Webwinkel The Orange Waffle - stroopwafels
Geplaatst: 16 dec 2017 13:49
Goedemiddag,
Ik heb in november een blik stroopwafels gekocht EN betaald via webwinkel theorangewaffle.com (bekend van programma Helemaal het Einde). Er is helaas nog niks geleverd en bij nader inzien wil ik gewoon afzien van de aankoop. Hier hoef ik in mijn optiek niet eens een reden voor te hebben. Ik heb een e-mail hierover gestuurd. Ik krijg mijn geld niet terug omdat de eigenaar van de webwinkel zegt dat ik wist dat er een late levering zou zijn en de pakjes nu worden verstuurd en dit niet teruggedraaid kan worden. Mag dit zomaar? Moet ik nu, een aankoop die ik gewoon niet meer wil, alsnog door laten gaan? Ik ben nergens in de bevestiging van de aankoop geinformeerd over een wettelijke bedenktijd.
Ik heb in november een blik stroopwafels gekocht EN betaald via webwinkel theorangewaffle.com (bekend van programma Helemaal het Einde). Er is helaas nog niks geleverd en bij nader inzien wil ik gewoon afzien van de aankoop. Hier hoef ik in mijn optiek niet eens een reden voor te hebben. Ik heb een e-mail hierover gestuurd. Ik krijg mijn geld niet terug omdat de eigenaar van de webwinkel zegt dat ik wist dat er een late levering zou zijn en de pakjes nu worden verstuurd en dit niet teruggedraaid kan worden. Mag dit zomaar? Moet ik nu, een aankoop die ik gewoon niet meer wil, alsnog door laten gaan? Ik ben nergens in de bevestiging van de aankoop geinformeerd over een wettelijke bedenktijd.