Outlet for Sale levert bestelling niet
Geplaatst: 25 jan 2018 12:16
Op 1 januari heb ik via internet een jas besteld en betaald bij Outlet for Sale.
Omdat ik in december er ook al 3 overhemden had besteld en netjes geleverd heb gekregen dacht ik e van uit te kunnen gaan dat het een bonafide internetverkoopbedrijf was.
Echter na bevestiging van de bestelling en betaling van de jas ook op 1 januari had ik op 10 januari nog niets ontvangen.
Hierop een mail gestuurd en onderstaand antwoord gekregen (in overigens slecht taalgebruik wat mij een slecht gevoel gaf):
_____________________________
Beste Hans Korte,
Meneer de Korte ,
z.s.m. thans een behoorlijke achterstand .
Met vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd]
_____________________________
Tot op 25 januari nog niks ontvangen. Herhaalde keren gebeld met nummer [telefoonnummer verwijderd] echter na telkens meer dan een half uur in de wacht geen contact. Het andere nummer [telefoonnummer verwijderd], welke op de website vermeld staat, geeft een in gesprekstoon.
Vandaag 25-01-2018 weer gebeld maar krijg de melding dat het telefoonnummer niet in gebruik is!
Maar weer een mail naar de servicedesk gestuurd.
Verder even gaan zoeken op internet naar recensies en helaas tot de ontdekking gekomen dat er al heel erg veel klachten zijn.
Het lijkt er op dat ze met sluwe praktijken mensen geld afhandig maken.Eerst wel leveren vervolgens niet meer.
[ongefundeerde bewering verwijderd]
Zou graag in contact komen met mensen die soortgelijke slechte ervaring hebben.
Misschien een mooie zaak voor RADAR?
Omdat ik in december er ook al 3 overhemden had besteld en netjes geleverd heb gekregen dacht ik e van uit te kunnen gaan dat het een bonafide internetverkoopbedrijf was.
Echter na bevestiging van de bestelling en betaling van de jas ook op 1 januari had ik op 10 januari nog niets ontvangen.
Hierop een mail gestuurd en onderstaand antwoord gekregen (in overigens slecht taalgebruik wat mij een slecht gevoel gaf):
_____________________________
Beste Hans Korte,
Meneer de Korte ,
z.s.m. thans een behoorlijke achterstand .
Met vriendelijke groet,
[Persoonsgegevens verwijderd]
_____________________________
Tot op 25 januari nog niks ontvangen. Herhaalde keren gebeld met nummer [telefoonnummer verwijderd] echter na telkens meer dan een half uur in de wacht geen contact. Het andere nummer [telefoonnummer verwijderd], welke op de website vermeld staat, geeft een in gesprekstoon.
Vandaag 25-01-2018 weer gebeld maar krijg de melding dat het telefoonnummer niet in gebruik is!
Maar weer een mail naar de servicedesk gestuurd.
Verder even gaan zoeken op internet naar recensies en helaas tot de ontdekking gekomen dat er al heel erg veel klachten zijn.
Het lijkt er op dat ze met sluwe praktijken mensen geld afhandig maken.Eerst wel leveren vervolgens niet meer.
[ongefundeerde bewering verwijderd]
Zou graag in contact komen met mensen die soortgelijke slechte ervaring hebben.
Misschien een mooie zaak voor RADAR?