Ik zag tot mijn verbazing in mijn nieuwe polis voor mijn zorgverzekering 2018 dat niet alleen de basisverzekering en tandheelkunde waren verhoogd maar dat de collectiviteitskorting was komen te vervallen. Met het collectieve ( hoger opgeleiden) maken ze immers reclame.
Bij telefonische navraag kreeg ik als antwoord dat de zorgkosten nu eenmaal waren gestegen. Op mijn vraag waarom we als verzekeraarsnemers dan tweemaal worden getroffen kreeg ik geen duidelijk antwoord. De telefoniste vond het ook vreemd dat ik daarover geen schrijven heb gehad.
Mijn vraag hier is: wie heeft dezelfde verbazing/ ervaring? En wat kunnen wij als particulier hier aan doen? Naast het voor de hand liggende veranderen van verzekeraar. Bij voorbaat dank.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] National academic - vervallen collectiviteitskorting
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 jan 2018 13:59
-
- Berichten: 5186
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: National academic - vervallen collectiviteitskorting
Voor dit jaar bent u te laat met overstappen. U kunt op het moment niets meer doen behalve even hard vloeken.
Dat de telefoniste dit ook vreemd vind zegt natuurlijk niks trouwens. Dit kunt u niet tegen hen gebruiken
Dat de telefoniste dit ook vreemd vind zegt natuurlijk niks trouwens. Dit kunt u niet tegen hen gebruiken
Re: National academic - vervallen collectiviteitskorting
U moet in november bericht gehad hebben.
Re: National academic - vervallen collectiviteitskorting
A. Norimaki schreef:Ik zag tot mijn verbazing in mijn nieuwe polis voor mijn zorgverzekering 2018 dat niet alleen de basisverzekering en tandheelkunde waren verhoogd maar dat de collectiviteitskorting was komen te vervallen. Met het collectieve ( hoger opgeleiden) maken ze immers reclame.
Bij telefonische navraag kreeg ik als antwoord dat de zorgkosten nu eenmaal waren gestegen. Op mijn vraag waarom we als verzekeraarsnemers dan tweemaal worden getroffen kreeg ik geen duidelijk antwoord. De telefoniste vond het ook vreemd dat ik daarover geen schrijven heb gehad.
Mijn vraag hier is: wie heeft dezelfde verbazing/ ervaring? En wat kunnen wij als particulier hier aan doen? Naast het voor de hand liggende veranderen van verzekeraar. Bij voorbaat dank.
Uw polis voor 2018 niet bekeken toen u die medio november heeft ontvangen, want als u dat wel had gedaan dan was er geen sprake geweest van een verrassing. U heeft t/m 31 december jl. de tijd gehad om van verzekeraar te veranderen.
Als "hoger opgeleide" hoeft u dergelijke simpele vragen hier toch niet te stellen, u kunt vast en zeker zelf de juiste antwoorden formuleren.