Sinds september T-Mobile-klant, constant mediabox-problemen
Geplaatst: 08 jan 2018 10:19
Goedemorgen,
Ik ben sinds september 2017 klant van T-mobile en heb sinds de installatie constant problemen met mijn mediabox. Er staan weinig programma's op en toch geeft de box aan dat de schijfruimte vol zitten. Op dat moment kunnen wij niet meer opnemen, terug-vooruitspoelen of iets op pauze zetten. Telkens als ik de klantenservice van T-mobile bel geeft de medewerkster aan (na een wachttijd van gemiddeld 20 minuten) dat het een vervelend probleem is en resetten ze de box. Op dat moment ben ik al mijn opnames kwijt maar werkt het wel weer. Helaas is het probleem al 4 keer op mysterieuze wijze teruggekeerd. Een van de medewerksters gaf aan dat T-mobile nog werkt met de mediaboxen van Vodafone (na de 'samensmelting') en dat het bekend is deze van mindere/slechtere kwaliteit. Heel apart verhaal lijkt me.
Ik heb na 2 storingen de belofte gekregen dat er een call is aangemaakt bij de technische dienst van T-mobile en dat deze mij terug gaan bellen. Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurt. Vanochtend heb ik opnieuw een poging gewaagd en ik wacht dus opnieuw vol verwachting af.
Kan iemand mij vertellen of er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem en hoe dit toen is opgelost? Hebben jullie een nieuwe mediabox gekregen en was het toen opgelost? Gezien het verhaal over de Vodafone-boxen?
Ik hoor het graag, misschien kunnen we onze krachten bundelen aangezien ik nu het gevoel heb dat ik een roepende in de woestijn ben.
Overigens zijn de medewerksters van de klantenservice erg vriendelijk maar volgens mij hebben zij ook geen idee wat ze hiermee aan moeten.
Ik ben sinds september 2017 klant van T-mobile en heb sinds de installatie constant problemen met mijn mediabox. Er staan weinig programma's op en toch geeft de box aan dat de schijfruimte vol zitten. Op dat moment kunnen wij niet meer opnemen, terug-vooruitspoelen of iets op pauze zetten. Telkens als ik de klantenservice van T-mobile bel geeft de medewerkster aan (na een wachttijd van gemiddeld 20 minuten) dat het een vervelend probleem is en resetten ze de box. Op dat moment ben ik al mijn opnames kwijt maar werkt het wel weer. Helaas is het probleem al 4 keer op mysterieuze wijze teruggekeerd. Een van de medewerksters gaf aan dat T-mobile nog werkt met de mediaboxen van Vodafone (na de 'samensmelting') en dat het bekend is deze van mindere/slechtere kwaliteit. Heel apart verhaal lijkt me.
Ik heb na 2 storingen de belofte gekregen dat er een call is aangemaakt bij de technische dienst van T-mobile en dat deze mij terug gaan bellen. Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurt. Vanochtend heb ik opnieuw een poging gewaagd en ik wacht dus opnieuw vol verwachting af.
Kan iemand mij vertellen of er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem en hoe dit toen is opgelost? Hebben jullie een nieuwe mediabox gekregen en was het toen opgelost? Gezien het verhaal over de Vodafone-boxen?
Ik hoor het graag, misschien kunnen we onze krachten bundelen aangezien ik nu het gevoel heb dat ik een roepende in de woestijn ben.
Overigens zijn de medewerksters van de klantenservice erg vriendelijk maar volgens mij hebben zij ook geen idee wat ze hiermee aan moeten.