LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bellah
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2006 16:03

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door bellah »

Ook wij, m'n vrouw en ik, oponze eerste vakantiedag tegen Rafaella opgelopen. En inderdaad 1* 1 palmpje en 1* (hoe is het mogelijk, dat komt bijna niet voor, van harte gefeliciteerd !!!) 3 palmpjes.

Naar mijn gevoel al direkt door dat er stront aan de knikker was, maar toch tegen elkaar gezegd, laten we maar in die taxi stappen en zien wat er aan ons verkocht zal proberen te worden.

Boven aan ene Andy (Belg) gekoppeld en een tijdje z'n gladde praatjes aangehoord. Tenslotte wilden we nikis kopen, maar wel onze prizen in ontvangst nemen. Al snel werd duidelijk dat het om een vorm van timesharing of iets wat er op lijkt ging. Na plm. 1,5 uur konden we Andy echt aan z'n verstand gepeuterd krijgen dat hij - hoe lang hij het ook zou blijven proberen - aan ons niets zou verkopen.

Uiteindelijk leverden de twee uur 'ontvoering' ons 2 flessen wijn (nog niet geproefd) en een 'gratis vakantie' bij Gophar op.

Alle eerdere reacties op dit forum en op het griekenland forum maken wel duidelijk dat je wel drie keer na moet denken, alvorens op hun aanbieding in te gaan. Voor een zeer selecte groep mensen zou ik me kunnen voorstellen dat een dergelijke wijze van vakantie de moeite waard is, hoewel ik niet op Andy's ultieme bod (dus de prijs..) heb gewacht. Het moeten/mogen wel hele mooie en luxe accommodaties zijn willen ze het geld, dat in andere reacties wordt genoemd, waard zijn.

V.w.b. de 'gratis' vakantie van Gophar kom ik ook tot de conclusie dat er nogal wat addertjes onder het gras zitten:
- niet gratis, want steeds een 'bescheiden bedrag' per persoon betalen;
- standbye vakantie, dus waarschijnlijk op een moment dat het jou niet uitkomt en de accommodaties goeddeels leeg staan;
- vliegen vanuit Engeland, of alleen het verblijf en dus zelf de kosten van de vliegreis nog nemen;
- 'gratis' verblijf op basis van alleen logies, met verplichting tot gebruik lunch en diner in de accopmmodatie (wat zal dat kosten?);
- enz. enz.

Kortom, zo heel erg gratis al het lijkt is het bij lange na niet. En waarschijnlijk zul je dan daar nogmaals onder druk worden gezet om met RCI in zee te gaan.

rinus/greet
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2006 21:25

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door rinus/greet »

Onze gratis vakantie mogelijkheid.
Vakantie ervaring op Rhodos september 2006.

Met verbazing heb ik alle negatieve reactie"s gelezen over Gophar Travel :?
Ook wij zijn Op Rhodos getracteerd op een gratis excursie in een taxi naar Club Greece
waar we zijn verwelkomd met een drankje. Een start gesprek met een wat oudere dame
welke heel vriendelijk voor ons was en ook ons enkele vragen stelde,hierna werd het gesprek overgenomen door een jongere dame wat bleek een dochter te zijn van een
vluchteling uit een Afrikaans land en doormiddel van een assiel het Nederlandschap heeft verworven. Overigens een correct en lieve jonge dame die je best een verkoop gunde heeft ons keurig een rondleiding gegeven door een appartement wat er overigens keurig uitzag en van alle gemakken voorzien. Echter als wij op vakantie gaan dan kiezen wij voor een hotel voor ons dus best intresant om ook de andere mogelijkheid van op vakantie gaan te bekijken daar kom je anders niet aan toe.
terug gekomen van deze rondleiding werdt nog van alles besproken over vakantie"s en hoe we het wel niet vonden om eigenlijk, ook aan de andere kant van de wereld zouden kunnen bezoeken en daar de mooiste vakantie"s te mogen beleven.
Witte stranden en palmbomen werden volop beloofd. :D
Nu was het moment gekomen om de grote baas er bij te roepen om ons een fantastisch voorstel te doen om 5 weken verblijf in deze mooie oorden door te brengen.
Kennelijk hadden zij zich al rijk gerekend en dat er weer stomme Hollander in zou trappen niet dus Als je door de snelle gesprekken goed door luisterd dan weet je dat het bij de aanschaf van de 5 weken verblijf wat betreft de kosten niet blijft er zullen nog vele euro"s op tafel moeten komen om inderdaad van de witte stranden en Palmbomen te kunnen genieten Zo dat je beter op je eigen inzicht een reis naar Hawai kunt boeken en dan per saldo zeker voordeliger zult uitkomen.Stort dan 10% van wat u minder uitgeeft naar een goed doel En u houdt er dan zeker een tevreden gevoel aan over.
Ook wij hebben uiteraard de gratis vakantie gewonnen !van deze luchtbel zullen wij zeker geen gebruik maken.
:oops:
Rinus
Katwijk aan Zee

