Mediamarkt hanteert met alles eigen regels
Geplaatst: 28 jan 2018 20:37
Den-haag 28-1-2018
Ik heb op 27-12-2017 een koel/vriescombinatie besteld via internet bij de Mediamarkt ik had er voor gekozen om hem niet de volgende dag te laten afleveren maar 2 dagen later.
Op 29-12 krijg ik een sms van de vervoerder dat hij die dag word afgeleverd tussen 12.00 en 14.00 uur,waarop ik mijn oude koeling heb verwijderd
Een paar uur later belt de vervoerder dat de levering niet door gaat omdat ze de koeling niet binnen gekregen hebben van Mediamarkt.
Ik heb toen gebeld met de klantenservice en zij verzekerde mij dat mijn koeling echt bij de vervoerder stond en dat zij het hebben afgehandeld.
Mogelijk zou hij een dag later geleverd worden ,maar de volgende dag weer niets ontvangen dus weer bellen met de klantenservice.
Nu zou hij mogelijk Zondag geleverd worden waarop mijn reactie was dat het Zondag oudjaarsdag was en ik niet kon geloven dat er dan geleverd zou worden. (maar dat was niet zo volgens hun) vervolgens blijkt dat de koeling pas in de nacht van Zaterdag op Zondag is aangeleverd bij de vervoerder
en ik hem pas Dinsdag 2-1-2018 geleverd krijg dus heb ik 5 dagen zonder koeling gezeten.
Vervolgens blijkt na het uitpakken dat er spullen ontbreken en er beschadigingen aan zitten en omdat de koeling vanaf Zaterdag 30-12 op de site niet meer leverbaar stond heb ik aangegeven dat ze volgens mij deze ergens uit een showroom gehaald hebben.
Na ongeveer 30 mailtjes en telefoontjeswaren ze wel bereid om tot een compensatie te komen en zouden ze de ontbrekende spullen bestellen ( ze hebben via de mail bevestigd de spullen besteld te hebben bij de leverancier) een week later krijg ik een mail van Mediamarkt met de vraag wat er ontbreekt en dat ze het graag willen bestellen voor mij waarop ik aangeef is al een week geleden besteld Antwoord Mediamarkt nee hoor er is niets besteld voor u en u krijgt voor de geleden schade (weggooien van spullen ongeveer 125 euro en schade aan de koeling ) een cadeaubon van 5 euro
Toen ik daar niet mee akkoord ging hebben ze er wel 10 euro van gemaakt.
Ik heb inmiddels al meerdere keren aangegeven stort mijn geld maar terug en kom hem maar ophalen.
Wat ze nu ook wel willen doen maar dan andersom eerst ophalen en dan pas geld terug maar da ga ik niet mee akkoord.
Mijn vertrouwen in dit bedrijf is gedaald naar het 0 punt en als ik hem eerst laat ophalen dan krijg ik waarschijnlijk maar een deel van mijn geld terug omdat ze dan zeggen Ja hij is gebruikt logisch als je al 4 weken bezig ben om tot een oplossing te komen
J Vrijling
Ik heb op 27-12-2017 een koel/vriescombinatie besteld via internet bij de Mediamarkt ik had er voor gekozen om hem niet de volgende dag te laten afleveren maar 2 dagen later.
Op 29-12 krijg ik een sms van de vervoerder dat hij die dag word afgeleverd tussen 12.00 en 14.00 uur,waarop ik mijn oude koeling heb verwijderd
Een paar uur later belt de vervoerder dat de levering niet door gaat omdat ze de koeling niet binnen gekregen hebben van Mediamarkt.
Ik heb toen gebeld met de klantenservice en zij verzekerde mij dat mijn koeling echt bij de vervoerder stond en dat zij het hebben afgehandeld.
Mogelijk zou hij een dag later geleverd worden ,maar de volgende dag weer niets ontvangen dus weer bellen met de klantenservice.
Nu zou hij mogelijk Zondag geleverd worden waarop mijn reactie was dat het Zondag oudjaarsdag was en ik niet kon geloven dat er dan geleverd zou worden. (maar dat was niet zo volgens hun) vervolgens blijkt dat de koeling pas in de nacht van Zaterdag op Zondag is aangeleverd bij de vervoerder
en ik hem pas Dinsdag 2-1-2018 geleverd krijg dus heb ik 5 dagen zonder koeling gezeten.
Vervolgens blijkt na het uitpakken dat er spullen ontbreken en er beschadigingen aan zitten en omdat de koeling vanaf Zaterdag 30-12 op de site niet meer leverbaar stond heb ik aangegeven dat ze volgens mij deze ergens uit een showroom gehaald hebben.
Na ongeveer 30 mailtjes en telefoontjeswaren ze wel bereid om tot een compensatie te komen en zouden ze de ontbrekende spullen bestellen ( ze hebben via de mail bevestigd de spullen besteld te hebben bij de leverancier) een week later krijg ik een mail van Mediamarkt met de vraag wat er ontbreekt en dat ze het graag willen bestellen voor mij waarop ik aangeef is al een week geleden besteld Antwoord Mediamarkt nee hoor er is niets besteld voor u en u krijgt voor de geleden schade (weggooien van spullen ongeveer 125 euro en schade aan de koeling ) een cadeaubon van 5 euro
Toen ik daar niet mee akkoord ging hebben ze er wel 10 euro van gemaakt.
Ik heb inmiddels al meerdere keren aangegeven stort mijn geld maar terug en kom hem maar ophalen.
Wat ze nu ook wel willen doen maar dan andersom eerst ophalen en dan pas geld terug maar da ga ik niet mee akkoord.
Mijn vertrouwen in dit bedrijf is gedaald naar het 0 punt en als ik hem eerst laat ophalen dan krijg ik waarschijnlijk maar een deel van mijn geld terug omdat ze dan zeggen Ja hij is gebruikt logisch als je al 4 weken bezig ben om tot een oplossing te komen
J Vrijling