misleiding T-mobile
Geplaatst: 29 dec 2017 14:34
Ik voel me misleid door T-Mobile! Ik heb 2 jaar een Stel Samen en Stel Bij abonnement gehad met 120 belminuten NL + EU. Daarmee kon ik bellen vanuit NL naar andere landen binnen de EU, gewoon binnen mijn bundel. Prima dus!
Nu ik dit abonnement niet kon verlengen, ben ik overgestapt op BASIS SIM met 150 belminuten NL + EU. Dus ogenschijnlijk hetzelfde, alleen met meer belminuten. Ook prima, zou je denken....
Nu blijkt ineens dat je bij bellen vanuit NL naar bijv. Belgie het volle beltarief EXTRA moet betalen! Je kunt wel met je eigen bundel vanuit Belgie naar NL bellen, maar niet (meer) andersom! Te gek voor woorden!
Dit staat nergens vermeld in de voorwaarden! Er staat alleen dat je voor naar het buitenland extra moet betalen als je buiten je bundel belt. Maar dat doe ik dus niet. T-mobile klantenservice geeft geen krimp en verwijt mij dat ik zelf schuld ben aan deze situatie omdat ik via internet mijn abonnement vernieuwd heb en niet gewoon naar een T-mobile shop ben gegaan of telefonisch een abonnement heb afgesloten. Want dan zou ik daarover geinformeerd zijn.
Ik voel me opgelicht door T-mobile en ik denk dat ik niet de enige ben. Gelukkig heb ik slechts een abonnement afgesloten voor 12 maanden. Daarna is T-Mobile dus een klant kwijt!
Nu ik dit abonnement niet kon verlengen, ben ik overgestapt op BASIS SIM met 150 belminuten NL + EU. Dus ogenschijnlijk hetzelfde, alleen met meer belminuten. Ook prima, zou je denken....
Nu blijkt ineens dat je bij bellen vanuit NL naar bijv. Belgie het volle beltarief EXTRA moet betalen! Je kunt wel met je eigen bundel vanuit Belgie naar NL bellen, maar niet (meer) andersom! Te gek voor woorden!
Dit staat nergens vermeld in de voorwaarden! Er staat alleen dat je voor naar het buitenland extra moet betalen als je buiten je bundel belt. Maar dat doe ik dus niet. T-mobile klantenservice geeft geen krimp en verwijt mij dat ik zelf schuld ben aan deze situatie omdat ik via internet mijn abonnement vernieuwd heb en niet gewoon naar een T-mobile shop ben gegaan of telefonisch een abonnement heb afgesloten. Want dan zou ik daarover geinformeerd zijn.
Ik voel me opgelicht door T-mobile en ik denk dat ik niet de enige ben. Gelukkig heb ik slechts een abonnement afgesloten voor 12 maanden. Daarna is T-Mobile dus een klant kwijt!