NLE vertelt niet dat aanbieding zonder BTW is
Geplaatst: 27 jan 2018 09:19
Op 15 januari heb ik een alles in een internet abbonement afgesloten bij NLE. Zoals wel vaker wissel ik soms van provider om mee te liften op de aanbiedingen. De aanbieding is 9 maanden 29,95 ipv 39,95.
Ik ga op de aanbieding in. Ik neem er een tweede digitale ontvanger bij dat 4 euro per maand kost. Ik kom totaal op 33,95.
Via de mail ontvang ik een eerste bevestiging met de gekozen pakketten en het totaalbedrag van 33,95.
Oja, omdat ik ook gas/electra afneem krijg ik nog eens 25 euro korting op mijn eindafrekening. Leuk mee genomen!
Op 26 januari log ik in op NLE.nl om te kijken of ik wat over mijn bestelling kan zien. Ik heb nog geen contract gehad. Van wat ik kan opmaken op het internet had ik dit toch al moeten ontvangen. Ik ga bellen.. na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een meneer aan de telefoon die aangeeft dat ik dit al lang moest hebben ontvangen. Misschien zit de mail in de spambox, of in een ander mapje zei hij.
Ik werk in de ICT en heb mijn eigen spamfilter, als ik het had ontvangen had ik het echt wel gezien.
maargoed meneer beloofde met het opnieuw te mailen, en na 10 minuten had ik mijn contract. Wat schetst mijn verbazing... de aanbieding is zonder BTW en op het contract met BTW, de aanbieding is nu 33,95.
Het excl BTW bedrag is 36,32 wat ook al niet klopt want als ik alles optel is het 36,45.
Ik ben nog net op tijd om te herroepen. Ik vul een formulier in en mail het naar ze terug. Ik hoop dat ze het op tijd verwerken.
Later laat het me toch niet los. ik ga de NLE site af en ook de algemene voorwaarden. Ik zie nergens iets terug dat de aanbieding zonder BTW is. Wat een misleiding is dit zeg. Nagenoeg iedereen moet BTW afdragen dus waarom dit niet in de prijs is opgenomen is me een raadsel.
Ik ga op de aanbieding in. Ik neem er een tweede digitale ontvanger bij dat 4 euro per maand kost. Ik kom totaal op 33,95.
Via de mail ontvang ik een eerste bevestiging met de gekozen pakketten en het totaalbedrag van 33,95.
Oja, omdat ik ook gas/electra afneem krijg ik nog eens 25 euro korting op mijn eindafrekening. Leuk mee genomen!
Op 26 januari log ik in op NLE.nl om te kijken of ik wat over mijn bestelling kan zien. Ik heb nog geen contract gehad. Van wat ik kan opmaken op het internet had ik dit toch al moeten ontvangen. Ik ga bellen.. na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een meneer aan de telefoon die aangeeft dat ik dit al lang moest hebben ontvangen. Misschien zit de mail in de spambox, of in een ander mapje zei hij.
Ik werk in de ICT en heb mijn eigen spamfilter, als ik het had ontvangen had ik het echt wel gezien.
maargoed meneer beloofde met het opnieuw te mailen, en na 10 minuten had ik mijn contract. Wat schetst mijn verbazing... de aanbieding is zonder BTW en op het contract met BTW, de aanbieding is nu 33,95.
Het excl BTW bedrag is 36,32 wat ook al niet klopt want als ik alles optel is het 36,45.
Ik ben nog net op tijd om te herroepen. Ik vul een formulier in en mail het naar ze terug. Ik hoop dat ze het op tijd verwerken.
Later laat het me toch niet los. ik ga de NLE site af en ook de algemene voorwaarden. Ik zie nergens iets terug dat de aanbieding zonder BTW is. Wat een misleiding is dit zeg. Nagenoeg iedereen moet BTW afdragen dus waarom dit niet in de prijs is opgenomen is me een raadsel.