Pagina 1 van 1

Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 12:05
door nancy.hulshout
Ik ben in augustus overgestapt naar Ziggo, maar kreeg nog restitutie van T-Mobile thuis voor teveel betaald / in rekening gebracht. Een totaal van 35,67 is zonder reden gesplitst in 2 aparte bedragen. Heb in November (!) 18,02 ontvangen en wacht nog steeds op de rest. Als ik bel kan er geen antwoord gegeven worden, krijg steeds te horen dat ik wordt teruggebeld wat nooit gebeurt en er wordt niet gereageerd op contact via de app of e-mail. Ik ben dit dik zat!!

Re: Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 12:50
door grun
Als je nog op het T-mobile forum kunt komen, zou ik het daar eens vragen. Op een forum lezen de andere klanten ook mee en dat geeft soms een duwtje in de rug van degenen die het moeten oplossen.

Re: Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 12:53
door nancy.hulshout
Had ook al n melding via t T-Mobile forum gedaan. En er gebeurt weer niets

Re: Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 13:14
door mahadma
Mogelijk verbruikskosten (telefoon of tv programma's) van de laatste maand nog niet berekend?

Re: Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 13:31
door nancy.hulshout
Dit betreft juist de eindafrekening... Stond in september op mijn online account en heb daar een screenshot van gemaakt. 2 maanden later is het bedrag wat ik retour zou krijgen ook ineens "verdwenen" van deze online account

Re: Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 13:37
door mahadma
Dan de sctreenshot effe mailen met 1binnen 14 dagen betalen.

Re: Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 13:43
door nancy.hulshout
Betaling werd steeds telefonisch toegezegd, om daarna aan te geven dat ik nog teruggebeld zou worden wat natuurlijk nooit werd gedaan. De helft van het bedrag heb ik in november ontvangen en wacht nu op t restant, maar ik wil inmiddels compensatie voor de uren en belgeld wat ik erin heb gestoken

Re: Restitutie na overstappen

Geplaatst: 16 jan 2018 19:16
door juliomariner
Misschie hadden ze even een negatief banksaldo. Nee is natuurlijk van de gekke, het abbonementsgeld moet toch ook in 1 keer betaald worden?