LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spam van de tros

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hbz

Spam van de tros

Ongelezen bericht door hbz »

Onderstaande SPAM ontving ik vandaag. Let op de afzender! Daar zijn jullie niet blij mee, lijkt me. Het originele mailtje bewaar ik mochten jullie het willen onderzoeken

Hans

Van: [email protected]
Onderwerp: TUERKEN-TERROR AM HIMMELFAHRTSTAG <Key:9625>
Datum: 14 juni 2004 14:44:15 GMT+02:00
Aan: undisclosed-recipients: ;

31.05.2003 Hamburg-Volkspark:

Ruecksichtslos wurde eine Strasse zugeparkt, weil Tuerken am Vatertag im Volkspark grillen wollten. Da ein Rettungswagen auf Grund der Fehlparker stecken blieb und nicht bis zum Einsatzort vordringen konnte, war die Polizei gezwungen, ca. 11 PKWs abschleppen zu lassen. Uneinsichtig blockierten die Tuerken daraufhin die Strasse, verhinderten das Abschleppen und damit das ein Krankenwagen an den Ort gelangen konnte, wo offensichtlich jemand dringend medizinische Hilfe benoetigte. Erst die Unterstuetzung von ca. 25 Beamten sowie der Einsatz von Polizeihunden

Gast

Re: Spam van de tros

Ongelezen bericht door Gast »

Zo'n adres zegt tegenwoordig helemaal niets meer. Zo te vervalsen.

Ptir

Ongelezen bericht door Ptir »

Inderdaad zegt het e-mail adres niets, maar soms kan je een ip-adres in de header vinden en die is 'beter' te vertrouwen.

Kan je dus ook aanpassen maar iets moeilijker.

Verder kunnen pc's besmet zijn en gebruikt worden als sendmail 'portal'.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Ik denk dat dit hiermee te maken heeft.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

zo te zien heb je gelijk..

dus ontvanger proberen je virus scanner te updaten en ff een grondige check laten doen :!:

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Dit komt dus door een virus die bij de besmette PC zijn adresboek gebruikt.Daar stond dus het E-Mail van Tros Radar in.
Het vervelende van dit is dat mensen gaan denken dat dit van Tros Radar is wat natuurlijk niet waar is.

Deze persoon had dit wel kunnen voorkomen door alles op tijd te updaten.

Gesloten