Hoe het begon met Aabell
Geplaatst: 27 dec 2017 10:09
Hoe het begon met Aabell
We hadden schulden waar we nou wel een uit wilden komen.
via internet gevonden Aabell Budgetbegeleiding & Bewindvoering v.o.f .
Uitgelegd wat er aan de hand was (geen probleem zij ze).
We moesten wel onder bewind voering vallen om dat we dan sterker stonden (zo gezegd zo gedaan).
De eerste 3 jaar was het bijna gedaan met mijn schulden (hiep hoi).
Het 4e jaar kwam ik achter dat het kasboek (waar je in kan kijken en volgen) niet klopte.
Door gegeven aan [Tekst verwijderd door de Moderator] ( hoofd van Aabell) en ze zou er naar kijken (maar doet er niets mee).
Na een paar maanden nog niets .
Toen kwam er een nieuwe medewerker [Tekst verwijderd door de Moderator] die de administratie deed en aan haar ook door gegeven en zij zou er naar kijken ( doet ook er niets mee zal wel vragen aan [Tekst verwijderd door de Moderator]).
Alles moeten we met haar bespreken ([Tekst verwijderd door de Moderator]n) want zij zou ons verder helpen.
Alles wat je aan [Tekst verwijderd door de Moderator] vraagt moet ze eer vragen aan [Tekst verwijderd door de Moderator]a zelf durft ze geen actie te ondernemen.
En toen kregen we [Tekst verwijderd door de Moderator] (nieuwe mede werker).
Daar ook door gegeven dat het kasboek niet klopte, hij zou er ook naar kijken en deed ook niets.
En een conflict dat de betaling niet goed werden gedaan (en ik maar weer bellen naar Aabell).
na een paar maanden nam Jeanine Hallema het weer over en ze zou er voor zorgen dat het wel goed ging.
We kregen weer een nieuwe medewerker van Aabell : [Tekst verwijderd door de Moderator] .
zij zou eerst het dossier lezen en dan weet ze hoe en wat er aan de hand is.
Helaas word ook niet gedaan of gelezen (jammer).
[Tekst verwijderd door de Moderator] zou ons wel ff helpen (helaas van de wal in de sloot) en moest veel vragen aan [Tekst verwijderd door de Moderator].
We hebben schulden bij GGN en daar wilden ze geen telefoontje aan wagen en de schulden lopen op en ze doen alleen maar schrijven.
[Tekst verwijderd door de Moderator] zij wij zijn verantwoordelijk voor en de boete die nu komen zijn voor onze rekening wij betalen een gedeelte.
Ik heb het kas boek goed bij gehouden omdat ik een exel geschreven heb wat er in en uit gaat om het bij te houden. (exel bestand kunt u zo krijgen met uit leg)
Ik heb nooit de betaling die Aabell zou doen of gezien , ook niet terug te vinden in het kasboek.
En ze zeggen dat ze het betaald hebben (bewijs is er niet , beloven alles maar doen kennen ze niet).
We hebben toen maar naar PBPI (Professionele Bewindvoerders en Inkomersbeheerders)
die kan je verder helpen met een klachten formulier en hebben ook een klachten formulier van Aabell.
We hebben ook iemand van de gemeente ( sociaal team ) in geroepen en met hun hebben we een brief op geteld die naar de rechtbank (waar je aan gemeld ben) om over te gaan naar een andere Bewindvoering.
Na ongeveer 7 jaar zijn wij weg bij Aabell En hebben we een andere bewind voering (ben ik heel blij mee en gaat nu goed).
Hoe te handelen:
Eerst klachten in dienen bij Aabell en gelijk bij PBPI (Professionele Bewindvoerders en Inkomersbeheerders)
zorg dat je een sociaal team in de achtergrond heb en die mee wil werken.
na dat je de klachten heb in gediend print je de hele kas boek uit of zorg dat je kopijen heb dan heb je op de pc het bewijs staan.
Na (als de klachten behandeld zijn) kijk je gelijk welke Bewindvoering in de buurt zit en neem met je sociaal team contact op met de nieuwe Bewindvoering en leg uit wat er aan de hand is.
Dan schrijf je een brief naar de rechtbank voor overplaatsing (waar je aan gemeld ben)
Daarna moet je wachten op de brief van de rechtbank.
Zo dra je die heb kan je verder.
Let op!!!! Aabel stuurt niet het hele dossier op naar je nieuwe Bewindvoering (blijf er wel om vragen anders is het voor niets geweest.
