LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niedersachsen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
fietser
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2004 22:12

Niedersachsen

Ongelezen bericht door fietser »

Hierbij wil ik een algemene opmerking maken over touroperators. Ik ga graag op vakantie naar Niedersachsen. Het is vlak over de grens en werkelijk een prachtig gebied om te fietsen en te wandelen. Veel te bekijken, heel veel hunebedden :D. mooie natuur en leuke steden en plaatsen. de mensen zijn daar vriendelijk. Kortom een ideale vakntiebestemming (ook voor de kleine portemonnee).
Waarom zijn er vrijwel geen touroperators (een hotel in de buurt bij Delmenhorst en een vakantiepark in Haaren waren de enige reizen die ik vond) die mij daar reizen naar aanbieden. Natuurlijk kan ik zelf wel met eigen vervoer daar komen. Alleen nu moet ik zelf op zoek gaan naar een slaapplaats en dat vind ik maar niets. Mijn Duits is heel slecht, dus een beetje hulp kan ik bij de boeking wel gebruiken. Anderszijds maakt onbekend onbemind.

Frans S

Re: Niedersachsen

Ongelezen bericht door Frans S »

Waarom zou het zelf zoeken niets zijn?? Als je naar de SShomepage gaat kan je onder Unterkunfte verschillende(ook in prijs) Gasthöfen/Hotels vinden die ook online te bestellen zijn. Taal hoeft in deze totaal geen probleem te zijn aangezien een Nederlander best Duits lezen/schrijven kan als hij wil. <ijn eigen ervaringen op dat gebied zijn best posjtief. En anders is er nog het Duitse Verkeersbureau die je wel een eind op weg kan helpen.
Frans

Mr. Durden

Re: Niedersachsen

Ongelezen bericht door Mr. Durden »

Geachte fietser,

Ik begrijp je klacht, maar moet eerlijk zeggen dat je daar eigenlijk nog wel blij om kunt zijn. Wees blij dat je nog van de natuur kunt genieten. Stel je voor... bussen vol met toeristen. Zo'n gebied zal nooit meer hetzelfde zijn. Ook het 'moeite met bestellen' hoort bij de charme van zulke gebieden. Het is, aan je verhaal te horen, al meer dan eens gelukt. Interesseer je in je buurland. Leer de taal een beetje. Soms heb je iets dat je niet per se met iedereen hoeft te delen. Je mag best wel egoistisch zijn. Tenzij je eenzaam en alleen bent en per se mensen wil leren kennen.
Ik zou graag een reaktie hier op willen ontvangen!

[email protected]

Groet,

Mr. Durden

Gesloten