Cool Blue
Geplaatst: 27 jan 2018 09:44
Is opgelost
Spannend! Een webformulier dat zelfstandig fouten maakt zonder dat u daar iets aan hebt gedaan!Len123 schreef: Door die invul formulieren die soms zo slecht zijn als ik weet niet wat (of de site..) is er een storende vergissing in de gegevens geslopen met als gevolg dat de verzekeringen een verkeerde naamstelling hebben.
Nu wordt u een beetje ongeloofwaardig! Het gaat hier om een verzekering waar CB vast de voorwaarden niet zèlf van bepaalt en bovendien willen ze fraude voorkomen - ze hebben vast nog niet vaak een klant gehad die spontaan een verkeerde naam invult op een webformulier...alle reclames ten spijt, van service hebben ze bij Cool Blue nog nooit gehoord.
Voor mij dus GEEN Cool Blue meer!!!!
Verzekeringen worden afgesloten op individuele apparaten, meestal gaat dat via het serienummer. Pakjes boter hebben geen serienummer. Afgezien van de vraag of verzekeringen op een apparaat van een paar honderd euro uberhaupt enig nut dienen natuurlijk.Len123 schreef: En als je de verzekeringen wilt laten aanpassen dat je de TV's fysiek mee moet nemen.
Alsof het om een pakje boter gaat.
Persoonlijk vind ik een extra verzekering op een apparaat weggegooid geld, maar het gaat hier om bijgekochte garantie.Matthijs26 schreef:TV' s vallen gewoon onder de inboedelverzekering
...een lege doos......
Waarom allemaal manieren verzinnen welke Cool Blue niet als mogelijkheid opgeeft ?Lowieze schreef:Kunt u geen foto's maken van de serienummers en daarmee naar de klantenservice gaan?
Extra garantie bijkopen door middel van een verzekering gaat ook vaak via een 3de partij. Dan is het zeker niet ondenkbaar dat een service medewerker in een callcenter daar niet altijd bij kan om zaken aan te passen. Ook moeten er mogelijk zaken als serienummers geverifieerd worden.Len123 schreef:Ik zal niet zeggen dat ik alles helemaal goed heb gedaan, dat is ook niet wat ik aan hen heb laten weten.
Wat ik héél raad vind is dat een winkel de verzekeringen wel kan annuleren en opnieuw afsluiten en de klantenservice niet.
En als je de verzekeringen wilt laten aanpassen dat je de TV's fysiek mee moet nemen.
Alsof het om een pakje boter gaat.
Dát vind ik zéér klant onvriendelijk en géén service.
Iedereen maakt soms fouten, maar dat dan op deze manier af te handelen, dat gaat me te ver.
Omdat je niet altijd ja en amen hoeft te zeggen tegen een bedrijf, je kunt ook zelf met ideeën komen.Brahms schreef:...een lege doos......Waarom allemaal manieren verzinnen welke Cool Blue niet als mogelijkheid opgeeft ?Lowieze schreef:Kunt u geen foto's maken van de serienummers en daarmee naar de klantenservice gaan?