Dell doet moeilijk over terugbetalen
Geplaatst: 18 jan 2018 08:38
Nadat ik bij Dell een laptop besteld en betaald had heeft Dell de order geannuleerd.
Voor de terugbetaling moet je ze eerst bellen, daarna moet je ze een mail sturen met alle betaalgegevens (eigen iban, hun iban, bedrag en omschrijving), waarna je binnen twee weken je geld kan terug ontvangen.
Maar ook na een telefoontje en een mail blijkt het niet voldoende te zijn om mijn geld terug te krijgen.
Wie heeft er ervaring met het "ontmoedigingsbeleid van Dell bij terugbetaling".
Ik wil dat we dit aanpakken bij Dell, omdat ik vind dat het terugbetalen net zo snel moet gaan als het innen en in ieder geval niet zo moeilijk moet zijn.
Zeker als ZIJ de order annuleren.
Voor de terugbetaling moet je ze eerst bellen, daarna moet je ze een mail sturen met alle betaalgegevens (eigen iban, hun iban, bedrag en omschrijving), waarna je binnen twee weken je geld kan terug ontvangen.
Maar ook na een telefoontje en een mail blijkt het niet voldoende te zijn om mijn geld terug te krijgen.
Wie heeft er ervaring met het "ontmoedigingsbeleid van Dell bij terugbetaling".
Ik wil dat we dit aanpakken bij Dell, omdat ik vind dat het terugbetalen net zo snel moet gaan als het innen en in ieder geval niet zo moeilijk moet zijn.
Zeker als ZIJ de order annuleren.