Pagina 1 van 1
Expedia kan niet helpen bij verblijf in vies hotel Curaçao
Geplaatst: 10 jan 2018 19:25
door wilmava
In augustus reis geboekt bij Expedia. Bij aankomst in het hotel op Curacao bleek dit zeer vies en gebrekkig. Meteen Expedia gebeld maar zij waren net gesloten ( 22 uur in Nederland) . De volgende ochtend vertelde een medewerker aan de telefoon dat ik had moeten bellen voor het verblijf, ze kon niets meer doen omdat we er al een nacht geslapen hadden, echter : we hadden geen andere keuze.
We zijn naar een ander hotel gegaan, naar volle tevredenheid. Naderhand verslag en foto's gestuurd aan Expedia, toch hebben zij de zaak gesloten omdat zij niet alles terug kunnen vinden. Maandenlange soap inmiddels. Wie heeft soortgelijke ervaring?
Re: Expedia kan niet helpen bij verblijf in vies hotel Curaçao
Geplaatst: 11 jan 2018 17:08
door yan
wilmava schreef:De volgende ochtend vertelde een medewerker aan de telefoon dat ik had moeten bellen voor het verblijf, ze kon niets meer doen omdat we er al een nacht geslapen hadden, echter : we hadden geen andere keuze.
Dit is een groot onzin excuus, u heeft gebeld maar zij waren niet bereikbaar. (u had geen 24/7 noodnummer gekregen van Expedia?)
Echter heeft u ook het hotel in de mogelijheid gesteld u een schone kamer te bieden? of Expedia gevraagd u in een ander hotel onder te brengen
Welk hotel betrof het en waar bent u vervolgens naar toe gegaan? heeft u het nieuwe hotel zelf betaald? was dit wel in eenzelfde prijsklasse.
Expedia zou u in ieder geval tegemoed moeten komen in de extra gemaakte kosten.
Hopelijk verder wel een fijne vakantie gehad
Re: Expedia kan niet helpen bij verblijf in vies hotel Curaçao
Geplaatst: 12 jan 2018 08:23
door Jefdus
yan schreef:wilmava schreef:De volgende ochtend vertelde een medewerker aan de telefoon dat ik had moeten bellen voor het verblijf, ze kon niets meer doen omdat we er al een nacht geslapen hadden, echter : we hadden geen andere keuze.
Expedia zou u in ieder geval tegemoed moeten komen in de extra gemaakte kosten.
Dat is maar de vraag. Expedia is slechts een intermediair. Ook biedt Expedia goedkope en dure kamers aan met een groot kwaliteitsverschil. Dit wordt over het algemeen duidelijk door de reviews. Stel dat TS bewust een kamer heeft geboekt in een goedkope accommodatie met slechte reviewscores, dan kan Expedia daar uiteraard niet verantwoordleijk voor worden gehouden.
Re: Expedia kan niet helpen bij verblijf in vies hotel Curaçao
Geplaatst: 12 jan 2018 09:21
door Dirkie
wilmava schreef:In augustus reis geboekt bij Expedia. Bij aankomst in het hotel op Curacao bleek dit zeer vies en gebrekkig. Meteen Expedia gebeld maar zij waren net gesloten ( 22 uur in Nederland) . De volgende ochtend vertelde een medewerker aan de telefoon dat ik had moeten bellen voor het verblijf, ze kon niets meer doen omdat we er al een nacht geslapen hadden, echter : we hadden geen andere keuze.
We zijn naar een ander hotel gegaan, naar volle tevredenheid. Naderhand verslag en foto's gestuurd aan Expedia, toch hebben zij de zaak gesloten omdat zij niet alles terug kunnen vinden. Maandenlange soap inmiddels. Wie heeft soortgelijke ervaring?
Feitelijk stelt U maar 1 vraag. U zoekt mensen die dit ook overkomen is. Daarvoor zult U toch minimaal moeten vermelden om wel hotel het gaat. En heeft U het hotel de kans gegeven om het een en ander op te lossen of bent U meteen gaan bellen. En de term 'vies en gebrekkig' is niet echt duidelijk. Wat was er vies en wat was er gebrekkig. Kortom wat meer informatie zou welkom zijn.
Re: Expedia kan niet helpen bij verblijf in vies hotel Curaçao
Geplaatst: 14 jan 2018 21:42
door wilmava
Sorry, het betrof een kleinschalig appartementcomplex Damacort in Willemstad. Er lag stof en viezigheid in alle hoeken van de kamer, er hing een kapot handdoekrek met een handdoek erover, die gebruikt leek. De douchestang was uit de muur gekomen, waardoor douchen alleen kon met de douche in de hand. Er was een erg vies gasfornuis. Het koffiezetapparaat was vies en had een kort snoertje, er was echter geen stopcontact in de keuken. Er stond een kleine, doorgezakte twijfelaar in de slaapkamer. De airconditioning mocht alleen ' snachts gebruikt worden, terwijl dit niet in de omschrijving genoemd werd enz enz enz Er was geen ander appartement beschikbaar.
We hebben vervolgens geboekt in Floris suite inn, slechts een ruime €100,- duurder voor 15 dagen. Dit was werkelijk het tegenovergestelde! Schoon, mooi, vriendelijke mensen, volop handdoeken voor het strand, kortom, we hebben mede hierdoor, een geweldige vakantie gehad.