janenco
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2006 11:14

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door janenco »

Ook wij hebben een gratis vakantie gewonnen na het village height resort in Chersonissos te hebben bekeken en het hele verhaal aan gehoord te hebben. We hebben geen vakantie in gekocht. Dat was een beetje veel te duur, zeker als je rekent dat je alleen het verblijf betaald en de kosten voor vlucht en tranfer er nog bij komen. Het verblijf is ook op basis van logies en ontbijt. Het waren zeker hele mooie appartementen, maar ik zat nu goedkoper via een reisbureau met 2 pers. in een all inclusive hotel :lol: . Wat de gewonnen reis betreft, ik heb gewoon een mailtje naar gophar travel gestuurd met de vraag welke kosten voor eigen rekening komen. ik heb wel de kaart op gestuurd, maar niks betaald nog, eerst maar even op antwoord wachten en dan zien we wel verder. Ons werd wel verteld dat we het beste voor optie 2 konden kiezen omdat je dan zelf je vertekplaats kunt aangeven. We wachten het maar af wat er uit komt. :roll:

Gertie Peeters
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2007 17:36

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Gertie Peeters »

8-5- 2007

Hi Allemaal.

Ook wij werden op onze vakantie in Kreta in Chersonissos benaderd door village heights golf resort. En ook wij hebben nee gezecht tegen de verkoop praatjes en hadden een reis gewonnen. De belg die ons had rond geleid vond al dat we niet al te entausiast reageerden. (Ik had veel liever de camera gewonnen)Na de voorwaarden gelezen te hebben was ik al helemaal niet blij. Je moet eerst geld betaalen, dat is dan toch geen gratis vakantie. Ik bacht toen dat ik in Nederland metten zou kijken op internet of het geen foute boel was en jawel hoor ik kom er meteen al achter dat het allemaal doorgestoken kaart is.

Ik hoop dat er niemand meer in die gladde praatjes trapt.

Groetjes Gertie

Louis100
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2007 15:26

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Louis100 »

Ook mijn vriend en ik hebben afgelopen week het complex in Hersonissos bezocht, zelfde verhaal. We hoopten op tenminste een leuk stukje elektronica als prijs, en waren ook nieuwsgierig naar wat daarboven gebeurde.
Onze gastvrouw stelde zich voor als Piri, een Hongaarse van geboorte die met een Nederlander getrouwd was, op de Canarische eilanden woonde en al lang in de reisbranch werkte. Allemaal verkooppraatjes verder, maar er waren toch momenten dat ze oprecht overkwam.
Dit soort vakanties is voor ons sowieso niet interessant, of het moet gratis aangeboden worden. Ondanks mijn wantrouwen geloofde ik toch even dat we echt een gratis vakantieaccommodatie hadden gewonnen, toen we aan het einde van de rit de envelop met voucher overhandigd kregen.
Toen we later die dag de envelop openmaakten en de voucher lazen, bleek het nep. Uit 'wraak' heb ik de volgende dag nog een Frans echtpaar gewaarschuwd dat de zogenaamde prijs niks voorstelt, en dat het alleen maar trucs zijn om vakantieaccomodaties tegen belachelijk hoge prijzen te verhuren. Die zijn toen niet in de taxi gestapt. De colporteur was natuurlijk razend (schold me uit voor trou du cul maar werd niet handtastelijk).

