Machtigingsregistratie Servicebericht Aanslag intermediair
Geplaatst: 11 jan 2018 18:49
3 dikke enveloppen van de belastingdienst.
Het betreft: Aanvraag activeren machtigingsregistratie Servicebericht Aanslag door uw intermediair.
Verstuurd door Servicecentrum Logius. Het gaat om de jaren 2016, 2017 en 2018. Ik moet reageren voor 17 januari 2018 als de machtigingen niet correct zijn om deze in te laten trekken, de omgekeerde wereld?.
De naam van de intermediair "van den Hul & Luigjes Assurantiën V.O.F. te Voorthuizen" is mij totaal niet bekend.
Even gekeken op Mijnbelastingdienst.nl, inloggen met DigId, "U hebt niemand gemachtigd om uw belastingzaken te regelen." nu wordt het natuurlijk moeilijk.
De belasting telefoon gebeld. Zij weten van niets, het advies is om Logius te bellen.
Logius weet meer, in de documenten die ik had ontvangen staat voor iedere machtiging (betreffende jaren) een intrekkingscode, door deze te vermelden aan de medewerker van Logius zijn de machtigingen ingetrokken. Pppfffff gelukkig geregeld (is dit zeker?, kunnen we dit vertrouwen?)
Logius weet echter niet hoe deze machtigingen zijn verleend ! ! ! ! vreemd. Voor deze vraag werd ik geadviseerd om van den Hul & Luigjes even te bellen.
Ik heb bij Logius wel een klacht ingediend over deze werkwijze. Zo ook een melding gedaan op klacht.nl
van den Hul & Luigjes gebeld. Zij hebben mijn naw gegevens in hun bestand staan omdat ik 2 jaar geleden gescheiden ben en mijn ex heeft bij hun de belasting aangifte voor 2016 laten doen en daar zijn mijn gegevens genoemd. Ik heb van den Hul & Luigjes gesommeerd om mijn gegevens uit hun bestand te verwijderen. Dus nu is het verhaal wel compleet, echter. . . .
Hoe is het mogelijk dat van den Hul & Luigjes op basis van mijn naw gegevens machtigingen kan activeren bij de belastingdienst ? ? ?
Wordt vervolgd. . . . .
Het betreft: Aanvraag activeren machtigingsregistratie Servicebericht Aanslag door uw intermediair.
Verstuurd door Servicecentrum Logius. Het gaat om de jaren 2016, 2017 en 2018. Ik moet reageren voor 17 januari 2018 als de machtigingen niet correct zijn om deze in te laten trekken, de omgekeerde wereld?.
De naam van de intermediair "van den Hul & Luigjes Assurantiën V.O.F. te Voorthuizen" is mij totaal niet bekend.
Even gekeken op Mijnbelastingdienst.nl, inloggen met DigId, "U hebt niemand gemachtigd om uw belastingzaken te regelen." nu wordt het natuurlijk moeilijk.
De belasting telefoon gebeld. Zij weten van niets, het advies is om Logius te bellen.
Logius weet meer, in de documenten die ik had ontvangen staat voor iedere machtiging (betreffende jaren) een intrekkingscode, door deze te vermelden aan de medewerker van Logius zijn de machtigingen ingetrokken. Pppfffff gelukkig geregeld (is dit zeker?, kunnen we dit vertrouwen?)
Logius weet echter niet hoe deze machtigingen zijn verleend ! ! ! ! vreemd. Voor deze vraag werd ik geadviseerd om van den Hul & Luigjes even te bellen.
Ik heb bij Logius wel een klacht ingediend over deze werkwijze. Zo ook een melding gedaan op klacht.nl
van den Hul & Luigjes gebeld. Zij hebben mijn naw gegevens in hun bestand staan omdat ik 2 jaar geleden gescheiden ben en mijn ex heeft bij hun de belasting aangifte voor 2016 laten doen en daar zijn mijn gegevens genoemd. Ik heb van den Hul & Luigjes gesommeerd om mijn gegevens uit hun bestand te verwijderen. Dus nu is het verhaal wel compleet, echter. . . .
Hoe is het mogelijk dat van den Hul & Luigjes op basis van mijn naw gegevens machtigingen kan activeren bij de belastingdienst ? ? ?
Wordt vervolgd. . . . .