LIB heeft EU hubs. Maar heb nog wat door gezeurd. Immers een eglobal kan het wel, dus waarom niet een LIB?
Ja, ik wist dat er BTW zou kunnen volgen, echter dit wordt afgehandeld door de vervoerder DHL a 17,50 euries administratiekosten.
Het vreemde is dat je het wel af kan kopen a 8 euro, maar niet als service in het geheel kan worden opgebracht.
Zo heb ik het naar LIB opgevoerd en ook dat evt bij betalingen makkelijk kunnen worden achterhaald en geïmplementeerd kunnen worden op de site.
Vroeg trouwens ook nog of de prijzen op de site met een chinese tax zijn belast. Helaas geen antwoord. Dubbel tax?
Volgende antwoord kwam, shop tegoed voor weer een bestelling, aardig, maar ik bestel niets, dus afgelopen.
Mijn fout, omdat eglobal zo makkelijk ging, had wel eerst contact gehad met eglobal of ik extra kosten kreeg en vlgs eglobal niet dus, dus had ik hierin een gelijk gebeuren verwacht, wat dus niet zo is. Ben ik nog blij , dat het via eglobal zo positief is verlopen, zonder extra kosten en in geval van wel, had ik contact moeten zoeken met eglobal voor refund.
Voortaan eerst maar info inwinnen om daarna te besluiten om het te doen. Echter draait LIB al een poosje, dus kunnen ze zo wie zo aangeven dat je MOET betalen. en dat hun vervoerder de admin kosten in rekening brengt. Btw wordt ook gerekend over de vrachtkosten. Normaliter zit daarbij ook nog eens btw over invoerrechten. In mijn geval was dit 0.
Alleen kom ik uit op 18,4 % ?? geen 21% btw??
OK zal belastingdienst website nog wel een keer lezen hierover. t Ene bedrijf niet het ander weer wel belasting betalen?!
Bedankt voor uw reactie.
Zoals we hebben uitgelegd kunnen wij normaal alleen belastingkosten vergoeden aan klanten die hebben betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting.
Omdat u niet op de hoogte was van deze douanekosten, zijn we bereid een 18EUR shoppingtegoed aan te bieden, wat overéénkomt met 50% van de betaalde douanekosten.
Ook verzoeken wij u de factuur voor de belastingkosten toe te voegen aan uw reactie op deze ticket.
Bijvoorbeeld
Foto's te uploaden:
https://www.lightinthebox.com/download/ ... 3b790e0e1e
Vriendelijk hopen we dat we binnen de komende 3 dagen een antwoord van u kunnen ontvangen. We vragen hiervoor om uw begrip.
Wij hopen dat u de zending snel ontvangt. We zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Lina
MiniInTheBox Klantenservice