Er zijn enorm veel mensen bij deze halve oplichterspraktijken betrokken. Niet echt een eerzaam baantje om theater te spelen en leugens te vertellen aan onnozele touristen. Zo maak je geen vrienden. Ik ben benieuwd hoe het die mensen vergaat.

Louis

bozemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2007 21:40

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door bozemans »

Mijn moeder is ook samen met haar vriend op vakantie geweest op kreta.
Ook zij hebben dit hele verhaal mee gekregen.

Natuurlijk hebben zij nee gezegd tegen dit hele verhaal.

Nu heb ik hier 1 vraag over, voor 32,50 pond kun je een gratis verblijf krijgen, vervoer, eten en drinken moet je zelf betalen.

Wat voor ervaring hebben de mensen hiermee??

Het enigste wat ik zo aan reacties lees op het internet gaat over de 5 a 6 weken vakantie en niet over die ene week.

Louis100
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2007 15:26

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Louis100 »

Als je met 2 personen gaat, betaal je dus ca. 100 € voor 1 week een 2** accomodatie op basis van beschikbaarheid; plus je moet je vliegticket bij Gophar kopen. En dan nog een hele waslijst met voorwaarden over leeftijd, inkomen, burgerlijke staat en wat al niet.
Dit is zo oninteressant dat ik denk dat niemand het gaat uitproberen.

gerrieklok
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2007 09:55

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door gerrieklok »

hallo!
wij zitten hier op kreta en hebben vorige week een fantastische gratis vakantieweek gewonnen.....!! ook wij vertrouwden het niet helemaal, dus zijn we even op internet gaan kijken. we zijn erg blij dat we dat gedaan hebben, want we wisten niet goed wat we er mee aan moesten.
nu zijn we dus gelijk genezen en gaat de brief voor de prachtige vakantiebrochure de kast in!! of de prullenbak!
ook wij werden van straat geplukt in rethymnon met een enquete waarmee we een kraskaart met 3 palmboompjes kregen! ons werd gezegd dat zo'n "propper" maar 3 kaarten met 3 palmboompjes per dag tussen z'n stapel had, dus wauw, wat een geluk!!
toen we met de gratis taxi bij het hotel aankwamen, bleek dat alle nederlandse 'gidsen' bezet waren en of we de volgende dag terug wilden komen? nou, prima dachten wij, dat hebben we wel over voor een gratis camera/radio/vakantie!! dus wij de volgende dag terug, waar we ook een verhaaltje kregen + rondleiding en steeds maar weer gezegd werd dat als je het hele pakket kocht, je na de 5 weken maar voor 65 euro per persoon waar ook ter wereld in 5-7 sterren hotels op vakantie kon gaan... EXCLUSIEF VLUCHTEN natuurlijk, die zij natuurlijk voor de helft goedkoper aan konden bieden! dit is denk ik leuk voor mensen die heel veel reizen.
aan het einde van de rondleiding kwam de manager nog even aan tafel zitten om je inderdaad voor het blok te zetten: 5 weken vakantie voor 'maar' 5250 euro(EXCL. VLIEGTICKETS), in 3 jaar op te maken, dus 1050 euro per week. waar wij nu ook voor op kreta zijn, halfpension incl vluchten!! plus dat je de eerste van die 5 weken verplicht naar griekenland terug moest komen, idd ook omdat ze anders die 'reclame' niet mogen maken van de overheid.
Toen wij dan ook zeiden dat we het niet deden, werd de manager bijzonder kort van stof, verscheurde de offerte en liep gelijk weg.
Het meisje die ons het hele verhaal verteld en ons rondgeleid had, ging het bord halen waarop stond welke prijs wij gewonnen hadden, wij moesten in tussen het vakje openkrassen (waarop een B stond, wat waarschijnlijk op alle kaarten met 3 palmboompjes staat) natuurlijk hadden wij de vakantie gewonnen dus konden we toch nog een weekje gratis op vakantie!!
Als wij ja gezegd hadden, hadden we waarschijnlijk een ander bord voor onze neus gekregen, waarop B een camera of radio geweest was!!
wij waren in ieder geval een halve dag vakantie kwijt!!
Bedankt allemaal voor de informatie!!

