LOI: problemen met afronden opleiding
Geplaatst: 05 feb 2018 20:38
Beste,
Ik heb een probleem met het proberen mijn opleiding ben LOI af te ronden. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Het probleem begon in juli 2017 toen men mij in overzette naar een ander omgeving.
Hieronder volgt een beknopt relaas
1-7 Het gaat me niet lukken om op tijd de cursus af te ronden dus besluit om de cursus een half jaar te verlengen om het sept/okt af te ronden. Ik heb op tijd betaald. Dit kan ik zien bij mijn factuurgegevens.
10-7. Ik kan op de site wel inloggen maar kan niet meer inloggen op mijn modules. Ik kan wel zien dan dat de betaling op tijd is geweest. De dame beaamt dat de betaling op tijd is geweest.
25-7 maar weer belden, kan nog steeds niet bij mijn module.
1-8 maar weer bellen. Vanwege het testen gaat het wat langer duren.
9-8 Ik kan nog steeds niet bij mijn modules. Dus maar weerbellen. Het verlengen is een probleem in de nieuwe omgeving. Degene die hier over gaat is met vakantie dus het kan wat langer duren.
12-9 maar weer bellen. Vanwege een technisch probleem nog steeds niet mogelijk
20-9 Maar weer bellen. Verlening was niet mogelijk door de nieuwe en de oude omgeving. Zou morgen weer mogelijk zijn.
21-9 Eindelijk ik kan er in. Als compensatie hoef ik de verlenging niet te betalen. Nu kan ik mijn lessen in het systeem brengen en verder gaan.
17-10 Ik wil een examen boeken maar dit lukt niet. Maar weer gebeld.
25-10 Krijg een code waarmee ik een examen kan boeken. Helaas is er geen mogelijkheid om ergens de code in te voren. Maar weer gebeld.
14-11 Nog steeds niets gehoord maar weer gebeld. Nee mijn klacht was bij de verkeerde desk terecht gekomen. Ik zat in de nieuwe omgeving en de klacht was naar de oude gegaan.
22-11 Maar weer gebeld. Er zijn nog steeds geen datums te boeken. Krijg die niet zichtbaar.
30-11 Krijg een mailtje dat het probleem is opgelost en ik kan boeken. Maar weer proberen. Verrekt ja krijg data zichtbaar. Inmiddels staat op bij examengeld gratis ipv de €110,-.
Omdat het tegen de feestdagen aanloopt en mijn vakantie daar vlak achter zit wil ik een examen boeken in 3e week januari. Helaas geeft het systeem data die niet verder dan een maand voorruit en besluit na de feestdagen te boeken.
3-1 Ik probeer te boeken. Helaas zegt het systeem dat deze aktie verboden is.
9-1 Ik besluit weer een mail te sturen met een printscreen van het probleem.
15-1 Krijg een mailtje terug. Probleem zou opgelost zijn. Was getekend [naam verwijderd] van LOI. Maar weer een poging doen. Helaas. Een printscreen van het probleem weer toegestuurd.
24-1 11,00u Weer gebeld (“Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden? “ Laat me niet lachen). (wachten, Heer: “al onze medewerkers zijn in gesprek een ogenblik nog aub”. Dame: “er zijn momenteel 2 wachtende voor u”,) want heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen. Inmiddels is de site geblokkeerd en kan ook niet meer inloggen. Ze zal een intern mailtje sturen en vraagt na 14.00u terug te bellen.
14.00u Weer bellen en wachten. Graag door verbinden met [naam verwijderd]. Kan helaas niet doorverbinden. Moest hem terug bellen na 14.00u. Zal kijken wat ik kan doen mag ik uw cursistennr. Weer wachten.
[naam verwijderd], volgens mij moet het opgelost zijn maar ik hoor dat u het systeem niet meer in kan, ik moet even een collega raadplegen, heeft u een ogenblik. Weer wachten.
[naam verwijderd] zegt dat alles goed staat en vraagt of hij een examen mag boeken op de 22-2. Dat ging hij proberen en vervolgens loopt hij op het laatste moment ook vast. Hij moet dit voorleggen aan de examencommisie en beloofd me hier morgen op terug te komen.
Tevens stuurt hij me een nieuwe code om opnieuw in te kunnen loggen. Weer wachten dus.
15.15u De link die ik kreeg heeft me inderdaad weer toegang gegeven.
02-02-2018 Nog steeds niets gehoord. Inmiddels ook geen toegang meer tot de site. [naam verwijderd] maar weer bellen 14.00u. [naam verwijderd] is er niet. [naam verwijderd]: Kan ik u helpen. Wat is er precies aan de hand. Ik: “Dit heb ik uitvoerig met [naam verwijderd] besproken” weer wachten. Komt vervolgens terug: “krijg alleen melding dat ik niet kan inloggen, pist ik: “dat zal toch niet waar zijn!, Hij: “ogenblik ik krijg een seintje van mijn collega”. Weer wachten. [naam verwijderd]. “Er wordt aan gewerkt heb op dit moment geen oplossing”. Heb geantwoord dat [naam verwijderd] mij de volgende dag zou bellen, dat heeft hij niet gedaan, ik wil nu voor 17.00u een oplossing wil weten anders schakel ik derden in.
5-2-2018 LOI een mail gestuurd waarbij ik meld derden ga inschakelen.
