Brand gehad, ING als verzekeraar reageert niet meer
Geplaatst: 28 jan 2018 14:31
Goedendag, 25 nov hebben wij brand gehad in onze woning. Hierdoor is ons huis voorlopig onbewoonbaar. Wij zijn voor opstal en inboedel verzekerd bij ING. De eerste dag is er een schademanager geweest van ING Dhr E.V. Er is een schoonmaakbedrijf ingesteld die na 4 dagen aan het werk gingen.
Omdat dit een ingrijpende situatie had hebben wij nogal wat vragen, we hebben hierover meteen contact opgenomen met E.V, maar hij geeft geen reactie
later bleek dat het gsm nummer wat op zijn visitekaartje staat helemaal niet klopt.
Ondertussen zijn ze vlak voor kerst klaargekomen met het schoonmaken van het huis, dus de verwachting was dat ze in het nieuwe jaar dan zouden beginnen met de herstelwerkzaamheden. Tot op heden is er echter nog niets gebeurd, we hebben hierover al 21 mails gestuurd naar E.V.maar krijgen geen reactie terug. Onze tijdelijke woning wordt 12 maart gesloopt. ( de verwachting was dat het herstel 14 weken zou duren, dus dat kwam goed uit) en hebben nu helemaal geen idee meer wat we moeten en waar we aan toe zijn.
Wie kan ons helpen wat we nu moeten doen??
Wij zijn helemaal murwm gemaild.....
Omdat dit een ingrijpende situatie had hebben wij nogal wat vragen, we hebben hierover meteen contact opgenomen met E.V, maar hij geeft geen reactie
later bleek dat het gsm nummer wat op zijn visitekaartje staat helemaal niet klopt.
Ondertussen zijn ze vlak voor kerst klaargekomen met het schoonmaken van het huis, dus de verwachting was dat ze in het nieuwe jaar dan zouden beginnen met de herstelwerkzaamheden. Tot op heden is er echter nog niets gebeurd, we hebben hierover al 21 mails gestuurd naar E.V.maar krijgen geen reactie terug. Onze tijdelijke woning wordt 12 maart gesloopt. ( de verwachting was dat het herstel 14 weken zou duren, dus dat kwam goed uit) en hebben nu helemaal geen idee meer wat we moeten en waar we aan toe zijn.
Wie kan ons helpen wat we nu moeten doen??
Wij zijn helemaal murwm gemaild.....