Pagina 1 van 1

incasso ziggo

Geplaatst: 22 feb 2018 10:59
door tjerk1
Ziggo besluit eenzijdig in december 2017 om de incasso met maximum 4 dagen te vervroegen.
Jarenlang werd er rond de 25e afgeschreven , plotseling gebeurt dat op de 19e , net voor ik mijn salaris ontvang.
Met als gevolg dat ik al twee keer rood stond bij de bank.
Even nadenken is blijkbaar heel moeilijk bij ziggo. Dringt het tot niemand door dat men mensen met weinig geld in de problemen brengt?
Bellen en mailen met ziggo heeft geen enkele nut, het enigste antwoord is dat men het niet kan terug draaien.
Overweeg over te stappen naar KPN, heb je voor hetzelfde geld glasvezel en dubbel zo snel internet.

Re: incasso ziggo

Geplaatst: 22 feb 2018 11:24
door angel1978
Als je een bedrag zoals je moet betalen voor ziggo als niet kan betalen ( je staat immers rood ), waarom neem je dan zo'n duur pakket als dat van Ziggo?Beter of een goedkopere variant nemen of het zelfs helemaal weg doen.

Re: incasso ziggo

Geplaatst: 22 feb 2018 11:41
door witte angora
Er is al een topic over... Misschien beter om daar verder te gaan?

viewtopic.php?f=92&t=180075&hilit=ziggo&start=80

Overigens lijkt het er op dat ik het voor elkaar heb dat er pas ná de 23e weer afgeschreven gaat worden. In januari dus gestorneerd, klantenservice gebeld etcetera, niks kon... maar inmiddels is het de 22e, en... nog steeds geen incasso van Ziggo.

Re: incasso ziggo

Geplaatst: 22 feb 2018 12:49
door yan
Gewoon zorgen dat de financiën in orde zijn.
Als je op het eind van de maand iets kleins als een ziggo abbonement er voor zorgt dat je rood staat doe je iets verkeerd.
Beetje buffer opbouwen moet toch niet zo'n probleem zijn

Re: incasso ziggo

Geplaatst: 22 feb 2018 14:35
door Stoekie
Mij viel het ook al op. Het stoort me inderdaad dat Ziggo dit eenzijdig heeft besloten, zonder hun klanten ervan op de hoogte te brengen.
Na een telefoontje gisteren, blijkt dat er teveel overschrijvingen tegelijk waren elke maand, en dat ze eea opgesplitst hebben om problemen met betalingen te voorkomen.

Prima reden natuurlijk, maar het had wel even gecommuniceerd mogen worden.

Re: incasso ziggo

Geplaatst: 22 feb 2018 15:13
door 16again
Stoekie schreef:Mij viel het ook al op. Het stoort me inderdaad dat Ziggo dit eenzijdig heeft besloten, zonder hun klanten ervan op de hoogte te brengen.
Na een telefoontje gisteren, blijkt dat er teveel overschrijvingen tegelijk waren elke maand, en dat ze eea opgesplitst hebben om problemen met betalingen te voorkomen.
En Ziggo en haar klanten hebben er andere problemen voor terug....

Re: incasso ziggo

Geplaatst: 22 feb 2018 17:58
door witte angora
Nou... net de factuur van Ziggo binnen, de afschrijving is nu de 28e. Dat lijkt er meer op. Een beetje doordrukken helpt dus echt wel!