HELP, ik kom er maar niet door en wordt steeds gevraagd geduld te hebben. Kunt u mij helpen.
met vriedelijke groet,
Theo Doomernik
Ik heb een probleem met het proberen mijn opleiding ben LOI af te ronden. Ik hoop dat u mij kunt helpen.
Het probleem begon in juli 2017 toen men mij in overzette naar een ander omgeving.
Hieronder volgt een beknopt relaas
1-7 Het gaat me niet lukken om op tijd de cursus af te ronden dus besluit om de cursus een half jaar te verlengen om het sept/okt af te ronden. Ik heb op tijd betaald. Dit kan ik zien bij mijn factuurgegevens.
10-7. Ik kan op de site wel inloggen maar kan niet meer inloggen op mijn modules. Ik kan wel zien dan dat de betaling op tijd is geweest. De dame beaamt dat de betaling op tijd is geweest.
25-7 maar weer belden, kan nog steeds niet bij mijn module.
1-8 maar weer bellen. Vanwege het testen gaat het wat langer duren.
9-8 Ik kan nog steeds niet bij mijn modules. Dus maar weerbellen. Het verlengen is een probleem in de nieuwe omgeving. Degene die hier over gaat is met vakantie dus het kan wat langer duren.
12-9 maar weer bellen. Vanwege een technisch probleem nog steeds niet mogelijk
20-9 Maar weer bellen. Verlening was niet mogelijk door de nieuwe en de oude omgeving. Zou morgen weer mogelijk zijn.
21-9 Eindelijk ik kan er in. Als compensatie hoef ik de verlenging niet te betalen. Nu kan ik mijn lessen in het systeem brengen en verder gaan.
17-10 Ik wil een examen boeken maar dit lukt niet. Maar weer gebeld.
25-10 Krijg een code waarmee ik een examen kan boeken. Helaas is er geen mogelijkheid om ergens de code in te voren. Maar weer gebeld.
14-11 Nog steeds niets gehoord maar weer gebeld. Nee mijn klacht was bij de verkeerde desk terecht gekomen. Ik zat in de nieuwe omgeving en de klacht was naar de oude gegaan.
22-11 Maar weer gebeld. Er zijn nog steeds geen datums te boeken. Krijg die niet zichtbaar.
30-11 Krijg een mailtje dat het probleem is opgelost en ik kan boeken. Maar weer proberen. Verrekt ja krijg data zichtbaar. Inmiddels staat op bij examengeld gratis ipv de €110,-.
Omdat het tegen de feestdagen aanloopt en mijn vakantie daar vlak achter zit wil ik een examen boeken in 3e week januari. Helaas geeft het systeem data die niet verder dan een maand voorruit en besluit na de feestdagen te boeken.
3-1 Ik probeer te boeken. Helaas zegt het systeem dat deze aktie verboden is.
9-1 Ik besluit weer een mail te sturen met een printscreen van het probleem.
15-1 Krijg een mailtje terug. Probleem zou opgelost zijn. Was getekend [naam verwijderd] van LOI. Maar weer een poging doen. Helaas. Een printscreen van het probleem weer toegestuurd.
24-1 11,00u Weer gebeld (“Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden? “ Laat me niet lachen). (wachten, Heer: “al onze medewerkers zijn in gesprek een ogenblik nog aub”. Dame: “er zijn momenteel 2 wachtende voor u”,) want heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen. Inmiddels is de site geblokkeerd en kan ook niet meer inloggen. Ze zal een intern mailtje sturen en vraagt na 14.00u terug te bellen.
14.00u Weer bellen en wachten. Graag door verbinden met [naam verwijderd]. Kan helaas niet doorverbinden. Moest hem terug bellen na 14.00u. Zal kijken wat ik kan doen mag ik uw cursistennr. Weer wachten.
[naam verwijderd], volgens mij moet het opgelost zijn maar ik hoor dat u het systeem niet meer in kan, ik moet even een collega raadplegen, heeft u een ogenblik. Weer wachten.
[naam verwijderd] zegt dat alles goed staat en vraagt of hij een examen mag boeken op de 22-2. Dat ging hij proberen en vervolgens loopt hij op het laatste moment ook vast. Hij moet dit voorleggen aan de examencommisie en beloofd me hier morgen op terug te komen.
Tevens stuurt hij me een nieuwe code om opnieuw in te kunnen loggen. Weer wachten dus.
15.15u De link die ik kreeg heeft me inderdaad weer toegang gegeven.
02-02-2018 Nog steeds niets gehoord. Inmiddels ook geen toegang meer tot de site. [naam verwijderd] maar weer bellen 14.00u. [naam verwijderd] is er niet. [naam verwijderd]: Kan ik u helpen. Wat is er precies aan de hand. Ik: “Dit heb ik uitvoerig met [naam verwijderd] besproken” weer wachten. Komt vervolgens terug: “krijg alleen melding dat ik niet kan inloggen, pist ik: “dat zal toch niet waar zijn!, Hij: “ogenblik ik krijg een seintje van mijn collega”. Weer wachten. [naam verwijderd]. “Er wordt aan gewerkt heb op dit moment geen oplossing”. Heb geantwoord dat [naam verwijderd] mij de volgende dag zou bellen, dat heeft hij niet gedaan, ik wil nu voor 17.00u een oplossing wil weten anders schakel ik derden in.
5-2-2018 LOI een mail gestuurd waarbij ik meld derden ga inschakelen.
HELP, ik kom er maar niet door en wordt steeds gevraagd geduld te hebben. Kunt u mij helpen.
met vriedelijke groet,
Theo Doomernik