een snel antwoord. En als u een bankafschrift nodig hebt stuur ik u die graag.
Groet Adrie Scheltens
Op 4 november 2017 om 14:34 schreef adrie scheltens <[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]>:
adrie scheltens <[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]>
17 nov. (12 dagen geleden)
aan klantenservice
10-10-2017
iDEAL
EUR -17,50
[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
[Persoonsgegevens verwijderd door Moderator]
Rabo DirectRekening
EUR
Tegenrekening/[Gegevens verwijderd door Moderator]Ten name vanStichting Derdengelden BuckarooOmschrijving[Gegevens verwijderd door Moderator]
BVRentedatum10-10-2017Verwerkingsdatum10-10-2017Transactiereferentie10-10-2017 08:03 [Gegevens verwijderd door Moderator]Doel van overschrijvingEPAY
Hierbij stuur ik u een bank afschrift. Heb nooit een lotnummer mogen ontvangen. Moet vast de hoofd prijs zijn geweest. Misschien moet ik dan toch maar een schade claim in dienen
Vriendelijke groet Adrie Scheltens