KPN-abonnementen opzeggen lukt niet
Geplaatst: 14 dec 2017 13:25
Zijn er er meer KPN abonnees die hier mee te maken hebben?
U bent af en mag niet meer mee doen.Fatima Berents schreef: Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien.
dat het niet loopt zoals je wilt komt er wellicht door doordat je zelf niet weet wat je hoe gedaan hebt? in OP staat dat je via MIJNKPN hebt opgezegd? terwijl je later stelt dat je alleen telefonisch op kan zeggen en niet per mail?Fatima Berents schreef:Probleem is dat je niet bij KPN via mail kunt opzeggen. Dat moet je telefonisch doen. Dus ik hebt geen schriftelijke bevestiging dat het is op gezegd. Dus ik heb geen bewijzen dat ik het opgezegd heb. Alleen de mail bevestiging dat ze de opzegging in behandeling hebben.
Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien. Het is erg vervelend als je de procedures naleeft en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd En misschien heb ik de financiele middelen niet dat mijn 3 abonnementen nog doorlopen en deze risico's niet wil nemen.
eigenlijk wel ja...altijd triest wanneer vragenstellers mensen die zich in de discussie mengen willen brandmerken als zijnde werknemer bij betreffend bedrijf.... naast dat dat gelijk al gebrek aan argumentatie is, is het ook geen manier van doen. Ook al krijg je niet de reactie die je graag zou willen.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
Vooral ook jammer dat u eerst het grootste deel van uw vraag weg haalt en nu zelfs alles wilt weghalen. Maar u heeft gelijk, ik werk voor KPN. Als u naar mijn andere reakties kijkt werk ik voor meer bedrijven hoor.Fatima Berents schreef:Reactie van Neo, ben je zelf werkzaam bij de klantenservice van KPN en voel je je persoonlijk aangesproken misschien. Het is erg vervelend als je de procedures naleeft en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd En misschien heb ik de financiele middelen niet dat mijn 3 abonnementen nog doorlopen en deze risico's niet wil nemen.
+JohnTheBassist schreef:De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
Dat doet de moderatie wel voor je. Kunnen ze gelijk je account blokkeren.Fatima Berents schreef:Even een vraag, hoe verwijder ik mijn topic?
Heb ik helemaal geen tijd meer voor joh!Cool1946 schreef:+JohnTheBassist schreef:De discussie is voorbij als een TopicStarter een forumlid beschuldigt dat hij wel 'voor die en die organisatie zou werken' enkel en alleen omdat u niet de antwoorden krijgt die u wenst te krijgen. Zo werk ik ook voor KPN, voor TicketSwap, voor Tele2, voor Leen Bakker en voor UwHuisVeilig.Fatima Berents schreef:Was het een spelletje dan? Of is er een regeltje waar ik me niet aan houd?
Dan speel je alleen 's avonds in een band neem ik aan.![]()