Geachte bezoeker, Ik heb sinds een maand ADSL en voordat ik het had aangevraagd wist ik dat ik zeer spoedig ging verhuizen. Dus ik had al ver van te voren contact gehad met Tiscali & KPN over de verhuis situatie en ze vertelde me dat het verder geen probleem zou zijn....
Maar ja nu heb ik het en wil het verhuizen en nu wil KPN niet mee werken omdat het ADSL NUMMERGEBONDEN IS.
Even voor alle duidelijkheid ik had ADSL aangevraagd op de lijn van mijn ouders wat dus niet op mijn naam stond, nu wil ik het verhuizen naar een andere lijn wat ook niet op mijn naam staat en nu doet KPN moeilijk daarover ze zeggen "Het ADSL is nummergebonden, maar als u de telefoonlijn op uw naam laat zetten dan is het wel mogelijk" dat is iets waar ik niet bij kan met me verstand. Voor mij is het gewoon een stukje tussen kunnen en willen.
Heeft iemand een TIP hoe ik het beste dit kan oplossen of ervan af kan komen zonder kosten?
KPN gaf wel toe als ik naar een woonplaats zou verhuizen waar ze geen ADSL kunnen aanbieden dat ze het kostenloos zou kunnen opzeggen...
Mvg. Dondray DaMasta
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VERHUIZEN ADSL !!!! LET GOED VOORDAT JE HET GAAN AANVRAGEN!
Re: VERHUIZEN ADSL !!!! LET GOED VOORDAT JE HET GAAN AANVRAGEN!
Das grappig, m'n broer had precies hetzelfde probleem.
Oplossing: rechtsbijstand , briefwisselingen
Binnen 2 weken was het opgelost.
Dat soort gasten luisteren niet naar hun klanten maar moeten iemand hebben van hetzelfde 'postuur'.
Oplossing: rechtsbijstand , briefwisselingen
Binnen 2 weken was het opgelost.
Dat soort gasten luisteren niet naar hun klanten maar moeten iemand hebben van hetzelfde 'postuur'.