Brievenbuspost niet bezorgd door Post.nl
Geplaatst: 12 dec 2017 15:36
Intro:
In 1 week 2 brievenbuspakjes zoek, 1 v.v. track en tracecode. Waarde totaal; €150,00.
Na 6 weken en ca 20 telefoontjes en zoektocht langs Post.nl, heel veel verschillende antwoorden en geen duidelijkheid. Loze beloftes en onkundig telefoonpersoneel. Lijkt een buitenlands callcentrum.
Omschrijving:
Op 31 oktober een pakket besteld met waarde € 130,00, verzonden met track en trace, niet aangekomen. Op 1 november een pakje besteld met waarde € 20,00, niet aangekomen. Postbode geeft aan: pakje staat op mijn lijst maar zit niet in mijn tas, dit gebeurd de hele week al.
Op 2 november niets binnen en gebeld met 0900-0990. Advies: wachten tot en met zaterdag wegens drukte.
Verzender heeft ook gebeld: verhaal hetzelfde. Zaterdag nogmaals gebeld. Ander verhaal, brand in sorteercentrum en asbestschade. Afwachten. Verzender heeft gebeld en een onderzoek aangevraagd. Ik ben naar postbezorgers geweest voor overleg en naar het post.nl centrum in Alkmaar. Veel begrip maar geen oplossing. Moet bij Amsterdam gebeurd zijn.
Weken erna vele malen gebeld met 0900 nummer. Afwachten tot er ets uit het onderzoek komt. Dit afgewacht. Vorige week 7 december gebeld. Pakket bleek terecht, zaak gesloten en in kon vrijdag voor 6 uur het pakje verwachten. Verzender was op de hoogte gesteld volgens 0900. Bleek niet waar. Vrijdag geen pakje. Zaterdag eveneens niet. Maandag gebeld. Is nooit een onderzoek geweest is de mededeling. Pakket is afgeleverd, allemaal onwaarheden op een rij al weken.
Verzender heeft gebeld. Zou mail hebben gehad op 11 november en op 6 december. Niet waar. Case behandelaar zou haar bellen....niet gebeurd. Leidinggevende zou bellen. Gebeurd niet. Mail gekregen. Pakket zou afgeleverd moeten zijn. Zo niet dan eigen risico en verzekerd moeten verzenden. Inmiddels staat er online, op de track en trace pagina, al 6 weken: postbezorger onderweg, bezorgdatum onbekend. Dit blijft er maar op staan. Heel duidelijk dus dat post.nl hier in gebreke blijft en zich er heel erg gemakkelijk vanaf maakt. Hier worden pakjes ontvreemd, dat is wel duidelijk. Heel boos maak ik mij om het feit dat post.nl zich er zo vanaf maakt. Geen duidelijk verhaal heeft. Geen juiste informatie bij het callcentrum waar wij vervolgens blijven steken. Als er onmiddellijk was gehandeld was er wellicht iemand op het spoor gekomen van een dader. Wij hebben er werkelijk alles aan gedaan om dit duidelijk te maken. Graag hoor ik wie er brievenbuspakjes mist. Uit principe willen wij het hier niet bij laten zitten. Verzekerd of niet post.nl gaat een verplichting aan, daar betalen wij voor. Heel duidelijk geeft hun site aan dat het onderweg is blijven steken. Hun fout. Op zijn minst een rede om het uit te willen zoeken. Zeker als wij aangeven dat dit vaker voorkwam die weken.
In 1 week 2 brievenbuspakjes zoek, 1 v.v. track en tracecode. Waarde totaal; €150,00.
Na 6 weken en ca 20 telefoontjes en zoektocht langs Post.nl, heel veel verschillende antwoorden en geen duidelijkheid. Loze beloftes en onkundig telefoonpersoneel. Lijkt een buitenlands callcentrum.
Omschrijving:
Op 31 oktober een pakket besteld met waarde € 130,00, verzonden met track en trace, niet aangekomen. Op 1 november een pakje besteld met waarde € 20,00, niet aangekomen. Postbode geeft aan: pakje staat op mijn lijst maar zit niet in mijn tas, dit gebeurd de hele week al.
Op 2 november niets binnen en gebeld met 0900-0990. Advies: wachten tot en met zaterdag wegens drukte.
Verzender heeft ook gebeld: verhaal hetzelfde. Zaterdag nogmaals gebeld. Ander verhaal, brand in sorteercentrum en asbestschade. Afwachten. Verzender heeft gebeld en een onderzoek aangevraagd. Ik ben naar postbezorgers geweest voor overleg en naar het post.nl centrum in Alkmaar. Veel begrip maar geen oplossing. Moet bij Amsterdam gebeurd zijn.
Weken erna vele malen gebeld met 0900 nummer. Afwachten tot er ets uit het onderzoek komt. Dit afgewacht. Vorige week 7 december gebeld. Pakket bleek terecht, zaak gesloten en in kon vrijdag voor 6 uur het pakje verwachten. Verzender was op de hoogte gesteld volgens 0900. Bleek niet waar. Vrijdag geen pakje. Zaterdag eveneens niet. Maandag gebeld. Is nooit een onderzoek geweest is de mededeling. Pakket is afgeleverd, allemaal onwaarheden op een rij al weken.
Verzender heeft gebeld. Zou mail hebben gehad op 11 november en op 6 december. Niet waar. Case behandelaar zou haar bellen....niet gebeurd. Leidinggevende zou bellen. Gebeurd niet. Mail gekregen. Pakket zou afgeleverd moeten zijn. Zo niet dan eigen risico en verzekerd moeten verzenden. Inmiddels staat er online, op de track en trace pagina, al 6 weken: postbezorger onderweg, bezorgdatum onbekend. Dit blijft er maar op staan. Heel duidelijk dus dat post.nl hier in gebreke blijft en zich er heel erg gemakkelijk vanaf maakt. Hier worden pakjes ontvreemd, dat is wel duidelijk. Heel boos maak ik mij om het feit dat post.nl zich er zo vanaf maakt. Geen duidelijk verhaal heeft. Geen juiste informatie bij het callcentrum waar wij vervolgens blijven steken. Als er onmiddellijk was gehandeld was er wellicht iemand op het spoor gekomen van een dader. Wij hebben er werkelijk alles aan gedaan om dit duidelijk te maken. Graag hoor ik wie er brievenbuspakjes mist. Uit principe willen wij het hier niet bij laten zitten. Verzekerd of niet post.nl gaat een verplichting aan, daar betalen wij voor. Heel duidelijk geeft hun site aan dat het onderweg is blijven steken. Hun fout. Op zijn minst een rede om het uit te willen zoeken. Zeker als wij aangeven dat dit vaker voorkwam die weken.