otto.nl bestelling nooit ontvangen maar welbetalen
Geplaatst: 06 feb 2018 23:54
Ik heb een salon tafel besteld bij otto.nl
ze beloofden mij op de website dat de tafel binnen 3 tot 5 werkdagen zou geleverd worden
dit was niet gebeurd, dus heb ik otto.nl gebeld
na 6 weken had ik nog steeds niks ontvangen dus ik bleef maar bellen
uiteindelijk werd ik gebeld door post nl extra at home (de bezorgservice van otto.nl)
we hadden een afpraak gemaakt voor de levering
ze kwamen niet opdagen en dit gebeurde in totaal 5 keer
5 keer heb ik met de bezorgers een afspraak ingeplant maar ze kwamen niet opdagen
uiteindelijk heb ik otto.nl gebeld en heb ik mijn bestelling gecanceld en mijn geld terug gevraagd die ik via ideal had betaald
en na 3 dagen had ik het geld op mijn rekening
en na ongeveer 1 maand kreeg ik een brief met een rekening dat ik de salontafel toch moest betalen
ik heb toen uitgelegd dat ik de tafel niet heb ontvangen en mijn bestelling heb gecanceld
otto.nl bood zijn excuses aan en vertelde dat ik niet hoefde te betalen
vervolgens kreeg ik weer facturen van otto, heb ik weer otto gebeld en toen vertelde ze dat de tafel bij de buren is geleverd
ik heb aan al mijn buren gevraagd of zij wat hebben ontvangen, maar niemand wist hier iets vanaf
en nou krijg ik eeen brief van otto dat ik niet aan mijn betalingsregeling heb gehouden en dat ik incasso kosten moet betalen en rente
doe ik dit niet melden zij mij aan als bkr
ik heb nooit een betalingsregeling met otto.nl getroffen en heb ook nooit mij bestelling van hun ontvangen
wat moet ik hier mee doen
ze beloofden mij op de website dat de tafel binnen 3 tot 5 werkdagen zou geleverd worden
dit was niet gebeurd, dus heb ik otto.nl gebeld
na 6 weken had ik nog steeds niks ontvangen dus ik bleef maar bellen
uiteindelijk werd ik gebeld door post nl extra at home (de bezorgservice van otto.nl)
we hadden een afpraak gemaakt voor de levering
ze kwamen niet opdagen en dit gebeurde in totaal 5 keer
5 keer heb ik met de bezorgers een afspraak ingeplant maar ze kwamen niet opdagen
uiteindelijk heb ik otto.nl gebeld en heb ik mijn bestelling gecanceld en mijn geld terug gevraagd die ik via ideal had betaald
en na 3 dagen had ik het geld op mijn rekening
en na ongeveer 1 maand kreeg ik een brief met een rekening dat ik de salontafel toch moest betalen
ik heb toen uitgelegd dat ik de tafel niet heb ontvangen en mijn bestelling heb gecanceld
otto.nl bood zijn excuses aan en vertelde dat ik niet hoefde te betalen
vervolgens kreeg ik weer facturen van otto, heb ik weer otto gebeld en toen vertelde ze dat de tafel bij de buren is geleverd
ik heb aan al mijn buren gevraagd of zij wat hebben ontvangen, maar niemand wist hier iets vanaf
en nou krijg ik eeen brief van otto dat ik niet aan mijn betalingsregeling heb gehouden en dat ik incasso kosten moet betalen en rente
doe ik dit niet melden zij mij aan als bkr
ik heb nooit een betalingsregeling met otto.nl getroffen en heb ook nooit mij bestelling van hun ontvangen
wat moet ik hier mee doen