MediaMarkt BTW dagen
Geplaatst: 31 jan 2018 18:44
ik heb een Receiver gekocht tijdens de BTW dagen die blijkbaart niet leverbaar is terwijl op de site stond en nog steeds staat 1 tot 2 werkdagen. Ik stuur een mail naar de klantenservice en dan krijg ik een mail met onderstaande tekst:
Beste klant, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.
Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen. In verband met het succes van de BTW-actie is de reactietijd langer dan normaal. Wij streven ernaar om je binnen 3 tot 4 weken van een antwoord te voorzien. Wil je sneller antwoord op je vraag? Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen op onze klantenservicepagina.
Moet nu dus kennelijk gaan afwachten tot ik een reactie op de mail krijg. Volgens mij zou het netjes zijn als de levertijd niet wordt gehaald dat je dan een mail krijgt waarin MediaMarkt ook de optie biedt om de koop te annuleren.
Beste klant, Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.
Wij hebben jouw vraag in goede orde ontvangen. In verband met het succes van de BTW-actie is de reactietijd langer dan normaal. Wij streven ernaar om je binnen 3 tot 4 weken van een antwoord te voorzien. Wil je sneller antwoord op je vraag? Neem een kijkje bij de veelgestelde vragen op onze klantenservicepagina.
Moet nu dus kennelijk gaan afwachten tot ik een reactie op de mail krijg. Volgens mij zou het netjes zijn als de levertijd niet wordt gehaald dat je dan een mail krijgt waarin MediaMarkt ook de optie biedt om de koop te annuleren.