Hoop dat er meer mensen zijn zo als wij en hier in herkennen.
We hadden schulden waar we nou wel een uit wilden komen.
via internet gevonden Aabell Budgetbegeleiding & Bewindvoering v.o.f .
Uitgelegd wat er aan de hand was (geen probleem zij ze).
We moesten wel onder bewind voering vallen om dat we dan sterker stonden (zo gezegd zo gedaan).
De eerste 3 jaar was het bijna gedaan met mijn schulden (hiep hoi).
Het 4e jaar kwam ik achter dat het kasboek (waar je in kan kijken en volgen) niet klopte.
Door gegeven aan [Tekst verwijderd door de Moderator] ( hoofd van Aabell) en ze zou er naar kijken (maar doet er niets mee).
Na een paar maanden nog niets .
Toen kwam er een nieuwe medewerker [Tekst verwijderd door de Moderator] die de administratie deed en aan haar ook door gegeven en zij zou er naar kijken ( doet ook er niets mee zal wel vragen aan [Tekst verwijderd door de Moderator]).
Alles moeten we met haar bespreken ([Tekst verwijderd door de Moderator]n) want zij zou ons verder helpen.
Alles wat je aan [Tekst verwijderd door de Moderator] vraagt moet ze eer vragen aan [Tekst verwijderd door de Moderator]a zelf durft ze geen actie te ondernemen.
En toen kregen we [Tekst verwijderd door de Moderator] (nieuwe mede werker).
Daar ook door gegeven dat het kasboek niet klopte, hij zou er ook naar kijken en deed ook niets.
En een conflict dat de betaling niet goed werden gedaan (en ik maar weer bellen naar Aabell).
na een paar maanden nam Jeanine Hallema het weer over en ze zou er voor zorgen dat het wel goed ging.
We kregen weer een nieuwe medewerker van Aabell : [Tekst verwijderd door de Moderator] .
zij zou eerst het dossier lezen en dan weet ze hoe en wat er aan de hand is.
Helaas word ook niet gedaan of gelezen (jammer).
[Tekst verwijderd door de Moderator] zou ons wel ff helpen (helaas van de wal in de sloot) en moest veel vragen aan [Tekst verwijderd door de Moderator].
We hebben schulden bij GGN en daar wilden ze geen telefoontje aan wagen en de schulden lopen op en ze doen alleen maar schrijven.
[Tekst verwijderd door de Moderator] zij wij zijn verantwoordelijk voor en de boete die nu komen zijn voor onze rekening wij betalen een gedeelte.
Ik heb het kas boek goed bij gehouden omdat ik een exel geschreven heb wat er in en uit gaat om het bij te houden. (exel bestand kunt u zo krijgen met uit leg)
Ik heb nooit de betaling die Aabell zou doen of gezien , ook niet terug te vinden in het kasboek.
En ze zeggen dat ze het betaald hebben (bewijs is er niet , beloven alles maar doen kennen ze niet).
We hebben toen maar naar PBPI (Professionele Bewindvoerders en Inkomersbeheerders)
die kan je verder helpen met een klachten formulier en hebben ook een klachten formulier van Aabell.
We hebben ook iemand van de gemeente ( sociaal team ) in geroepen en met hun hebben we een brief op geteld die naar de rechtbank (waar je aan gemeld ben) om over te gaan naar een andere Bewindvoering.
Na ongeveer 7 jaar zijn wij weg bij Aabell En hebben we een andere bewind voering (ben ik heel blij mee en gaat nu goed).
Hoe te handelen:
Eerst klachten in dienen bij Aabell en gelijk bij PBPI (Professionele Bewindvoerders en Inkomersbeheerders)
zorg dat je een sociaal team in de achtergrond heb en die mee wil werken.
na dat je de klachten heb in gediend print je de hele kas boek uit of zorg dat je kopijen heb dan heb je op de pc het bewijs staan.
Na (als de klachten behandeld zijn) kijk je gelijk welke Bewindvoering in de buurt zit en neem met je sociaal team contact op met de nieuwe Bewindvoering en leg uit wat er aan de hand is.
Dan schrijf je een brief naar de rechtbank voor overplaatsing (waar je aan gemeld ben)
Daarna moet je wachten op de brief van de rechtbank.
Zo dra je die heb kan je verder.
Let op!!!! Aabel stuurt niet het hele dossier op naar je nieuwe Bewindvoering (blijf er wel om vragen anders is het voor niets geweest.
Hoop dat er meer mensen zijn zo als wij en hier in herkennen.