Muizendokter: Diefstal van een aanbetaling
Geplaatst: 05 feb 2018 16:07
Goedemiddag Tros,
Afgelopen november heb ik een afspraak gehad met het bedrijf Muizendokter.nl die voor mij een muizenplaag zou bestrijden. (kosten 240 euro voor 3 bestrijdingen)
Nadat zij voor 1 afspraak langs waren geweest voor een bestrijding heb ik bij nader inzien een 2e en 3e bestrijding geannuleerd via het bedrijf. (daar ik 240 euro erg veel geld vond voor de resterende bestrijdingen en zelf het nut niet zag van een 2e en 3e bestrijding.
Slot van het liedje; Ze betalen de resterende 2e en 3e bestrijding niet aan mij terug. Met andere woorden ik krijg geen geld terug van diensten waar ik niet gebruik van hem gemaakt. [ongefundeerde passage verwijderd]
Ik zit met mijn handen in het haar! veel mail/telefonisch contact gehad met de klantenservice van het bedrijf; wordt steeds afgedaan met; dit is ons beleid; wij betalen klanten niet terug. (zie bijlage voor het mail contact)
Kunt u mij aub helpen. Volgens de klantenservice ben ik er 1 van vele die hetzelfde probleem hebben. Zelfs het personeel verontschuldigd zich aan de telefoon dat er zo met de klant wordt omgegaan. Ook zei voelen zich machteloos dat er zo met ons wordt omgegaan. En schamen zich ervoor dat de directeur van het bedrijf geen ander beleid wil voeren.
ik hoop dat u mij kan helpen.
mvg,
Dick Hollaar
Afgelopen november heb ik een afspraak gehad met het bedrijf Muizendokter.nl die voor mij een muizenplaag zou bestrijden. (kosten 240 euro voor 3 bestrijdingen)
Nadat zij voor 1 afspraak langs waren geweest voor een bestrijding heb ik bij nader inzien een 2e en 3e bestrijding geannuleerd via het bedrijf. (daar ik 240 euro erg veel geld vond voor de resterende bestrijdingen en zelf het nut niet zag van een 2e en 3e bestrijding.
Slot van het liedje; Ze betalen de resterende 2e en 3e bestrijding niet aan mij terug. Met andere woorden ik krijg geen geld terug van diensten waar ik niet gebruik van hem gemaakt. [ongefundeerde passage verwijderd]
Ik zit met mijn handen in het haar! veel mail/telefonisch contact gehad met de klantenservice van het bedrijf; wordt steeds afgedaan met; dit is ons beleid; wij betalen klanten niet terug. (zie bijlage voor het mail contact)
Kunt u mij aub helpen. Volgens de klantenservice ben ik er 1 van vele die hetzelfde probleem hebben. Zelfs het personeel verontschuldigd zich aan de telefoon dat er zo met de klant wordt omgegaan. Ook zei voelen zich machteloos dat er zo met ons wordt omgegaan. En schamen zich ervoor dat de directeur van het bedrijf geen ander beleid wil voeren.
ik hoop dat u mij kan helpen.
mvg,
Dick Hollaar