Marieke3119
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2007 12:04

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Marieke3119 »

Village heigts; nog steeds actief dus in Chersonissos op Kreta! :x Wij hebben hetzelfde meegemaakt als velen voor ons.

Zielig hoor :( als je als medewerker van village heigts zo je leven leeft!

Fijn dat we het op tijd weten en het t-shirt en het boekje van gophar travel gaat de kliko in. :)

Johan en Marieke

malou
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jul 2007 18:26

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door malou »

de bedoeling is dat je in die 'gratis week een of meerdere kamers koopt
om te beginnen voor ca 9000 voor 'n studio, ze doen dan net of ze 't altijd met winst kunnen terug kopen,en dat doen ze dan op 'n heel jaar 52 x voor één studio reken maar 'ns uit voor 'n heel hotel met suites en al,kassa!
je krijgt ieder jaar 'n onderhoudsrekening reken op zo'n 500 euro+ de rest,
dus wil je alleen je gratis week sta dan sterk in de schoenen want bij de verplichte presentatie proberen zeer geroutineerde mensen je binnen te halen bij RCI.
't is net 'n sekte, lopen elkaar ook op te zwepen t.b.v. hun werk.
je mag een week per aankoop dan terug op vakantie.
als je elders wil kun je ruilen en betaal je 150 euro voor de transactie aan RCI
wij zijn net terug,ook dmv 'n kraskaartje lieten 4.5 op ons inpraten maar gaven geen duimbreed toe,verder vak. gehad.
bovenstaande is in alle landen waar je naartoe kunt gaan, weet waaraan je begint, ik hoop dat deze info wat duidelijkheid geeft.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door D1RK »

Iets winnen met gratis lot?
99,9% oplichters...

malou
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jul 2007 18:26

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door malou »

bedenk ook dat als je'' toehapt'' je buiten die eerste gratis week waarin je met 'n taxi van 't vliegveld opgehaald wordt(terug zelf regelen) je alle transfers zelf moet betalen en zo'n taxi is echt niet goedkoop.
de hotels liggen niet naast 't vliegveld.
en als je wat verder weg zou willen boeken betaal je 'n vermogen om heen en terug te gaan,dus geen busje zoals bij 'n complete reis.
enigzins goedkoper uit? vergeet 't maar.

humpiedumpie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jul 2007 22:47

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door humpiedumpie »

:shock:

BESTE LEZERS,

IK KAN U VERTELLEN DAT ALLES NEP IS!!!!! DAAR IK HELAAS ZELF VOOR O;N BEDRIJF HEB GEWERKT. OOK IK WIST NIET DAT HET ALLEMAAL OPLICHTERIJ IS. TUURLIJK .. LEUK ZO'N GEWONNEN VAKANTIE MAAR JE BENT VERPLICHT OM NOGMAALS DAAR AAN TAFEL TE SCHUIVEN OM HET VERKOOPVERHAAL NOG EENS AAN TE HOREN. DAMES EN HEREN IK KAN ECHT VERTELLEN DAT IN WAT VOOR VORM HET OOK GEGOTEN WORDT. HET KLOPT NIET EN IS OPLICHTERIJ!!!!!
HET IS ZO SCHANDALIG DAT DIT ALLES KAN PLAATSVINDEN EN IK VIND DAT MENSEN HIER TEGEN BESCHERMD MOETEN WORDEN....
iK KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN, OOK ALS LIJKT HET NOG ZO MOOI EN LEES JE ZOGENAAMDE GOEDE BERICHTEN OP DEZE SITE, DAT ZIJN MEDEWERKERS VAN DIE BEDRIJVEN.
MENSEN DIE DIT SOORT WERK DOEN (NADAT ZE ERACHETER KOMEN WAT ZE EIGENLIJK DOEN, ZIJN GEESTELIJKE MOORDENAARS.
EN PAS OP.......... ZE ZITTEN OVERAL!!!!!!! TURKIJE,SPANJE,CRAN CANARIA,TENERIFE EN GA ZOMAAR DOOR!!!!!
EN HET ZJN GEEN LIEVERDJES............. DUS BLIJF ER VER VANDAAN.

