Bestelling van Sanoma niet binnen
Geplaatst: 18 jan 2018 20:45
22 december heb ik een bestelling gedaan bij het tijdschrift Linda. Hier heb ik een tas gekocht en gezichtsverzorging. Er waren 5 werkdagen levertijd. Nu begrijp ik dat kerst en oud & nieuw er tussen zitten, maar anderhalve week geleden vroeg ik mij toch af waar mijn pakketje bleef. Na contact met sanoma opgenomen te hebben, bleek dat mijn gegevens niet in hun systeem stond en dat zij geen geld van mij hebben ontvangen. Gek, want het was van mijn rekening afgehaald en ik heb een bevestigingsmail gekregen. Telefonisch werd mij gevraagd of ik dit per mail kon opsturen, zodat zij het voor mij op zouden lossen. Lang verhaal kort: meerdere malen telefonisch en per mail contact gehad, iedere keer wordt bij beloofd dat ik diezelfde dat reactie zou krijgen, maar nooit krijg ik een reactie. Wanneer ik dit benoem wordt er niet op gereageerd. Via Facebook kreeg ik eindelijk reactie op het moment dat ik een negatieve recensie plaatste, maar ook daar weer geen oplossing. Ze komen niet met een passende oplossing, alleen maar met excuses en beloftes die ze niet nakomen. Gisteren contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekering waar aangegeven werd dat ze, helaas, niks voor mij konden betekenen. Nu maar op deze manier proberen. Wat kan ik het beste doen?