Valentijnscadeau niet geleverd
Geplaatst: 20 feb 2018 14:19
Omdat ik na het overlijden van mijn vrouw in nov 2015 sinds kort een nieuwe lieve vriendin heb gevonden, wilde ik haar met Valentijnsdag een leuk kado geven. Een naamketting, aangeboden door "Mijn Naam Ketting". Beloofd wordt de bestelling op tijd voor Valentijnsdag te bezorgen aan het adres van mijn vriendin in Haaksbergen, waar ik op Valentijnsdag ben. Betaald en ik krijg een bevestiging op 1 feb. Ik blijk echter per abuis 2 kadoboxen a 4,95 te hebben besteld en zie dat in de bevestiging. Ik laat dat weten en men reageert met de vraag of ik het teveel betaalde terug wil hebben. Ben waarschijnlijk vergeten daarop te reageren, maar de bestelling zou toch gewoon door kunnen gaan, denk ik dan. Maar op Valentijnsdag arriveert er dus geen Valentijnskado. Reageren kan alleen via de website, het bedrijf heeft of verstrekt geen tel.nr. Men belooft binnen 48 uur te reageren, maar ik hoor niets meer. Ik bestel dus nooit meer iets via Mijn Naam Ketting. Afleveren zou nog mogen, maar liever krijg ik mijn geld terug en zorg voor een andere verrassing voor mijn vriendin.
Zie de tekst van de bevestiging:
Standaard levering: Binnen 14 werkdagen
Ontvang het met Valentijnsdag.
Jouw verwachte leverdatum is op 12/02/2018
Nu een week later heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord van MijnKetting.nl Eerst wordt niet gereageerd anders dan met een domme ontvangstbevestiging. Nu na een week wil men weer het verzendadres om te kijken of post.nl geen fout gemaakt heeft,
Zie de tekst van de bevestiging:
Standaard levering: Binnen 14 werkdagen
Ontvang het met Valentijnsdag.
Jouw verwachte leverdatum is op 12/02/2018
Nu een week later heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord van MijnKetting.nl Eerst wordt niet gereageerd anders dan met een domme ontvangstbevestiging. Nu na een week wil men weer het verzendadres om te kijken of post.nl geen fout gemaakt heeft,