Pagina 1 van 1
Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 18 dec 2017 22:09
door Mstevens1936
Goedendag,
Het gaat om een afspraak op 18-12-2017 tussen 8 uur en 13 uur
Ze zijn niet gekomen.
Onderstaand kopie van de twee klachten die ik omtrent de afspraak heb ingediend.
Eerste klacht:
Almere, 18-12-17
Geachte mevrouw Stevens,
U heeft een klacht bij ons ingediend. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt deze aan ons kenbaar te maken.
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Referentienummer van uw klacht: 173520004
Korte omschrijving: Niet houden aan afspraak
Omschrijving van uw klacht:
18-Dec-2017 13:59:07 Melding binnengekomen via: [Klachtenformulier Welzorg.nl]
Bijgevoegd vanuit mail bericht:
Goedendag,
Vandaag zou tussen 8 uur en 13 uur
Een zeer belangrijke aanpassing gedaan worden.
Namelijk de remmen
Na de hele morgen tevergeefs gewacht te hebben op de monteur
Om 13 uur contact opgenomen
Word er doodleuk aan de telefoon verteld dat onderdeel er niet is
Zonder de client ervan op de hoogte te stellen
Deze afspraak is meer als 3 weken geleden ingepland
Onbegrijpelijk dat er niks gebeurd.
Is tenslotte een verblijft rolstoel. Dus veiligheid dient voorop te staan
Kwa planning kan het ook beter
Bijvoorbeeld komen tussen 8uur en 9uur dan heeft de monteur een uur uitlooptijd Beter als iemand een halve dag te laten wachten
Datum klacht: 18-12-17
Met vriendelijke groet,
Welzorg Nederland BV
Tweede klacht , na telefonisch terug gebeld te zijn om 16 uur.
Almere, 18-12-17
Geachte mevrouw Stevens,
U heeft een klacht bij ons ingediend. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt deze aan ons kenbaar te maken.
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Referentienummer van uw klacht: 173520012
Korte omschrijving: Overig / zie omschrijving
Omschrijving van uw klacht:
18-Dec-2017 16:19:08 Melding binnengekomen via: [Klachtenformulier Welzorg.nl]
Bijgevoegd vanuit mail bericht:
Goedendag,
Hoe kan een monteur beoordelen dat onderdelen niet passen.
Als deze de rolstoel niet gezien heeft
En niet aan de deur is geweest
En dan vermeld dat hij om 9 uur hier was Waren thuis. En dit kan de verzorging bevestigen
Op dat moment werd mevrouw stevens gedouched
Datum klacht: 18-12-17
Met vriendelijke groet,
Welzorg Nederland BV
Vriendelijke groet
Zoon van mevrouw stevens
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 18 dec 2017 22:14
door Moneyman
Mstevens1936 schreef:Goedendag,
Het gaat om een afspraak op 18-12-2017 tussen 8 uur en 13 uur
Ze zijn niet gekomen.
Onderstaand kopie van de twee klachten die ik omtrent de afspraak heb ingediend.
Eerste klacht:
Almere, 18-12-17
Geachte mevrouw Stevens,
U heeft een klacht bij ons ingediend. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt deze aan ons kenbaar te maken.
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Referentienummer van uw klacht: 173520004
Korte omschrijving: Niet houden aan afspraak
Omschrijving van uw klacht:
18-Dec-2017 13:59:07 Melding binnengekomen via: [Klachtenformulier Welzorg.nl]
Bijgevoegd vanuit mail bericht:
Goedendag,
Vandaag zou tussen 8 uur en 13 uur
Een zeer belangrijke aanpassing gedaan worden.
Namelijk de remmen
Na de hele morgen tevergeefs gewacht te hebben op de monteur
Om 13 uur contact opgenomen
Word er doodleuk aan de telefoon verteld dat onderdeel er niet is
Zonder de client ervan op de hoogte te stellen
Deze afspraak is meer als 3 weken geleden ingepland
Onbegrijpelijk dat er niks gebeurd.
Is tenslotte een verblijft rolstoel. Dus veiligheid dient voorop te staan
Kwa planning kan het ook beter
Bijvoorbeeld komen tussen 8uur en 9uur dan heeft de monteur een uur uitlooptijd Beter als iemand een halve dag te laten wachten
Datum klacht: 18-12-17
Met vriendelijke groet,
Welzorg Nederland BV
Tweede klacht , na telefonisch terug gebeld te zijn om 16 uur.
Almere, 18-12-17
Geachte mevrouw Stevens,
U heeft een klacht bij ons ingediend. Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt deze aan ons kenbaar te maken.
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Referentienummer van uw klacht: 173520012
Korte omschrijving: Overig / zie omschrijving
Omschrijving van uw klacht:
18-Dec-2017 16:19:08 Melding binnengekomen via: [Klachtenformulier Welzorg.nl]
Bijgevoegd vanuit mail bericht:
Goedendag,
Hoe kan een monteur beoordelen dat onderdelen niet passen.
Als deze de rolstoel niet gezien heeft
En niet aan de deur is geweest
En dan vermeld dat hij om 9 uur hier was Waren thuis. En dit kan de verzorging bevestigen
Op dat moment werd mevrouw stevens gedouched
Datum klacht: 18-12-17
Met vriendelijke groet,
Welzorg Nederland BV
Vriendelijke groet
Zoon van mevrouw stevens
En nu? Wat wil je bereiken? Kan het zijn dat je de bel niet gehoord hebt omdat je stond te douchen, bijvoorbeeld?
