Microsoft zelf komt actie met Forza 7 niet na
Geplaatst: 18 jan 2018 23:16
Op 19 december 2017 via Microsoft een Xbox One gekocht met als speciale actie gratis het spel Forza 7 (t.w.v. EUR 69,99). Op het scherm stond "geselecteerd" en "EUR 0,00", maar omdat het niet op de bestelbon verscheen, voor de zekerheid een printscreen gemaakt (zie bijlage)
Niet dus; levering op 28 december 2017. Leed snel geleden, iedereen blij, het spelen kon beginnen. Niet dus, want Forza 7 zat er niet bij.
Direct op 28 december een e-mail gestuurd, met voor de zekerheid de printscreen als bijlage, waar nooit een reactie op is gekomen.
Na nog een e-mail (zonder reactie) uiteindelijk op 16 januari gebeld met Microsoft Nederland en zowaar een mens gesproken. Op hun verzoek de printscreen naar een ander e-mail adres gestuurd, waarna deze zaak "geëscaleerd" zou worden.
Twee dagen later ben ik teruggebeld met de uitleg: "wij kunnen u helaas het toegezegde spel niet meer toezenden omdat deze actie niet meer loopt".
De medewerker aan de telefoon gaf aan dat ik binnen een maand het hele product zou kunnen terugsturen als ik niet tevreden was, maar dat het absoluut niet mogelijk zou zijn om alsnog het spel toe te sturen, want op die vraag was nou eenmaal al een beslissing genomen.
Beleefd heb ik uitgelegd dat ik om 2 redenen bij Microsoft heb gekocht, en niet bij een ander, nl. de belofte snel te bezorgen en de belofte van een gratis spel, maar dat Microsoft beide beloftes niet is nagekomen, hier geen excuses voor aanbied, en vervolgens zelfs volstrekt onwillig is om een klein probleem eenvoudig op te lossen.
Ik ben heel boos, voel me onbeschoft benaderd, en heb geen idee wat ik kan doen.
(het terugsturen van de set lost niets op: een vergelijkbare aanbieding is nu - na Kerst - niet te vinden).
. De verzendmethode "spoed" werd gratis aangeboden met de "garantie" dat het product er voor de Kerst zou zijn.Niet dus; levering op 28 december 2017. Leed snel geleden, iedereen blij, het spelen kon beginnen. Niet dus, want Forza 7 zat er niet bij.
Direct op 28 december een e-mail gestuurd, met voor de zekerheid de printscreen als bijlage, waar nooit een reactie op is gekomen.
Na nog een e-mail (zonder reactie) uiteindelijk op 16 januari gebeld met Microsoft Nederland en zowaar een mens gesproken. Op hun verzoek de printscreen naar een ander e-mail adres gestuurd, waarna deze zaak "geëscaleerd" zou worden.
Twee dagen later ben ik teruggebeld met de uitleg: "wij kunnen u helaas het toegezegde spel niet meer toezenden omdat deze actie niet meer loopt".
De medewerker aan de telefoon gaf aan dat ik binnen een maand het hele product zou kunnen terugsturen als ik niet tevreden was, maar dat het absoluut niet mogelijk zou zijn om alsnog het spel toe te sturen, want op die vraag was nou eenmaal al een beslissing genomen.
Beleefd heb ik uitgelegd dat ik om 2 redenen bij Microsoft heb gekocht, en niet bij een ander, nl. de belofte snel te bezorgen en de belofte van een gratis spel, maar dat Microsoft beide beloftes niet is nagekomen, hier geen excuses voor aanbied, en vervolgens zelfs volstrekt onwillig is om een klein probleem eenvoudig op te lossen.
Ik ben heel boos, voel me onbeschoft benaderd, en heb geen idee wat ik kan doen.
(het terugsturen van de set lost niets op: een vergelijkbare aanbieding is nu - na Kerst - niet te vinden).