Pagina 1 van 1
Jonaz glasvezel maakt er een potje van in Almere
Geplaatst: 11 jan 2018 16:37
door Galaxy
Wat een triest bedrijf. Zit al sinds de installatie zonder internet. Dit is al de derde dag. Heb ze (het callcenter) al 10x gebeld en de vriendelijke dames zijn goed getraind en leven helemaal met je mee. Je wordt echter nooit terug gebeld of doorverbonden met de technische dienst. Het bedrijf wat de installaties verzorgd (Guideon) heeft inmiddels alle installaties in Almere uitgesteld omdat de infrastructuur nog niet in orde zou zijn. Het bedrijf wat over de infrastructuur gaat (Reggefiber) zegt hierover niets te weten. Blijkbaar is Jonaz niet in staat om voor een werkende installatie te zorgen. Zit nu al voor de derde dag zonder internet, tv en telefoon. En het kan makkelijk nog een week of meer duren. Kan een bedrijf hier zomaar mee wegkomen?
Re: Jonaz glasvezel maakt er een potje van in Almere
Geplaatst: 12 jan 2018 08:22
door Moneyman
Galaxy schreef:Wat een triest bedrijf. Zit al sinds de installatie zonder internet. Dit is al de derde dag. Heb ze (het callcenter) al 10x gebeld en de vriendelijke dames zijn goed getraind en leven helemaal met je mee. Je wordt echter nooit terug gebeld of doorverbonden met de technische dienst. Het bedrijf wat de installaties verzorgd (Guideon) heeft inmiddels alle installaties in Almere uitgesteld omdat de infrastructuur nog niet in orde zou zijn. Het bedrijf wat over de infrastructuur gaat (Reggefiber) zegt hierover niets te weten. Blijkbaar is Jonaz niet in staat om voor een werkende installatie te zorgen. Zit nu al voor de derde dag zonder internet, tv en telefoon. En het kan makkelijk nog een week of meer duren. Kan een bedrijf hier zomaar mee wegkomen?
Tsja, Jonaz is natuurlijk ook gewoon afhankelijk van (in dit geval) Guideon en Reggefiber. Of ze hiermee weg kunnen komen? Kijk eens in je contract.
Re: Jonaz glasvezel maakt er een potje van in Almere
Geplaatst: 12 jan 2018 09:12
door 16again
Galaxy schreef:Zit al sinds de installatie zonder internet. Dit is al de derde dag.
Voorlopig heb je het over dagen , en niet maanden of weken.
Wat voor verbinding had je voorheen? Ik zeg de oude pas op zodra de nieuwe werkt. Oplevering die uit wordt gesteld is immers niet zo ongewoon.
Re: Jonaz glasvezel maakt er een potje van in Almere
Geplaatst: 14 jan 2018 00:47
door Galaxy
Gelukkig is het op de vierde dag toch nog opgelost! Ze hadden technische problemen in de wijkcentrale. Kan gebeuren natuurlijk, maar het irritante was dat de klantenservice elke dag zei dat ik teruggebeld zou worden, maar dat gebeurde niet en ze konden ook niet zeggen of er al aan een oplossing gewerkt werd. Dus de communicatie richting klant moet daar echt beter. Maar ik ben natuurlijk blij dat alles nu werkt en vond het wel zo netjes om dat óók te melden.