Packard Bell
Geplaatst: 16 jun 2004 22:27
Half september vorig jaar bestelde ik het laatste en duurste model Packard Bell computer.
Na een levertijd van 6 weken bleek de prijs echter € 100 meer te zijn als op de besteldatum.
Drie weken na aankoop zakte de prijs opeens met € 200 . Hierover bij PB geklaagd, maar van hun afdeling verkoop geen enkele coulance gekregen.
Toen er begin April technische problemen ontstonden kreeg ik van hun afdeling Support van 4 verschillende medewerkers tot 4 keer toe verkeerde adviezen.
Natuurlijk weer een pittige e-mail naar PB gestuurd, maar uit hun reactie daarop blijkt niet , dat men deze leest, laat staan de klant ook maar enigszins serieus neemt.
Het wordt tijd dat PB hun motto “Upgrade yourself” eens op hun eigen organisatie gaat toepassen.
Na een levertijd van 6 weken bleek de prijs echter € 100 meer te zijn als op de besteldatum.
Drie weken na aankoop zakte de prijs opeens met € 200 . Hierover bij PB geklaagd, maar van hun afdeling verkoop geen enkele coulance gekregen.
Toen er begin April technische problemen ontstonden kreeg ik van hun afdeling Support van 4 verschillende medewerkers tot 4 keer toe verkeerde adviezen.
Natuurlijk weer een pittige e-mail naar PB gestuurd, maar uit hun reactie daarop blijkt niet , dat men deze leest, laat staan de klant ook maar enigszins serieus neemt.
Het wordt tijd dat PB hun motto “Upgrade yourself” eens op hun eigen organisatie gaat toepassen.