LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrouwbaarheid parkeeraanbieders Schiphol

Andere onderwerpen over auto en vervoer
GSchol

Betrouwbaarheid parkeeraanbieders Schiphol

Ongelezen bericht door GSchol »

Vorig jaar kreeg ik een aanbieding van Park Plus van 50% korting als ik valet parking zou boeken voor de zomer 2018. Ik heb dat gedaan. Gister kreeg ik echter een mailtje van Cheap Parking, waar ik al jaren mijn auto naar tevredenheid parkeer, met daarop de waarschuwing dat mijn auto bij Park Plus in onbetrouwbare handen zou zijn. Kunnen jullie dat bevestigen?

Mail ontvangen:

Geachte klant van Cheap-parking,

Wij hebben van enkele klanten vernomen dat zij een mail hebben ontvangen van Park Plus met een korting van 50%.

Wij adviseren u deze mail te negeren, dit betreft het voormalig Cube-Parking, HD-Parking. Zij opereren steeds onder een andere naam en uw auto is niet veilig. Zij zijn uitgebreid in het nieuws geweest via Kassa. De auto wordt langs de weg geparkeerd, de foto op hun site is een openbare parkeergarage in Hoofddorp, niet beveiligd en tegen betaling!

Ook is gebleken is dat ons telefoonnummer op de bevestiging staat, we halen u niet op ondanks de vermelding van ons telefoonnummer, u heeft immers geen reservering bij ons gemaakt.

Wij benadrukken dat wij, als gerenommeerd parkeerbedrijf, ons volledig distantiëren van Cube-Parking, HD-parking en nu dus ook Park Plus.

Met vriendelijke groet,

Cheap Parking

sjohie

Re: Betrouwbaarheid parkeeraanbieders Schiphol

Ongelezen bericht door sjohie »

GSchol schreef:Vorig jaar kreeg ik een aanbieding van Park Plus van 50% korting als ik valet parking zou boeken voor de zomer 2018. Ik heb dat gedaan. Gister kreeg ik echter een mailtje van Cheap Parking, waar ik al jaren mijn auto naar tevredenheid parkeer, met daarop de waarschuwing dat mijn auto bij Park Plus in onbetrouwbare handen zou zijn. Kunnen jullie dat bevestigen?

Mail ontvangen:

Geachte klant van Cheap-parking,

Wij hebben van enkele klanten vernomen dat zij een mail hebben ontvangen van Park Plus met een korting van 50%.

Wij adviseren u deze mail te negeren, dit betreft het voormalig Cube-Parking, HD-Parking. Zij opereren steeds onder een andere naam en uw auto is niet veilig. Zij zijn uitgebreid in het nieuws geweest via Kassa. De auto wordt langs de weg geparkeerd, de foto op hun site is een openbare parkeergarage in Hoofddorp, niet beveiligd en tegen betaling!

Ook is gebleken is dat ons telefoonnummer op de bevestiging staat, we halen u niet op ondanks de vermelding van ons telefoonnummer, u heeft immers geen reservering bij ons gemaakt.

Wij benadrukken dat wij, als gerenommeerd parkeerbedrijf, ons volledig distantiëren van Cube-Parking, HD-parking en nu dus ook Park Plus.

Met vriendelijke groet,

Cheap Parking
Al die clubs vissen in dezelfde vijver, dus met vissen (consumenten) die de "officiële" parkeeropties van Schiphol te duur of lastig vinden. En nu Schiphol zelf ook met valet parking opties is gekomen, wordt het aantal vissen nog minder, en dan krijg je dit soort vrij kansloze manieren om elkaar zwart te maken. Persoonlijk krijg ik hier zware jeuk van, ik vind het zwaar onprofessioneel, en een hellend vlak waar ze niet op moeten stappen als ze als bedrijf serieus genomen willen worden. What's next, even een paar auto's bij de concurrent bekrassen ofzo?

juliomariner

Re: Betrouwbaarheid parkeeraanbieders Schiphol

Ongelezen bericht door juliomariner »

Wat een zwakte bod. Zou in ieder gevak niet meer cheap parkung parkeren. Hoe weten ze trouwens dat u een mail van die andere organisatie heeft ontvangen en hoe komt dat andere bedrijf aan uw mailadres en de wetenschap dat u klant bent van cheap oarking? Erg vreemd allemaal

Gesloten