BonPrix: verplicht vooruit betalen
Geplaatst: 04 feb 2018 20:30
Bonprix
Net met ze gebeld, moet nu eerst vooruit betalen, was vorig jaar nooit zo, kon eerst bestellen dan na 14 dagen voldoen. [naam verwijderd] van de klantenservice wist te vertellen dat de financiële afdeling deze beslissing te hebben genomen omdat 4 van de 5 artikelen terug kwamen.
Ik gaf aan dat de meeste bestelde artikelen niet de juiste kleur hadden, terwijl hun foto de juiste kleur leek te zijn.
Daarnaast bleek vaak het model van de kleding bij het passen tegen te vallen, ook de kwaliteit van het kledingstuk kon tegenvallen.
Mijn vraag aan u kunnen zij dit beslissen en is dit juridisch geoorloofd, ik heb al meer dan 1 jaar een account bij hen en nog nooit zoiets meegemaakt.
Graag ontvang ik uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Lauwrens Wiersma.
Net met ze gebeld, moet nu eerst vooruit betalen, was vorig jaar nooit zo, kon eerst bestellen dan na 14 dagen voldoen. [naam verwijderd] van de klantenservice wist te vertellen dat de financiële afdeling deze beslissing te hebben genomen omdat 4 van de 5 artikelen terug kwamen.
Ik gaf aan dat de meeste bestelde artikelen niet de juiste kleur hadden, terwijl hun foto de juiste kleur leek te zijn.
Daarnaast bleek vaak het model van de kleding bij het passen tegen te vallen, ook de kwaliteit van het kledingstuk kon tegenvallen.
Mijn vraag aan u kunnen zij dit beslissen en is dit juridisch geoorloofd, ik heb al meer dan 1 jaar een account bij hen en nog nooit zoiets meegemaakt.
Graag ontvang ik uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Lauwrens Wiersma.