Pagina 1 van 1

Slechte ervaring met Tripair

Geplaatst: 07 dec 2017 15:26
door Arnold55
Ik heb 3 tickets naar Reykjavik geboekt bij tripair, vertrekdatum verkeerd en geprobeerd dit telefonisch en per email met Tripair te bespreken. Niemand reageert echter en de telefoon houdt je een tiental minuten in de wacht en verbreekt dan automatisch. Ook op de emails geen reaktie. Dus de betreffende luchtvaartmaatschappij WOW gebeld en zij geven aan dat de datum veranderd kan worden maar dat alleen Tripair dit kan doen. Ook gaven ze aan dat het mogelijk is dat bij het boeken de vertrekdatum, indien ze op die dag geen plaatsen meer hebben, automatisch veranderd kan worden. Als je niet goed oplet koop je dus tickets voor een andere datum.
Tripair is volledig onbereikbaar, tientallen keren gebeld en gemaild maar geen enkele reaktie. En dit terwijl de tickets naar IJsland een klein fortuin kosten. Weet iemand hoe je ze wel kunt bereiken? Of heeft iemand dezelfde ervaring?

Re: Slechte ervaring met Tripair

Geplaatst: 07 dec 2017 20:58
door renewouters
Arnold55 schreef:Als je niet goed oplet koop je dus tickets voor een andere datum.
Leg eens uit. Verandert het systeem automatisch opgegeven datums zodat je uiteindelijk andere tickets krijgt dan die je geboekt hebt? Of heb je gewoon zelf niet goed gekeken voordat je de tickets bestelde?

Re: Slechte ervaring met Tripair

Geplaatst: 07 dec 2017 21:20
door henk51
Het is ook zaak alles goed te controleren alvorens te betalen is logisch toch

https://nl.trustpilot.com/review/tripair.com

578 beoordelingen vragen en antwoorden Tripair

Het valt echter op als je de voorwaarden doorleest, dat het bedrijf gevestigd is in Griekenland en je met de Griekse wetgeving te maken hebt. Wel wat apart dat je voor telefonisch contact met de helpdeks naar een telefoonnummer in Groot-Brittanniƫ moet bellen... Ze zijn geen lid van de SGR

Waarom boeken in Griekenland alleen omdat het goedkoper lijkt?

Alle nederlandse beschermingen zijn niet meer van toepassing

groeten Henk