Slechte communicatie KLM
Geplaatst: 29 jan 2018 13:43
Vanaf november 2017 ben ik bezig met een klacht over de KLM. Ik word niet of niet adequaat geholpen en heb nu mijn hoop gevestigd op RADAR. Ik hoor van allerlei kanten dat de KLM slordig omspringt met klachten. Er zijn veel klachten want de wachttijd die normaal 8 dagen is, is nu veel langer.
Mijn man en Ik hadden in november jl. een directe vlucht naar Malaga met hond geboekt en betaald. We willen de maand october 2018 naar Zuid Spanje en willen de hond niet zo lang alleen laten. Dus we waren er heel vroeg bij. Gebeld met de KLM en gevraagd of de hond meekon, ja hoor dat kon. Kosten gemaakt voor een grote bench en een huis gehuurd. We hadden er ontzettend veel zin in. Toen bleek na een drietal weken dat de afmetingen van de bench niet in het vliegtuig pasten en de hond niet mee zou kunnen. Vreemd want nog steeds staan dezelfde afmetingen die wij hanteren op de site van de KLM. Toen begon de ellende, de eerst heel vriendelijke en hulpvaardige medewerksters dachten ineens niet meer met je mee. nee mevrouw dat weten wij niet, ja u moet maar annuleren. Toen ik de tickets annuleerde kreeg ik maar een heel klein bedrag terug. (De tickets waren 584€ en ik kreeg 78€ terug.) Toen ik daar mijn beklag over deed, kreeg ik bij gods gratie 150 euro (x 2 ) tegoedbonnen. Terwijl de fout bij de KLM ligt!!!!
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan want wat moet ik met twee tegoedbonnen die maar een jaar geldig zijn terwijl we juist met onze hond op vakantie willen. Ik vind dat de KLM op de site moet zetten dat het soms niet mogelijk is de hond mee te nemen en als je daarover belt ook de juiste informatie moet verschaffen. Nu ben ik 500€ armer exclusief kosten bench en huis en sta en dat is het ergste met lege handen.
Natuurlijk moeten ze mij de tickets terugbetalen en tegemoetkoming in de kosten die we gemaakt hebben qua bench en het huis dat we gehuurd hebben. Ze houden je steeds aan het lijntje, geven foutieve dossiernummers door, reageren niet op de whatsapp, zeggen dat ze je terugbellen, maar doen dit niet. En als je dan zelf belt word je in de wacht gezet en gooien ze je er na 20 minuten uit zodat je weer opnieuw moet bellen.
Wat moet een burger hier aan doen? Het is David tegen Goliath. Zo'n grote maatschappij wint het altijd tenzij een tv programma zich er mee bezig gaat houden. Ik hoop dat Radar de strijdbijl oppakt en de KLM tot de orde roept, en dat ik niet de enige roepende in de woestijn ben want ik ben vast niet de enige die slechte ervaringen heeft met de KLM. Ik hoop ook dat dit forum mij kan helpen. Met vriendelijke groet, S. Freriks
Mijn man en Ik hadden in november jl. een directe vlucht naar Malaga met hond geboekt en betaald. We willen de maand october 2018 naar Zuid Spanje en willen de hond niet zo lang alleen laten. Dus we waren er heel vroeg bij. Gebeld met de KLM en gevraagd of de hond meekon, ja hoor dat kon. Kosten gemaakt voor een grote bench en een huis gehuurd. We hadden er ontzettend veel zin in. Toen bleek na een drietal weken dat de afmetingen van de bench niet in het vliegtuig pasten en de hond niet mee zou kunnen. Vreemd want nog steeds staan dezelfde afmetingen die wij hanteren op de site van de KLM. Toen begon de ellende, de eerst heel vriendelijke en hulpvaardige medewerksters dachten ineens niet meer met je mee. nee mevrouw dat weten wij niet, ja u moet maar annuleren. Toen ik de tickets annuleerde kreeg ik maar een heel klein bedrag terug. (De tickets waren 584€ en ik kreeg 78€ terug.) Toen ik daar mijn beklag over deed, kreeg ik bij gods gratie 150 euro (x 2 ) tegoedbonnen. Terwijl de fout bij de KLM ligt!!!!
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan want wat moet ik met twee tegoedbonnen die maar een jaar geldig zijn terwijl we juist met onze hond op vakantie willen. Ik vind dat de KLM op de site moet zetten dat het soms niet mogelijk is de hond mee te nemen en als je daarover belt ook de juiste informatie moet verschaffen. Nu ben ik 500€ armer exclusief kosten bench en huis en sta en dat is het ergste met lege handen.
Natuurlijk moeten ze mij de tickets terugbetalen en tegemoetkoming in de kosten die we gemaakt hebben qua bench en het huis dat we gehuurd hebben. Ze houden je steeds aan het lijntje, geven foutieve dossiernummers door, reageren niet op de whatsapp, zeggen dat ze je terugbellen, maar doen dit niet. En als je dan zelf belt word je in de wacht gezet en gooien ze je er na 20 minuten uit zodat je weer opnieuw moet bellen.
Wat moet een burger hier aan doen? Het is David tegen Goliath. Zo'n grote maatschappij wint het altijd tenzij een tv programma zich er mee bezig gaat houden. Ik hoop dat Radar de strijdbijl oppakt en de KLM tot de orde roept, en dat ik niet de enige roepende in de woestijn ben want ik ben vast niet de enige die slechte ervaringen heeft met de KLM. Ik hoop ook dat dit forum mij kan helpen. Met vriendelijke groet, S. Freriks