LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek naar online autoverkoop

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
VWillems

Onderzoek naar online autoverkoop

Ongelezen bericht door VWillems »

Beste lezer,

Momenteel doe ik onderzoek naar de manieren waarop autobedrijven auto’s kunnen aanbieden aan consumenten. Uw inpunt kan ik daarbij goed gebruikenen het duurt echt maar 5 minuutjes! Wanneer u deze enquête (zie link) invult en uw e-mailadres achterlaat, maakt u kans op een Bol.com bon t.w.v. €50. Uw e-mailadres wordt enkel voor het verstrekken van de bon gebruikt. Ik dank u hartelijk voor het invullen!

V. Willems
https://goo.gl/forms/SSksuCiG8G1YmlNw2

Nevyn

Re: Onderzoek naar online autoverkoop

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ingevuld, maar zou echt geen auto online kopen zonder hem te hebben gezien, gevoeld en in hebben gereden :D

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Ingevuld.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Nevyn schreef:Ingevuld, maar zou echt geen auto online kopen zonder hem te hebben gezien, gevoeld en in hebben gereden :D
Hangt er van af. De gemiddelde auto lijkt zo enorm op de varianten van de concurrentie dat de verschillen alleen merkbaar zijn als je ze direct na elkaar met elkaar vergelijkt. Zelfs afmetingen zijn binnen een bepaalde klasse bijna op de millimeter gelijk.

Veel mensen zijn ook nog eens merktrouw, dus een nieuwe Golf of Astra als opvolger van je huidige Golf of Astra kan je gewoon online bestellen lijkt me.

Spacestar

Ongelezen bericht door Spacestar »

breien schreef:Het gaat bij een auto aleen om het schattige uiterlijk en een leuk kleurtje. De rest is bijzaak
En ietsjes groter dan die van de buren??

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

breien schreef:Het gaat bij een auto alleen om het schattige uiterlijk en een leuk kleurtje. De rest is bijzaak
Het ging bij mijn laatste aankoop alleen om het verbruik. Vandaar een elektrische automobiel. Toch wilde ik echt een proefrit maken. Geld kun je, vreemd genoeg, maar 1 keer uitgeven...

Gesloten