Kpn compleet optie dubbel zoveel data na 2,5 jaar uitgezet
Geplaatst: 07 feb 2018 16:38
In juni 2015 sluit ik drie mobielen contracten bij kpn. Hierdoor kregen wij wat extra mogelijkheden door kpn compleet. Helaas verliep niet alles vlekkeloos. Allereerst werden er twee klantnummer gemaakt waardoor we buiten kpncompleet vielen. Toen dat naar een aantal belletjes en mailtjes goed was, werkte kpn compleet niet. Weer bellen en mailen. Blijkt dat mijn mail niet bij kpn aankwam en ik niet via de mail kon reageren. Dus veel gebeld met kpn. Wel duizend mail excuus gekregen, maar telkens ging het verkeerd. Het heeft twee maanden geduurd voordat uiteindelijk alles goed stond. Kpn vond dit vervelend en ik kreeg als goedmaker de optie dubbel zoveel data ( terwijl ik daar eigenlijk geen recht op had). Nu na 2,5 jaar hebben ze per 1 januari de optie dubbel veel data stopgezet. Ik heb hierover gebeld en ik krijg als enige antwoord dat ik er geen recht op heb en dat ik 2,5 jaar geluk heb gehad. Als ik dan uitleg over waarom ik de optie gekregen heb, staan ze daar niet voor open. Ik heb er geen recht op, einde discussie. Ik moet blij zijn dat de optie 2,5 jaar aan heeft gestaan. Als het na een half jaar of jaar stop was gezet, had ik dat nog gesnapt. Zelfs na het aflopen van mijn contract in juni 2015 is het niet stopgezet. Helaas heb ik niet zwart op wit dat de optie dubbel zoveel data gekregen hebt. Dat is mondeling toegezegd. Moet ik het hier maar bij laten en inderdaad denken ik heb 2,5 jaar geluk gehad? Maar afspraak is afspraak toch, het is immers mondeling toegezegd. Wat zijn mijn rechten?