Pagina 1 van 1

actie aanbiedingen winkels

Geplaatst: 03 dec 2017 17:38
door 2kohnkoot7
Beste mensen,

Vrijdag maakte ik gebruik van de actie van de Hema 2 filet americain voor 3,50 maar op de bon stond de gewone prijs.
Wat blijkt nu, dat wordt vanuit het hoofdkantoor in de computers gezet van alle filialen. Gebeurd dat niet dan kunnen de medewerkers dit uiteraard doorgeven aan het hoofdkantoor om dat alsnog te laten aanpassen. Medewerkers van de werkvloer zijn van het hoofdkantoor afhankelijk omdat alleen zj dat kunnen doen. Maar helaas wordt de prijs vaak niet alsnog gewijzigd liet ik mij vertellen door en tot grote ergernis van de medewerkers op de werkvloer die ook de klanten op hun nek krijgen. Nu had ik toevallig een medewerker die zelf de bon nakeek en er zelf op lette, maar hulp krachten kunnen natuurlijk niet alle actie's uit hun hoofd.
Ik heb het later ook nog aan een andere medewerker gevraagd van een ander filiaal en dat verhaal blijkt waar te zijn.

Dit is beslist niet klantvriendelijk. Misschien kunnen jullie hier wat mee, bovenstaande speelt ook in ander soort grote bedrijven zoals Dirk van de Broek en Albert Heijn bijvoorbeeld, ook daar moet je altijd opletten of ze de actie wel hebben doorgevoerd in hun computers van de kassa.

Met vriendelijke groet,

Margreet Smits

Re: actie aanbiedingen winkels

Geplaatst: 03 dec 2017 18:48
door sylvesterb
2kohnkoot7 schreef:Beste mensen,

Vrijdag maakte ik gebruik van de actie van de Hema 2 filet americain voor 3,50 maar op de bon stond de gewone prijs.
Wat blijkt nu, dat wordt vanuit het hoofdkantoor in de computers gezet van alle filialen. Gebeurd dat niet dan kunnen de medewerkers dit uiteraard doorgeven aan het hoofdkantoor om dat alsnog te laten aanpassen. Medewerkers van de werkvloer zijn van het hoofdkantoor afhankelijk omdat alleen zj dat kunnen doen. Maar helaas wordt de prijs vaak niet alsnog gewijzigd liet ik mij vertellen door en tot grote ergernis van de medewerkers op de werkvloer die ook de klanten op hun nek krijgen. Nu had ik toevallig een medewerker die zelf de bon nakeek en er zelf op lette, maar hulp krachten kunnen natuurlijk niet alle actie's uit hun hoofd.
Ik heb het later ook nog aan een andere medewerker gevraagd van een ander filiaal en dat verhaal blijkt waar te zijn.

Dit is beslist niet klantvriendelijk. Misschien kunnen jullie hier wat mee, bovenstaande speelt ook in ander soort grote bedrijven zoals Dirk van de Broek en Albert Heijn bijvoorbeeld, ook daar moet je altijd opletten of ze de actie wel hebben doorgevoerd in hun computers van de kassa.

Met vriendelijke groet,

Margreet Smits
Omgekeerd kan dit ook betekenen dat je een actie aanbod krijgt waarop je helemaal geen recht hebt. Wat wil je nu precies met dit topic bereiken?