Dat kon zei de medewerker en ik zou 3 maanden € 20,- korting krijgen.
Vijf minuten later had ik de bevestiging in mijn mailbox en tot mijn grote schrik zag ik dat mijn abonnement was vervangen door het nieuwe basis abonnement van KPN. Ik was er dus ingeluisd en kreeg het idee dat dit het spelletje van KPN was om van hun oude contracten af te komen.
Onder aan de brief stond een link waarmee je binnen 14 dagen kon annuleren, dus ik dacht opgelost!
Nou dat had je gedacht, ik kwam er al heel snel achter dat iedere medewerker het verbod heeft gekregen om oude contracten terug te draaien en te zeggen dat dit administratief niet mogelijk is. Ook heb ik de kreet gehoord dat de annuleringslink een fout in de bevestigingsbrief was.
Ze willen in het kort gezegd dus gewoon van de oude (goedkopere) contracten af en laten hun personeel dat op een vuile manier uitvoeren, door je te laten denken dat je een korting krijgt op je huidige abonnement, terwijl de aan de andere kant je klantgegevens al hebben gewijzigd zonder je daar op te wijzen.
Een duidelijke vorm van oplichting en en verzuim van informatieplicht door de medewerker van KPN.