Klantenservice NLE moeilijk bereikbaar
Geplaatst: 10 jan 2018 18:42
Ik ben bijzonder geirriteerd geraakt door de klantenservice van NLE . Ik heb voor een woning een combi aangevraagd van internet, televisie en optioneel telefoon, een zogenaamd totaalpakket. Ik werd per mail geïnformeerd over de stappen die genomen worden totdat de activatie kan plaatsvinden.
Op 26 december kreeg ik de mail dat de eerste afschrijving zou plaatsvinden, tevens de mededeling dat over enkele weken de activering gereed is! Fijn , goede informatie, maar vreemd dat ik een maand moet betalen voordat ik echt TV kan kijken. Dus bellen, 4x gebeld op een dag, steeds de mededeling dat het druk is en er 10 wachtenden voor me zijn. Elke dag gebeld, 2 weken lang, steeds de mededeling (bandje) dat er 10 wachtenden voor me zijn. Toch met wachten geprobeerd, na 45 minuten opgehangen. Advies op de website: laat een bericht achter op de whatsapp. Ok, gedaan, na 3 dagen bericht. Eerst telefoon, geboortedatum etc opgeven. Weer drie dagen wachten. Dan de app dat het druk is. Ben er helemaal klaar mee. Wie ervaart ook dit Don Quichotte effect?
Op 26 december kreeg ik de mail dat de eerste afschrijving zou plaatsvinden, tevens de mededeling dat over enkele weken de activering gereed is! Fijn , goede informatie, maar vreemd dat ik een maand moet betalen voordat ik echt TV kan kijken. Dus bellen, 4x gebeld op een dag, steeds de mededeling dat het druk is en er 10 wachtenden voor me zijn. Elke dag gebeld, 2 weken lang, steeds de mededeling (bandje) dat er 10 wachtenden voor me zijn. Toch met wachten geprobeerd, na 45 minuten opgehangen. Advies op de website: laat een bericht achter op de whatsapp. Ok, gedaan, na 3 dagen bericht. Eerst telefoon, geboortedatum etc opgeven. Weer drie dagen wachten. Dan de app dat het druk is. Ben er helemaal klaar mee. Wie ervaart ook dit Don Quichotte effect?