Wie woont er op een plek waar geen ADSL mogelijk is>?????
Geplaatst: 18 jun 2004 17:38
Geachte bezoeker,
Ik ben op zoek naar iemand die geen ADSL mogelijkheid heeft doordat er nog geen beschikbaarheid is op die postcode waar u woonzaam bent.
Waarom ik zit met een groot probleem zoals u hieronder kunt lezen en hoop dat iemand een postcode heeft waar ADSL niet beschikbaar zal zijn, waarom zoek ik dat omdat ik van mijn ADSL abonnement af wil. KPN wil dus mijn ADSL niet overzetten op een ander telefoonnummer en blijf dus met kosten zitten waarop ik niet zit te wachten. Als er iemand is die me daarmee wil helpen dan zal ik het volgende kunnen doen: Verhuizing doorgeven aan KPN op het adres waar geen ADSL kan worden aangesloten dan kan ik opzeggen omdat KPN dan kostenloos het abonnement moet opzeggen.
Alvast bedankt! mijn email adres staat onder aan deze pagina!
Sinds begin juni heb ik ADSL van Tiscali (via KPN) en dat staat op mijn naam, het telefoonnummer waarop het is aangesloten is van mijn ouders. Nu ben ik op mezelf gaan wonen en ben nu al meer dan 1 maand bezig met ADSL te verhuizen maar ben nu ten einde raad!
Tiscali zegt van dat kan wel, KPN zegt dat het niet mogelijk is omdat het ADSL "Nummergebonden" is. Nu kwam een medewerker van Tiscali met een oplossing, de ADSL lijn "slopen" (term van TISCALI) en een nieuwe aanvraag doen bij KPN. Doordat je de oude laat "slopen" kan KPN de ADSL lijn stoppen op het ene nummer. Maar let goed op als je dan een nieuwe aanvraag doet dan moet je opnieuw aansluitkosten betalen. Ik ben nu in afwachting van mijn brief die ik heb verzonden naar KPN & Tiscali omtrent de aansluitkosten!
Ik heb geen zin om extra kosten te betalen, daar zit ik totaal niet op te wachten!
Dat zou in het kort zijn dat ik dan 2 x € 74,95 heb moeten betalen = € 149,90 dat delen door 12 (aantal maanden) + 49,95 abonnementskosten = € 62,44 aan abonnementskosten! Gewoon machtsmisbruik van KPN....!
Ik heb gekeken in de ALGEMENE VOORWAARDEN van KPN ADSL en TISCALI ADSL en in geen 1 van de 2 kan ik terugvinden dat ADSL Nummergebonden is. Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn? Kan ik het abonnement opzeggen zonder enige kosten?
Ik ben ten einde raad, als niemand me hier verder mee kan helpen dan ga ik kijken wat de rechtswinkel voor mij kunnen betekenen.
Mvg. dhr. E.Schoonbeek, Leeuwarden!
[email protected]
Ik ben op zoek naar iemand die geen ADSL mogelijkheid heeft doordat er nog geen beschikbaarheid is op die postcode waar u woonzaam bent.
Waarom ik zit met een groot probleem zoals u hieronder kunt lezen en hoop dat iemand een postcode heeft waar ADSL niet beschikbaar zal zijn, waarom zoek ik dat omdat ik van mijn ADSL abonnement af wil. KPN wil dus mijn ADSL niet overzetten op een ander telefoonnummer en blijf dus met kosten zitten waarop ik niet zit te wachten. Als er iemand is die me daarmee wil helpen dan zal ik het volgende kunnen doen: Verhuizing doorgeven aan KPN op het adres waar geen ADSL kan worden aangesloten dan kan ik opzeggen omdat KPN dan kostenloos het abonnement moet opzeggen.
Alvast bedankt! mijn email adres staat onder aan deze pagina!
Sinds begin juni heb ik ADSL van Tiscali (via KPN) en dat staat op mijn naam, het telefoonnummer waarop het is aangesloten is van mijn ouders. Nu ben ik op mezelf gaan wonen en ben nu al meer dan 1 maand bezig met ADSL te verhuizen maar ben nu ten einde raad!
Tiscali zegt van dat kan wel, KPN zegt dat het niet mogelijk is omdat het ADSL "Nummergebonden" is. Nu kwam een medewerker van Tiscali met een oplossing, de ADSL lijn "slopen" (term van TISCALI) en een nieuwe aanvraag doen bij KPN. Doordat je de oude laat "slopen" kan KPN de ADSL lijn stoppen op het ene nummer. Maar let goed op als je dan een nieuwe aanvraag doet dan moet je opnieuw aansluitkosten betalen. Ik ben nu in afwachting van mijn brief die ik heb verzonden naar KPN & Tiscali omtrent de aansluitkosten!
Ik heb geen zin om extra kosten te betalen, daar zit ik totaal niet op te wachten!
Dat zou in het kort zijn dat ik dan 2 x € 74,95 heb moeten betalen = € 149,90 dat delen door 12 (aantal maanden) + 49,95 abonnementskosten = € 62,44 aan abonnementskosten! Gewoon machtsmisbruik van KPN....!
Ik heb gekeken in de ALGEMENE VOORWAARDEN van KPN ADSL en TISCALI ADSL en in geen 1 van de 2 kan ik terugvinden dat ADSL Nummergebonden is. Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn? Kan ik het abonnement opzeggen zonder enige kosten?
Ik ben ten einde raad, als niemand me hier verder mee kan helpen dan ga ik kijken wat de rechtswinkel voor mij kunnen betekenen.
Mvg. dhr. E.Schoonbeek, Leeuwarden!
[email protected]