Park Plus geeft mijn auto beschadigd terug en reageert niet
Geplaatst: 13 feb 2018 15:27
Park Plus verzorgt valetparking op Schiphol en geeft mijn auto na 12 dagen beschadigd terug, reageert niet op herhaalde telefoontjes en e-mailberichten. Schade ruim 400,- euro.
Ik heb dit direct per telefoon en per mailbericht gemeld bij ParkPlus. Eerst heb ik in 3 dagen tijd 3 maal telefonisch contact gehad en is mij tweemaal een schriftelijke reactie op mijn schademelding toegezegd, maar ook deze toezegging is wederom niet nagekomen. Op de website van Parkplus, zie https://parkerenvaletschiphol.nl, wordt de indruk gewekt dat het gaat om een betrouwbaar, transparant en service-gericht bedrijf. Zo staat er met grote letters ‘U kiest toch ook voor zekerheid’ en bij Verzekering staat ‘U loopt bij Park Plus geen risico met uw auto’. Er staat zelfs een e-mailadres bij om klachten te melden. Dat is pure misleiding want klachten worden genegeerd.
We zijn nu 3 weken verder waarin ik ruim de tijd heb gegeven om te reageren op de voorcalculatie door een officieel schadeherstelbedrijf en 3 foto’s van de schade aan mijn auto. De schade bedraagt 442,- euro. Ik heb gevraagd om deze schade aan mij te vergoeden. Ik heb ook de dash-cambeelden opgevraagd. Ook dat wordt geweigerd.
Ik houd Park Plus aansprakelijk en ik mocht er vanuit gaan dat mijn auto was verzekerd tegen schade. Dat staat op hun website.
Mij is opgevallen dat de medewerkers die mijn auto voor de vertrekhal van Schiphol in ontvangst namen geen herkenbare bedrijfskleding dragen zoals op de website is te zien. Op mijn vraag waarom niet, was het antwoord ‘Wij willen niet opvallen’ . Voor de vertrekhal wordt mijn auto met een smartphone rondom gefilmd, maar dat kost tijd. Daarom vraagt de medewerker mij tussentijds mijn auto een tiental meters te verplaatsen omdat een parkeerwacht nadert. ‘Deze mensen schrijven hoge boetes uit’ wordt mij gezegd, maar waarom moet alles zo sneaky? Het is net alsof ik betrokken wordt in iets dat illegaal is.
Als dit laatste waar is, wordt Schiphol opnieuw geconfronteerd met malafide bedrijven, in ieder geval door het bedrijf Park Plus. Het bedrijf is telefonisch moeilijk bereikbaar. Ik heb bij mijn schademelding eerst een bandje moeten inspreken en mail moeten sturen en kreeg daarna nog geen antwoord. Ik blijf zo met de schade zitten en ik neem niet aan dat ik de enige ben.
Ik wil iedereen waarschuwen om niet met het bedrijf Park Plus in zee te gaan.
Ik heb dit direct per telefoon en per mailbericht gemeld bij ParkPlus. Eerst heb ik in 3 dagen tijd 3 maal telefonisch contact gehad en is mij tweemaal een schriftelijke reactie op mijn schademelding toegezegd, maar ook deze toezegging is wederom niet nagekomen. Op de website van Parkplus, zie https://parkerenvaletschiphol.nl, wordt de indruk gewekt dat het gaat om een betrouwbaar, transparant en service-gericht bedrijf. Zo staat er met grote letters ‘U kiest toch ook voor zekerheid’ en bij Verzekering staat ‘U loopt bij Park Plus geen risico met uw auto’. Er staat zelfs een e-mailadres bij om klachten te melden. Dat is pure misleiding want klachten worden genegeerd.
We zijn nu 3 weken verder waarin ik ruim de tijd heb gegeven om te reageren op de voorcalculatie door een officieel schadeherstelbedrijf en 3 foto’s van de schade aan mijn auto. De schade bedraagt 442,- euro. Ik heb gevraagd om deze schade aan mij te vergoeden. Ik heb ook de dash-cambeelden opgevraagd. Ook dat wordt geweigerd.
Ik houd Park Plus aansprakelijk en ik mocht er vanuit gaan dat mijn auto was verzekerd tegen schade. Dat staat op hun website.
Mij is opgevallen dat de medewerkers die mijn auto voor de vertrekhal van Schiphol in ontvangst namen geen herkenbare bedrijfskleding dragen zoals op de website is te zien. Op mijn vraag waarom niet, was het antwoord ‘Wij willen niet opvallen’ . Voor de vertrekhal wordt mijn auto met een smartphone rondom gefilmd, maar dat kost tijd. Daarom vraagt de medewerker mij tussentijds mijn auto een tiental meters te verplaatsen omdat een parkeerwacht nadert. ‘Deze mensen schrijven hoge boetes uit’ wordt mij gezegd, maar waarom moet alles zo sneaky? Het is net alsof ik betrokken wordt in iets dat illegaal is.
Als dit laatste waar is, wordt Schiphol opnieuw geconfronteerd met malafide bedrijven, in ieder geval door het bedrijf Park Plus. Het bedrijf is telefonisch moeilijk bereikbaar. Ik heb bij mijn schademelding eerst een bandje moeten inspreken en mail moeten sturen en kreeg daarna nog geen antwoord. Ik blijf zo met de schade zitten en ik neem niet aan dat ik de enige ben.
Ik wil iedereen waarschuwen om niet met het bedrijf Park Plus in zee te gaan.