Pagina 1 van 1

Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 09:44
door Len123
Is opgelost

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 09:52
door newmikey
Len123 schreef: Door die invul formulieren die soms zo slecht zijn als ik weet niet wat (of de site..) is er een storende vergissing in de gegevens geslopen met als gevolg dat de verzekeringen een verkeerde naamstelling hebben.
Spannend! Een webformulier dat zelfstandig fouten maakt zonder dat u daar iets aan hebt gedaan!
alle reclames ten spijt, van service hebben ze bij Cool Blue nog nooit gehoord.
Voor mij dus GEEN Cool Blue meer!!!!
Nu wordt u een beetje ongeloofwaardig! Het gaat hier om een verzekering waar CB vast de voorwaarden niet zèlf van bepaalt en bovendien willen ze fraude voorkomen - ze hebben vast nog niet vaak een klant gehad die spontaan een verkeerde naam invult op een webformulier...

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 10:05
door Len123
Ik zal niet zeggen dat ik alles helemaal goed heb gedaan, dat is ook niet wat ik aan hen heb laten weten.
Wat ik héél raad vind is dat een winkel de verzekeringen wel kan annuleren en opnieuw afsluiten en de klantenservice niet.
En als je de verzekeringen wilt laten aanpassen dat je de TV's fysiek mee moet nemen.
Alsof het om een pakje boter gaat.
Dát vind ik zéér klant onvriendelijk en géén service.
Iedereen maakt soms fouten, maar dat dan op deze manier af te handelen, dat gaat me te ver.

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 10:14
door newmikey
Len123 schreef: En als je de verzekeringen wilt laten aanpassen dat je de TV's fysiek mee moet nemen.
Alsof het om een pakje boter gaat.
Verzekeringen worden afgesloten op individuele apparaten, meestal gaat dat via het serienummer. Pakjes boter hebben geen serienummer. Afgezien van de vraag of verzekeringen op een apparaat van een paar honderd euro uberhaupt enig nut dienen natuurlijk.

Maar u maakt fouten en kiest er voor dit bedrijf weg te zetten om "slechte service" simpelweg omdat ze niet doen wat u eist. Dat is meestal een slechte basis maar bij dit bedrijf al helemaal, ze hebben nogal een naam op servicegebied.

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 10:15
door Matthijs26
TV' s vallen gewoon onder de inboedelverzekering

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 10:27
door stofzuigertje
Vermoedelijk is een lege doos waar ook serie nr van TV op staat voldoende.

2 lege dozen, je mag ze zelfs dubbel vouwen dus zelfs op fiets kan het dan wel.

De scan op doos zullen ze nodig hebben, toestel niet, daar is niets mis mee, (tot nu toe...)
Verder is kleine tik fout in naam geen probleem, adres moet kloppen en als je maar 1 letter fout hebt gedaan of op beide formulieren?

Gewoon met doos terug en dat moet ook voldoende zijn.

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 10:47
door NeoDutchio
Een verkeerde tenaamstelling? Is het formulier zo ingewikkeld dat u niet weet waar u uw naam moet zetten?

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 11:02
door Lowieze
Kunt u geen foto's maken van de serienummers en daarmee naar de klantenservice gaan?

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 11:04
door Lowieze
Matthijs26 schreef:TV' s vallen gewoon onder de inboedelverzekering
Persoonlijk vind ik een extra verzekering op een apparaat weggegooid geld, maar het gaat hier om bijgekochte garantie.
Heeft niets met inboedelverzekering te maken.

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 11:19
door Brahms
...een lege doos......
Lowieze schreef:Kunt u geen foto's maken van de serienummers en daarmee naar de klantenservice gaan?
Waarom allemaal manieren verzinnen welke Cool Blue niet als mogelijkheid opgeeft ?

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 11:23
door Cro
Len123 schreef:Ik zal niet zeggen dat ik alles helemaal goed heb gedaan, dat is ook niet wat ik aan hen heb laten weten.
Wat ik héél raad vind is dat een winkel de verzekeringen wel kan annuleren en opnieuw afsluiten en de klantenservice niet.
En als je de verzekeringen wilt laten aanpassen dat je de TV's fysiek mee moet nemen.
Alsof het om een pakje boter gaat.
Dát vind ik zéér klant onvriendelijk en géén service.
Iedereen maakt soms fouten, maar dat dan op deze manier af te handelen, dat gaat me te ver.
Extra garantie bijkopen door middel van een verzekering gaat ook vaak via een 3de partij. Dan is het zeker niet ondenkbaar dat een service medewerker in een callcenter daar niet altijd bij kan om zaken aan te passen. Ook moeten er mogelijk zaken als serienummers geverifieerd worden.

Re: Cool Blue

Geplaatst: 27 jan 2018 11:41
door Lowieze
Brahms schreef:
...een lege doos......
Lowieze schreef:Kunt u geen foto's maken van de serienummers en daarmee naar de klantenservice gaan?
Waarom allemaal manieren verzinnen welke Cool Blue niet als mogelijkheid opgeeft ?
Omdat je niet altijd ja en amen hoeft te zeggen tegen een bedrijf, je kunt ook zelf met ideeën komen.