LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Private lease bij multilease

Andere onderwerpen over auto en vervoer
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Private lease bij multilease

Ongelezen bericht door kweenie »

Dus als dat vliegwiel moet doen waar het voor bedoeld is, dan kan het daar niet tegen? Lijkt mij dan niet echt juist geconstrueerd.

stofzuigertje

Re: Private lease bij multilease

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vele suggesties maar ik zie geen Merk en Type, ook niet welke motor en benzine of diesel....
En €1500,- meestal is dat elders goedkoper en bij fout gebruik of file rijden kan het wel.
Maar voor je ergens een lease contract tekende moet je eerst de voorwaarden goed lezen en niet elke is zo lastig.

Maar ik wacht op reactie met merk & type, gelijk zijn regio erbij en ik kan een veel voordeliger adres geven... 99%zeker!

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Private lease bij multilease

Ongelezen bericht door scontra »

MichielFRL schreef:
kweenie schreef:Dus als dat vliegwiel moet doen waar het voor bedoeld is, dan kan het daar niet tegen? Lijkt mij dan niet echt juist geconstrueerd.


Een vliegwiel gaat een auto leven mee, een dubbel massa vliegwiel is een slijtage onderdeel.




Maar de vraag is nog steeds: Wie gaat de reparatie betalen, Ts of de leasemaatschappij :?:

Moneyman
Berichten: 30259
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Private lease bij multilease

Ongelezen bericht door Moneyman »

scontra schreef:Maar de vraag is nog steeds: Wie gaat de reparatie betalen, Ts of de leasemaatschappij :?:
En die vraag gaan wij niet sluitend beantwoorden met de beschikbare informatie.

TS kan maar twee dingen doen: checken wat er in de bij het ultra-korte contract horende voorwaarden staat, en proberen te achterhalen op basis waarvan de conclusie getrokken wordt dat het een gevalletje eigen schuld is in plaats van een non-conformiteit.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Private lease bij multilease

Ongelezen bericht door tttlocke »

vroem schreef:...veel (zware) aanhanger trekwerk gedaan....
O ja, tandarts, bijna vergeten :mrgreen:

Gesloten