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 18 dec 2017 22:33
door Mstevens1936
We waren thuis
Mam werd verzorgd in de douche
En de verzorging was hier
Zij heeft ook niks gehoord of gezien
Maar dit kon u al lezen in mijn berichten
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 18 dec 2017 22:39
door Moneyman
Heb je ook nog antwoord op m’n andere twee vragen?
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 04:30
door Nijogeth
Hoezo zou een monteur niet kunnen weten of wieltjes wel of niet passen? Deze kent het type rolstoel waarschijnlijk en zag dat ze de verkeerde onderdelen hebben besteld. Deze geeft dit door aan zijn leidinggevende en gaat verder naar de volgende.
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 06:12
door crazyme
Wanneer iedereen zijn sores hier op het forum dumpt wanneer er een afspraak niet naar wens verloopt wordt het nog druk hier.
Uit de klachtmeldingen maak ik helemaal niets vreemds op. U gunt ze ook niet eens de kans on te reageren maar u ploft het direct op een openbaar forum.
Dat zegt meer over u dan over de organisatie in kwestie.
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 07:42
door FransRos
Radar zou deze klacht van de site moeten halen, dit is klagen om het klagen en gelijk ook de oorzaak dat programma's als radar en kassa steeds minder serieus worden genomen. Kneuterigheid ten top, keurig zoals u reageert naar het bedrijf maar laat het daar dan ook bij.
Succes verder met de rolstoel,
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 09:16
door Mstevens1936
Dit is niet de eerste keer
Wat nu? Afwachten wanneer ze komen. En hopen dat het veilig genoeg is om in de stoel te zitten.
Waarom ik dit vermeld is dat. De structuur van het bedrijf niet deugt. Na een melding 2 weken wachten op monteur
Let op. Is een verblijfs rolstoel. Dus ze gaat er om 8 uur in in de ochtend. En om 11 uur in de avond uit. Ze kan niet opstaan.
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 09:37
door juliomariner
Ik neem aan dat deze zorg via een indicatie van de gemeente verloopt. Dan zou ik daar ook eens klagen, dat helpt beter dan hier klagen waar het door het bedrijf toch niet gelezen wordt
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 09:48
door arvandongen
Mstevens1936 schreef:Dit is niet de eerste keer
Wat nu? Afwachten wanneer ze komen. En hopen dat het veilig genoeg is om in de stoel te zitten.
Waarom ik dit vermeld is dat. De structuur van het bedrijf niet deugt. Na een melding 2 weken wachten op monteur
Let op. Is een verblijfs rolstoel. Dus ze gaat er om 8 uur in in de ochtend. En om 11 uur in de avond uit. Ze kan niet opstaan.
Dit is een totaal ander type klacht en zou eventueel wel op het forum thuishoren. Vergeet dan niet de feiten en omstandigheden van het herhaaldelijk falen van de organisatie duidelijk op te schrijven.
In dit specifiek geval moest je in het eerste bericht meer dan 3 weken wachten en in de laatste bericht nog maar 2 weken. Dat is al ruim een week winst dankzij dit forum.
Daarnaast kan je overwegen zelf een andere, snellere, reparateur te bestellen als het hier om een onveilige situatie zou gaan. Dan zal je de kosten natuurlijk wel moeten voorschieten. Echter: Veiligheid voor alles, nietwaar?
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 10:02
door Mstevens1936
Is van de WMO. En daar magniemand anders aan repareren
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 10:18
door arvandongen
Je hebt dan een aantal opties:
1) jouw verzoek voor reparatie direct indienen bij WMO (en niet bij Welzorg, hetgeen een andere organisatie is)
2) Een rolstoel kopen bij Welzorg (à € 200 - € 500 Eur), waarna je zelf het onderhoud in de hand hebt.
3) Bij een ècht onveilige situatie het recht in eigen hand nemen en zelf laten repareren. En dan later met WMO en Welzorg overleggen waarom hun service zo vaak fout gaat.
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 10:32
door Mstevens1936
Wmo staat voor wet maatschappelijke ondersteuning. Is onderdeel van de gemeente. Die besteden dat uit. In dit geval aan Welzorg. Die zijn alleen in Limburg. Helaas
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 19 dec 2017 10:41
door juliomariner
aangezien de gemeente dus in principe de opdrachtgever van Welzorg is zou ik toch eens contact opnemen met de WMO medewerker bij de gemeente. Ik neem aan dat uw moeder hier een contact persoon heeft?
Re: Welzorg komt niet opdagen
Geplaatst: 20 dec 2017 03:07
door crazyme
Mstevens1936 schreef:Dit is niet de eerste keer
Wat nu? Afwachten wanneer ze komen. En hopen dat het veilig genoeg is om in de stoel te zitten.
Waarom ik dit vermeld is dat. De structuur van het bedrijf niet deugt. Na een melding 2 weken wachten op monteur
Let op. Is een verblijfs rolstoel. Dus ze gaat er om 8 uur in in de ochtend. En om 11 uur in de avond uit. Ze kan niet opstaan.
Die 2 weken kunnen best verklaarbaar zijn. Moet er eerst een onderdeel besteld worden dan kan het niet sneller. Hebben ze te weinig monteurs (er is overal een gebrek aan vakmensen) dan kan het zijn dat uw klacht een lage prioriteit krijgt.
Dat het om de rem gaat zegt niets over de prioriteit.
U had beter iets meer werk kunnen maken van uw punt. Hopelijk communiceert u beter met de rolstoelorganisatie.
Mogelijk snappen zij de urgentie ook niet.