U BENT GEWAARSCHUWD :shock: :!: :!: :!:

ans van leuken
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2007 20:03

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door ans van leuken »

Net terug van de vakantie en ook wij hebben een reis gewonnen naar een bepaalde keuze. Ook met krassen van loten in Rethminon in een taxi naar Platanes waar Brenda ons een verhaal vertelde van b.v. dat we jaren en jaren te veel hebben betaald voor onze vakanties bij hun was het veel goekoper en als een van de twee maar twijfelde dan wilde ze het al niet verkopen. Dan laten ze je het hele resort zien wat er wel geweldig uitzag uiteindelijk kwam er een Belg bij die de prijs bepaalde voor 5 weken te besteden in 3 jaar voor de prijs van 5250 als we alles ineens betaalde kregen we een week exta en betaald we nog 4700.
We deden het niet toen heeft hij nog eens 1000 euro eraf gedaan dus uiteindelijk was het verhaaltje 6 weken vakantie te besteden in 3 jaar voor de prijs van 3700. We hebben het niet gedaan en inderdaad ze werden nogal kribbig. We zijn toen meegenomen door Brenda om uiteindelijk te zien wat de prijs was en dat was een week vakantie.
Ben heel blij dat ik op deze site ben gekomen want vertrouwen deden we al niet.
Dus mensen kijk uit voor deze oplichters ze brengen een mooi verhaaltje zoals Brenda haar ouders hadden al die jaren ook te veel betaald ze hebben nu zelfs al weer voor de volgende 3 jaar vakantie gekocht?????

malou
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 jul 2007 18:26

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door malou »

uiteindelijk hopen ze dat je van de week gebruik maakt,wij kozen voor tenerife en zaten toen in hollywood mirage,dat lag achterin los christianos tegen 'n berg op met 3 complexen van RCI bij elkaar.
niets te doen in de omgeving,en daar staan ze die gratis weekjes op te vangen met 'n hele colonne ervaren mensen die zich tijdens nog 'n presentatie als 'n pittbull aan je vasthouden.
't doel is je voor een of meer weken in hun verblijf in te kopen, je mag dan per aankoop een week terug.
ze doen je mooie beloftes maar als ze geld binnen hebben zijn ze die vergeten,wij hebben verschillende mensen daar gesproken die al jaren proberen ervanaf te komen,soms hadden ze 3 app.(dus 3 vak. weken)en wilden 1 week kwijt, helaas,maar ondertussen moest er extra gewerkt worden om de onderhoudskosten en wat al meer te kunnen betalen.
ook iemand die wilde ervan af omdat haar man overleed,wat moest ze daar nog? helaas,ze komt er niet meer vanaf.
zie verder m'n uitleg hierboven.
wij zijn hier niet op ingegaan, we gingen voor de gratis vakantie(nou ja,43 euro)ik moet zeggen, 't verblijf was mooi, maar we doen dit niet weer, geef ons maar weer 'n georganiseerde reis

n.markies
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2007 12:22

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door n.markies »

