| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Batterij percentage instellen Sony Experia S
-
Ridder777
Batterij percentage instellen Sony Experia S
Goede dag beste mensen van het forum,
wie kan mij helpen?
Deze telefoon heb ik gekregen van een ex collega.
Het lukt mij niet op het batterij percentage in te stellen, zodat ik kan zien hoeveel % ik nog heb.
Ik heb vrienden, kennissen en collega's om hulp gevraagd, maar helaas het lukt niet.
Ook naar een telefoonwinkel geweest en daar lukte het ook niet.
Weet iemand een truck of tip?
wie kan mij helpen?
Het lukt mij niet op het batterij percentage in te stellen, zodat ik kan zien hoeveel % ik nog heb.
Ik heb vrienden, kennissen en collega's om hulp gevraagd, maar helaas het lukt niet.
Re: Batterij percentage instellen Sony Experia S
Ik neem aan dat dit bij Instellingen/Scherm(soms Display genoemd) in te stellen is.
Een andere mogelijkheid is dat deze onder Instellingen/Accu staat, maar ik geloof dat dat pas sinds de nieuwe Android zo is.
De laatste mogelijkheid is het downloaden van een app die dit doet.
Een andere mogelijkheid is dat deze onder Instellingen/Accu staat, maar ik geloof dat dat pas sinds de nieuwe Android zo is.
De laatste mogelijkheid is het downloaden van een app die dit doet.
-
Verwijderd
Ik kan zo de instellingen van die telefoon niet vinden, maar op mijn galaxy s6 (Android 7.0) gaat het als volgt:Ridder777 schreef:Goede dag beste mensen van het forum,
wie kan mij helpen?
- Instellingen
- Apparaatonderhoud
- Batterij
- Bij Batterij rechtsboven op de 3 puntjes klikken
- Geavanceerde Instellingen
- En dan onderaan "Percentage op statusbalk".
De Sony Xperia S is een stuk ouder toestel dan de samsung galaxy S6 met veel minder functies. De sony xperia S stamt uit 2012 en de Samsung galaxy S6 uit 2015. Deze telefoon heb ik zelf een tijdje gehad enkele jaren geleden en bij mijn weten is het niet in te stellen op dit model.
https://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-4369.php
Er zitten nog message boards onder op die pagina. Misschien dat je daar iets in kan vinden of dat je daar je vraag ook kan stellen?
https://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-4369.php
Er zitten nog message boards onder op die pagina. Misschien dat je daar iets in kan vinden of dat je daar je vraag ook kan stellen?
Bij mij oude Xperia was het Instellingen - Persoonlijk...(en dan nog iets)- Systeempictogrammen - vinkje bij batterij%