LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Cincindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2006 23:36

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door Cincindy »

Bolle anton,

Hoe kun jij nou oordelen, je weet niets van mij. Ik werk samen met mijn vader in onze eigen winkel en we hebben 11 keukens staan. Niet bepaald groot dus en al helemaal geen stunter. Pijrsvechter, haha. Wij verkopen keukens van goede kwaliteit en een gemiddelde keukenprijs ligt nog altijd in de buurt van 8.000,- Oh en echt geen bauknecht of whirlpool apparaten maar allemaal Siemens.
Wij hoeven geen 10 man personeel te betalen, wij zitten niet in een duur pand, wij adverteren heel weinig (hebben het echt van de mond op mond reclame) en we vervoeren onze keukens niet met een dure vrachtwagen maar met een luxe kar. Dus trek niet zo snel conclusies, dan kom je al een stuk professioneler over.

.s. ik vind 8.000 euro (zo'n 17.600,-) echt een redelijk bedrag voor een keuken met niet teveel toeters en bellen. Als je dat al weinig vind dan vraag ik me af hoeveel marge je wel niet neemt op een keuken....

Bolle Anton
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2006 14:35

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door Bolle Anton »

Tja tienman personeel in één pand is altijd nog goedkoper dan dochter en vader in één pand. Nagenoeg net zoveel kosten water, gas, licht, verzekeringen enz 2 dikke salarissen enz. En vooral Siemens blijven verkopen en volhouden dat je niet onder de prijzen duik? Klanten gaan tegenwoordig voor 5 apparaten of nog meer en dan maar volhouden dat je voor € 8000,- gemakkelijk kan leveren?

Het is fijn op een forum te schrijven dat keukenland een boosland is om vervolgens in je eigen winkeltje dikke prijzen te vragen. Een klant gelooft je op je woord maar 5 apparaten (Siemens) verkopen en waarschijnlijk ook nog greeploos en hoogglans met een opgedikt granieteblad, tuurlijk wordt wakker, hoor wel wanneer de ketting op de deur hangt

sarto
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 okt 2006 16:58

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door sarto »

hebben het echt van de mond op mond reclame
Nee dank je, dan heb ik toch liever mond TOT mond reclame. Je weet nooit waar die klanten hem allemaal in hangen...

Cincindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2006 23:36

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door Cincindy »

bolle anton,

waarom **** je iedereen toch zo af. Ben je gefrustreerd ofzo. Wij zitten in Belgie, net over de grens. Prijzen van apparaten scheelt nogal veel met NL en bovendien werken we bijna alleen met siemens vandaar dat we iets meer korting kunnen geven. En hoezo alleen maar greeploos en alleen maar hoogglans, hoe verzin je het.
Als ik aan 8.000 euro denk heb ik het over een gemiddelde hoekkeuken , front mdf folie en multiplex blad met 5 (!) siemens toestellen.

En tienman personeel is echt niet goedkoper dan vader en dochter in 1 pand. Jij hebt duidelijk echt een bord voor je kop. Ik houd er niet van om mensen aan te vallen maar jouw reacties lokken dat wel uit.
Er komt bij ons een vertegenwoordiger die vroeger bij brugman werkte. De omzet die ze met 4 verkopers haalde bij hun brugman filiaal was 35% lager dan wij halen met 2 verkopers...
Dus val iemand anders lastig met je ketting aan de deur, wij hebben een heel gezellig winkeltje waar we heel graag werken. Klanten voelen zich op hun gemak bij ons en ook na het plaatsen hebben we nog goed contact. Vaak komen broer/zus oma of vrienden ook voor een offerte dus dat zegt meer dan genoeg.

reja
Berichten: 106
Lid geworden op: 05 sep 2006 16:13

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door reja »

Wat nou, slachten die handel, ze zitten maar 1 keer aan tafel! Mes op de keel, HIER tekenen....!!
Niveau KEUKEN CONCURRENT!!!!!!

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door loesjes »

he bolle anton, doe eens even normaal en zit niet zo stom uit je dikke kop te l*llen...aub dat jij het woord respect durft te typen, durf te wedden dat jij binnenkort die ketting op je deur hebt als je net zo tegen je klanten doet als dat je hier reageert op andermans berichten.

Bolle Anton
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2006 14:35

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door Bolle Anton »

Zo zie je maar je bent een echte brood dief in belgen land leveren lukt niet dan maar de grens over en oneerlijk prijzen geven omdat jullie in belgen land goedkoper kunnen inkopen :evil:

Cincindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2006 23:36

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door Cincindy »

Wij wonen OP de grens. Onze winkel zit OP de grens. Onze klanten komen zowel vanuit BE en NL. lijkt me logisch. Is zo ongeveer 50/50
Ik hoef van jou geen reacties meer Anton. Je bent gewoon een gefrustreerd en gemeen mannetje en je trekt conclusies die nergens op gebaseerd zijn.

wilco2005
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2005 16:31

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door wilco2005 »

Cincindy,

Laat je niet opjutten door dit soort figuren. ik heb het al vaker gezegd; ze zijn zo gefrustreerd dat ze hier op het forum gaan lopen zieken, ipv keukens te adviseren.
Negeren die hap, en genieten van je mooie vak!

Cincindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2006 23:36

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door Cincindy »

Ja Wilco je hebt gelijk. Alleen wil ik me niet zomaar door de eerste beste malloot in een hoek laten plaatsen terwijl hij helemaal niks van mij weet.
Thanx voor je berichtje, groetjes Cindy

alex01
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 13:46

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door alex01 »

Hoi Cindy,

Zou jij mij aub even jullie adres gegevens willen sturen? Zijn op zoek naar een nieuwe keuken voor ons nieuwbouwhuis. Ben wel benieuwd.

gr,
Alex

Freebird
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 feb 2007 17:51

Re: Laat nooit weten welk bedrag u wilt uitgeven voor een keuken

Ongelezen bericht door Freebird »

Ook even kick voor mij

Gesloten