we zijn net terug van vakantie op Kreta.
daar werden we aangehouden door een jongedame Maureen (jonge uitvoering van Diana Ross)
Ze vroeg ons naar hoe we het vonden op Kreta en al spoedig ging ze over het verhaal van de kans om een ptijs te winnen.
we waren al door de hostess van Arke gewaarschuwd om niets zomaar te tekenen dus waren we op onze hoede.
We wilden wel eens zien hoe gehaaid deze mensen je ergens in willen laten lopen.
daar kwamen de beroemde kraskaarten te voorschijn. Ik had 1 palmje en mijn partner 3 (wat een toeval hè?).
Ze deed alsof dat inderdaad heel geweldig was er ging maar 1 hoofdprijs per dag uit!!!!
We vroegen wat het addertje onder het gras was, maar nee we moesten om de prijs te innen alleen naar Hill Height te gaan en daar een presentatie van 90 minuten aanhoren, verder niets.
dat hebben we gedaan en we werden ontvangen door William.
wat een gladjanus zeg!!!
een mooi verhaal over goedkoop vakantie in 5 sterrenhotels voor minder geld dan je nu in 3 jaar aan vakanties kwijt bent
dat via TCI (ik kende het niet). De appartementen die je te zien kreeg waren inderdaad heel mooi, maar we zagen zo wel dat dat niet voor ons budget was.
Ze vroegen wel steeds of we wel fulltime werk hadden en geregistreerd samen waren en dat soort dingen.
We hebben het natuurlijk niet gedaan en wilden onze prijs dan nu wel innen.
Dat ging heel slim (dacht william maar we hadden hem wel door hoor.
Mijn vriendin mocht toen het laatste vakje openkrassen en daar stond een B
Toen ging hij de prijs halen, Kwam terug met een enveloppe die hij bij ons opende en daar stond de prijs in. DE BEROEMDE HOOFDPRIJS, DE REIS. De andere prijzen hebben ze echt niet hoor ze pakken gewoon steeds een aangepaste enveloppe zodat je altijd de reis hebt.
de reis is echter geen reis, maar een accomadatie, waarbij je eerst nog € 32, 50 voor moet aanbetalen pp.
We hebben de prijs achtergelaten in de prulklenbak waar deze thuishoort.
Mijn prijs een ritje in een treintje stond op juni terwijl het juli is dus ook onbruikbaar.
Ik snap niet dat dit soort bedriegers nog steeds te werk kunnen blijven gaan.
MENSEN, TRAP ER NIET IN.
MAAK GEBRUIK VAN HUN TIJD EN DOE VERDER NIETS!
dan is het voor hen verspilde tijd en taxikosten zonder dat ze er wat aan hebben. Nellie

dcoensn
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2007 19:00

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door dcoensn »

ik heb net via Gophar gereserveerd in Tenerife, tijdens de herfstvakantie, dus dat valt wel mee. Ben me volledig bewust van deze praktijken maar ga gewoon voor de 'goedkopere' :?: vakantie. Ik heb nergens gelezen dat je verplicht bent daar de maaltijden te nemen. In de brief die ik heb ontvangen staat dat er restaurants en bars op wandelafstand zijn. Zal misschien best mijn loopschoenen meenemen...
:lol:
Enfin, we zien wel, in ieder geval zullen ze me moeten slepen naar die verplichte presentatie en 1 cent geef ik niet uit voor hun resorts. Ben van plan mijn vliegtickets te betalen en er gewoon te genieten van de zon :!: Na eind oktober zal ik het resultaat laten weten.

evis76
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2007 17:00

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door evis76 »

Hoi wij zijn net terug van Kreta en ook verleid tot aankoop van een aantal weken vakantie bij club Greece. We hebben echter nog tegenstijdige gevoelens. Zijn we nu opgelicht of niet. de reacties op deze forums gaan grotendeels over de verkooptechniek. Graag wil ik ervaringen horen van mensen die ook met hun in zee zijn gegaan.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door D1RK »

Frits Bom...melding

Dit is het enige wat in een vliegtuig nog wel mag!

Je hoeft niet te twijfelen, je bent gewoon te duur uit.
Als in de vorige eeuw deze Time Share al uitgebreid is besproken heb ik geen enkel medelijden met nieuwschierigen die zich laten verlijden, vaak afgelegen hotels waar niets te doen is, dus je kan niet weg, en moet luisteren en tekenen, eerder heb je geen rust, zo werkt dat!

Dus als je een aktieve vakantie wilt met veel onzin verhalen?

coconutss
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2007 22:24

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door coconutss »

Ook wij zijn benaderd door Club Greece, tevens ook de bijeenkomst bijgewoond want met elkaar wel 2 uur duurde. We hebben gelukkig nee gezegd en niks ondertekend. Natuurlijk hadden wij ook de hoofdprijs gewonnen, de sleutel paste op de reis, 1 week een verzorgde reis in een luxueus hotel. De reis moet geboekt worden bij Gophar Travel LTD.
Ook graag zou ik willen weten of iemand inmiddels deze reis heeft geboekt . want ik vertrouw ook dit niet helemaal.
Als vast bedankt voor jullie reacties

Corrie

Gesloten