LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft contact gehad met mr. J.P van Dyck

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
info

wie heeft contact gehad met mr. J.P van Dyck

Ongelezen bericht door info »

Is er iemnd die contact gehad heeft met mr, Van Dyck en heeft dit nog wat zoden aan de dijk gezet voor het met een aantal gedupeerden gezaamelijk voeren van een rechtzaak.

Info

Nettie

Re: wie heeft contact gehad met mr. J.P van Dyck

Ongelezen bericht door Nettie »

Hallo info,

Ik heb een aantal keren contact gehad met de dhr. van Dyk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo'n goed gevoel over had. Resultaten kon hij mij niet geven, maar ze hadden wel enorm veel zaken. De voorlichting omtrent gefinancierde juridische bijstand was niet helemaal correct en hij probeerde me het idee te geven dat het noodzakelijk was juridisch hulp in te schakelen omdat ik zelf niets kan beginnen tegen Dexia. Dexia zou doorgaan tot en met loonbeslag.
Ik had in eerste instantie geinformeerd of het mogelijk was om mijn tussenpersoon aansprakelijk te stellen gezien ik middels stichting leaseverlies met Dexia bezig ben. Daarop heb ik eigenlijk helemaal geen antwoord gekregen.
Ik heb nu contact gezocht met buro voor rechtshulp en ben benieuwd wat daar uitkomt. Je weet niet waar je goed aandoet en om nog meer kosten maken voor misschien zinloze akties voel ik ook weinig voor.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,

Nettie

JD van den Berg

Re: wie heeft contact gehad met mr. J.P van Dyck

Ongelezen bericht door JD van den Berg »

INFO,
Waarschijnlijk heb ik ook contact gehad met MR van Dijck.
Kan alleen op individuele basis werken.Moetzich helemaal in de winstverdriedubbelaar inwerken

Gesloten