Pagina 1 van 1

Brand gehad, ING als verzekeraar reageert niet meer

Geplaatst: 28 jan 2018 14:31
door Maps67
Goedendag, 25 nov hebben wij brand gehad in onze woning. Hierdoor is ons huis voorlopig onbewoonbaar. Wij zijn voor opstal en inboedel verzekerd bij ING. De eerste dag is er een schademanager geweest van ING Dhr E.V. Er is een schoonmaakbedrijf ingesteld die na 4 dagen aan het werk gingen.

Omdat dit een ingrijpende situatie had hebben wij nogal wat vragen, we hebben hierover meteen contact opgenomen met E.V, maar hij geeft geen reactie
later bleek dat het gsm nummer wat op zijn visitekaartje staat helemaal niet klopt.

Ondertussen zijn ze vlak voor kerst klaargekomen met het schoonmaken van het huis, dus de verwachting was dat ze in het nieuwe jaar dan zouden beginnen met de herstelwerkzaamheden. Tot op heden is er echter nog niets gebeurd, we hebben hierover al 21 mails gestuurd naar E.V.maar krijgen geen reactie terug. Onze tijdelijke woning wordt 12 maart gesloopt. ( de verwachting was dat het herstel 14 weken zou duren, dus dat kwam goed uit) en hebben nu helemaal geen idee meer wat we moeten en waar we aan toe zijn.

Wie kan ons helpen wat we nu moeten doen??
Wij zijn helemaal murwm gemaild.....

Re: Brand gehad, ING als verzekeraar reageert niet meer

Geplaatst: 28 jan 2018 19:52
door Moneyman
Maps67 schreef:Goedendag, 25 nov hebben wij brand gehad in onze woning. Hierdoor is ons huis voorlopig onbewoonbaar. Wij zijn voor opstal en inboedel verzekerd bij ING. De eerste dag is er een schademanager geweest van ING Dhr E.V. Er is een schoonmaakbedrijf ingesteld die na 4 dagen aan het werk gingen.

Omdat dit een ingrijpende situatie had hebben wij nogal wat vragen, we hebben hierover meteen contact opgenomen met E.V, maar hij geeft geen reactie
later bleek dat het gsm nummer wat op zijn visitekaartje staat helemaal niet klopt.

Ondertussen zijn ze vlak voor kerst klaargekomen met het schoonmaken van het huis, dus de verwachting was dat ze in het nieuwe jaar dan zouden beginnen met de herstelwerkzaamheden. Tot op heden is er echter nog niets gebeurd, we hebben hierover al 21 mails gestuurd naar E.V.maar krijgen geen reactie terug. Onze tijdelijke woning wordt 12 maart gesloopt. ( de verwachting was dat het herstel 14 weken zou duren, dus dat kwam goed uit) en hebben nu helemaal geen idee meer wat we moeten en waar we aan toe zijn.

Wie kan ons helpen wat we nu moeten doen??
Wij zijn helemaal murwm gemaild.....
Ik lees alleen maar over "E.V.". Al eens een ander nummer geprobeerd te bellen?

Re: Brand gehad, ING als verzekeraar reageert niet meer

Geplaatst: 28 jan 2018 20:11
door Brahms
Inderdaad, heeft ING maar één schademanager en één telefoonnummer ?
Was al lang eens bij ING op bezoek gegaan bij zo'n grote ernstige schadezaak ipv je suf te mailen......

Re: Brand gehad, ING als verzekeraar reageert niet meer

Geplaatst: 28 jan 2018 20:30
door henk51
Als je alle pijlen op 1 persoon richt schiet je natuurlijk weinig op.
GSM nummer op kaartje klopt niet ING hoofdkantoor kan u zo het juiste nummer geven lijkt mij of een alternatief.
Je mailt je murw kom uit de luie stoel en ga naar een stenen kantoor maak daar een afspraak.
Morgen vroeg bellen en een afspraak op een advieskantoor maken misschien werkt die E.V. niet of meer bij ING vaak worden dit soort adviseurs extern ingehuurd. U heeft na al een maand tijd verloren door alleen maar mailtjes te versturen waar u naar uw zeggen niets op hoort.

groeten Henk

Re: Brand gehad, ING als verzekeraar reageert niet meer

Geplaatst: 28 jan 2018 20:33
door renewouters
088 66 33 444...