LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gepersonaliseerde kaarten Ed Sheeran Ticketmaster

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
abakker1972

gepersonaliseerde kaarten Ed Sheeran Ticketmaster

Ongelezen bericht door abakker1972 »

Ik heb 4 kaarten gekocht voor het concert van Ed Sheeran voor mijn dochter en haar vriendinnen.
In de ongeloof dat ik kaarten had en de daarbij behorende 'stress' heb ik mijn naam en bij de andere 3 kaarten de namen van mijn eigen dochters gezet.

Echter de kaarten zijn voor 1 van mijn dochters en haar vriendinnen.
Nu staan ze natuurlijk op onze naam en dat is wel een ''dingetje'' begrijp ik nu.

Er schijnt geen mogelijkheid te zijn dat de vriendinnen van mijn dochter nu naar het concert kunnen omdat onze namen erop staan.

De kaarten blijken op geen enkele manier overdraagbaar te zijn. Zelfs als je ziek bent en niet in staat te gaan wordt er aangegeven dat je dan pech hebt..

Mag dit?

Lowieze

Re: gepersonaliseerde kaarten Ed Sheeran Ticketmaster

Ongelezen bericht door Lowieze »

Waarom niet? Voordat u de tickets bestelde, kreeg u nog een pop-up te zien waarin stond dat het gepersonaliseerde kaartjes waren.
Toen u de namen moest invullen, ging er nog geen lampje branden?

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ja, dit mag. Mensen met minder goede bedoelingen kunnen anders namelijk ook vier kaarten op naam van de dochters kopen. En verkopen die vervolgens via bv marktplaats tegen woekerprijzen aan zogenaamde 'vriendinnen'.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

abakker1972 schreef:Ik heb 4 kaarten gekocht voor het concert van Ed Sheeran voor mijn dochter en haar vriendinnen.
In de ongeloof dat ik kaarten had en de daarbij behorende 'stress' heb ik mijn naam en bij de andere 3 kaarten de namen van mijn eigen dochters gezet.

Echter de kaarten zijn voor 1 van mijn dochters en haar vriendinnen.
Nu staan ze natuurlijk op onze naam en dat is wel een ''dingetje'' begrijp ik nu.

Er schijnt geen mogelijkheid te zijn dat de vriendinnen van mijn dochter nu naar het concert kunnen omdat onze namen erop staan.

De kaarten blijken op geen enkele manier overdraagbaar te zijn. Zelfs als je ziek bent en niet in staat te gaan wordt er aangegeven dat je dan pech hebt..

Mag dit?
Je kunt de tickets aanbieden op https://www.ticketswap.nl en dan terugkopen, zij wijzigen dan de gegevens van het ticket.

Cro

Ongelezen bericht door Cro »

Ik heb ook eenmaal met gepersonaliseerde tickets gehad dat het mogelijk was binnen te komen met tickets meerdere tickets op dezelfde naam, als degene op wiens naam de tickets stonden maar aanwezig was bij het binnengaan en zich kon legitimeren.

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Beste TS;
Maak je geen zorgen; zolang uw dochter (waarop de tickets staan) ook aanwezig is; is dat geen probleem.
https://www.mojo.nl/kvk-edsheeran/#rJrkuqVTCKy5wo82.97
Zo werkt het:
Voor dit concert kunnen maximaal 4 tickets per klant worden besteld. Hierbij heb je twee mogelijkheden:

1) Je vult één naam meerdere keren in, deze naam komt dan op alle tickets. Houd er rekening mee dat de andere personen tegelijk met jou langs de kaartcontrole moeten gaan. De naam van de kaartkoper wordt aan de deur gecontroleerd.

https://www.mojo.nl/kvk-edsheeran/#xWAc0suo7pbBpVPG.99

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Brainless schreef:Beste TS;
Maak je geen zorgen; zolang uw dochter (waarop de tickets staan) ook aanwezig is; is dat geen probleem.
https://www.mojo.nl/kvk-edsheeran/#rJrkuqVTCKy5wo82.97
Zo werkt het:
Voor dit concert kunnen maximaal 4 tickets per klant worden besteld. Hierbij heb je twee mogelijkheden:

1) Je vult één naam meerdere keren in, deze naam komt dan op alle tickets. Houd er rekening mee dat de andere personen tegelijk met jou langs de kaartcontrole moeten gaan. De naam van de kaartkoper wordt aan de deur gecontroleerd.

https://www.mojo.nl/kvk-edsheeran/#xWAc0suo7pbBpVPG.99
TS heeft echter niet één naam op de tickets staan, maar, zoals ik het lees, 4 verschillende namen. Dat is juist het probleem.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

abakker1972 schreef: Mag dit?
Als jij een betere manier weet tegen zwarte tickethandel zullen ze daar vast voor open staan. Maar vooralsnog lijkt dit 1 van de weinige manieren om het zuiver te houden. Andere initiatieven (bijvoorbeeld op basis van blockchain technologie) staan nog in de kinderschoenen. In andere landen heb ik ook gezien dat ze het checken met de credit card waarmee tickets zijn geboekt maar dat werkt alleen in landen waar iedereen met een credit card betaalt.

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Wellicht dat je het ticket op ticketswap kan zetten en zelf direct kopen? Geen idee of dat met dit soort tickets mogelijk is.

Gesloten